Zou leuk zijn, maar ik gok gewoon weer van niet hoor. Ajax speelt gewoon DAT spelletje wat psv zo makkelijk kan tegengaan. Op zijn Italiaans...quote:Op maandag 6 maart 2006 15:20 schreef stefmans het volgende:
Ajax,![]()
KJH,![]()
En Zaterdag gewoon even winnnen van psv.![]()
De schwung, het plezier en het vertrouwen lijken terug bij Ajax. Wie winnen ze van PSV en spelen ze 1-2 bij Inter.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou leuk zijn, maar ik gok gewoon weer van niet hoor. Ajax speelt gewoon DAT spelletje wat psv zo makkelijk kan tegengaan. Op zijn Italiaans...
Maar goed, we zullen zien. Ik zie het iig iets positiever in dan pakweg 4 weken terug.
Dat hoop ik dan maarquote:Op maandag 6 maart 2006 15:24 schreef Elgigante het volgende:
[..]
De schwung, het plezier en het vertrouwen lijken terug bij Ajax. Wie winnen ze van PSV en spelen ze 1-2 bij Inter.
Psv speelt zonder Ooijer neem ik aan, das toch een belangrijke speler en de flanke van PSV zijn nou ook niet geweldig dus Urby en Hatem kunnen daar van profiteren.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou leuk zijn, maar ik gok gewoon weer van niet hoor. Ajax speelt gewoon DAT spelletje wat psv zo makkelijk kan tegengaan. Op zijn Italiaans...
Maar goed, we zullen zien. Ik zie het iig iets positiever in dan pakweg 4 weken terug.
De ploegen waar Ajax tegen gespeeld heeft zijn een slechte graadmeter natuurlijk, maar de 5 overwinningen op rij kunnen moeilijk iets negatiefs in de hand werken lijkt me (op arrogantie/zelfoverschatting na denk ik).quote:Op maandag 6 maart 2006 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar.
maar we moeten nou ook weer niet doen alsof we de sterren van de hemel spelen natuurlijk...
Als je gewoon een nederlaag of remise incalculeerd is er niets aan de hand, alleen de eer staat zaterdag op het spel, de belangen tegen Inter zijn vele malen groter.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:26 schreef jna het volgende:
Als we maar niet 3-0 van psv verliezen waardoor het zelfvertrouwen weer daalt terwijl we nog naar Inter moeten.
Ik denk dat de groep zich wel een stuk beter voelt dan voor de 15 punten ja. En dat moet dan precies goed vallen bij iedereen. Een Boukhari moet bv niet meteen weer gaan denken dat hij geweldig is enzo....quote:Op maandag 6 maart 2006 15:29 schreef Elgigante het volgende:
[..]
De ploegen waar Ajax tegen gespeeld heeft zijn een slechte graadmeter natuurlijk, maar de 5 overwinningen op rij kunnen moeilijk iets negatiefs in de hand werken lijkt me (op arrogantie/zelfoverschatting na denk ik).
Zaterdag test 1, en de dinsdag erop gaat het er pas écht om (de play-offs zijn wel bereikt namelijk)
Ik mag aannemen dat de selectie zich ervan bewust is dat via de competitie weer een jaar CL moet worden afgedwongen en niet via de CL zelf?quote:Op maandag 6 maart 2006 15:30 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Als je gewoon een nederlaag of remise incalculeerd is er niets aan de hand, alleen de eer staat zaterdag op het spel, de belangen tegen Inter zijn vele malen groter.
Ik neem aan dat ieder selectielid dat beseft.
Het probleem is dat Inter thuis niet hoeft te winnen en dus waarschijnlijk ook niet zal winnen. Martins en misschien Adriano voorin en dat is het dan.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk dat de groep zich wel een stuk beter voelt dan voor de 15 punten ja. En dat moet dan precies goed vallen bij iedereen. Een Boukhari moet bv niet meteen weer gaan denken dat hij geweldig is enzo....
We zullen het zien. Psv is lastig maar zou evt nog kunnen. Inter zie ik helaas geen kansen meer tegen. We waren 20 min lekker bezig, toen gingen ze van 60 naar 75% van hun kunnen en hadden we al niets meer in te brengen en mochten we blij zijn met 2-2..
Inter hoeft ook niet, en zal idd niet voor de volle 100% gaan. Als Ajax een kans wil hebben moet het niet te snel zelf scoren, en uiteraard ook niet te snel een goal tegen krijgen.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:33 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Het probleem is dat Inter thuis niet hoeft te winnen en dus waarschijnlijk ook niet zal winnen. Martins en misschien Adriano voorin en dat is het dan.
Maar vrije trappen/corners (Ok Ajax heeft geen sterke kop-brigade) krijg je altijd en als je voorkomt begint de wedstrijd pas echt.
Zoiets ja.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:44 schreef devv05 het volgende:
Gewoon 90e minuut 0-1 maken, bestrijden met hun eigen wapens.
Nou ja, ik had dus juist WEL verwacht dat we niet met 5-0 ten onder zouden gaan en dan dus uiteindelijk toch niets hebben na 2 wedstrijden... en dat gebeurt dus waarschijnlijk ook.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:50 schreef Schanulleke het volgende:
Ach, ik had voor de winterstop geen cent gegeven voor de kansen van Ajax in de 2de ronde, dus dat de return nog ergens om gaat is al een meevaller. Voor mij is het een leuke ervaring die de selectie opdoet, maar serieus denken aan een ronde verder doe ik niet.
Primaquote:Op maandag 6 maart 2006 16:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Als we winnen maakt Boukhari de beslissende, let maar op
quote:
Was die niet geschorst?quote:Op maandag 6 maart 2006 16:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Als we winnen maakt Boukhari de beslissende, let maar op
quote:
Niet tegen Inter inderdaad.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Tegen psv, maar tegen inter toch niet?
Je weet nooit wie er een been breekt in Frankrijkquote:Op maandag 6 maart 2006 19:05 schreef HeatWave het volgende:
psv en een gatenkaas lijkt mij niet hoor. Ze hoeven niet zo verscrikkelijk nodig, dus ze kijken wel beter uit.
Vooralsnog zijn ze kampioen En de huidige nummer 1, dus erg veel spijt zullen ze nog niet hebben, met onze fijne 4e plek...quote:Op maandag 6 maart 2006 19:21 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Ze hadden goud in handen...
Goede scheidsrechterquote:6/3/2006 - Haverkort leidt Ajax-PSV
(Gepost door RvN)
De KNVB heeft scheidsrechter Ben Haverkort als leidsman voor het duel tussen Ajax en PSV van aanstaande zaterdag. Beide clubs speelden dit seizoen al twee keer onder zijn leiding, zowel Ajax als PSV wonnen beide duels.
True, had heel fijn geweest om hem er bij het begin bij te hebben. Maar Ajax kan het (zeker met onze medische stafquote:Op maandag 6 maart 2006 19:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat zeg jij, stel je voor dat hij vanaf de start van het seizoen had gespeeld. Het probleem was het scoren weet je nog.
Wauw. Die heb je vast zelf bedachtquote:Op maandag 6 maart 2006 19:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, had heel fijn geweest om hem er bij het begin bij te hebben. Maar Ajax kan het (zeker met onze medische staf) zich niet veroorloven om van 1 speler afhankelijk te zijn..
Maar tot nog toe ben ik uiteraard erg blij met Kut Jood Stuntelaar.
hoho,quote:Op maandag 6 maart 2006 19:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wauw. Die heb je vast zelf bedacht
Don't push your luck nowquote:
Ajax shirt staat hem zoveel beterquote:Op maandag 6 maart 2006 19:21 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Ze hadden goud in handen...
Hoe laat?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:38 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ajax shirt staat hem zoveel beter![]()
Zometeen trouwens KJ bij Holland Sport
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |