Xboxquote:Op maandag 6 maart 2006 13:29 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Als ik die XBox win, verkoop ik hem en koop ik een MacMini. Of een Apple Hi-Fi. Of nog een Video iPod![]()
True!quote:Op maandag 6 maart 2006 13:39 schreef Tijn het volgende:
Ik heb nog steeds een Nintendo 64. En een Super NES.
Moderne meuk waar je geen Zelda op kan spelen is totaal nutteloos
Let wel, deze computer was zo geconfigureerd dat je via internet een account op de Mac kon aanmaken en vervolgens via SSH kon inloggen. Dat praat het niet direct goed, maar het is wel een configuratie die praktisch geen enkele Mac-user heeft.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:35 schreef Dementor het volgende:
http://www.nu.nl/news/688(...)alf_uur_gehackt.html
Ik was de ultieme real-life karter..althans was ik.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:37 schreef Nugget het volgende:
[..]
Xbox![]()
Ik heb gisteren nog fanatiek genintendo64't en daar is niks mis mee. Maar ik ben dan ook de ultieme Mariokart-koningin
Inruilen voor een Apple product is geniaal
Jammer dat het zo'n lelijke av is.
Mario Kart.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:37 schreef Nugget het volgende:
Ik heb gisteren nog fanatiek genintendo64't en daar is niks mis mee. Maar ik ben dan ook de ultieme Mariokart-koningin
Oeh, wil jij dan met mij spelen? Niemand wil meer omdat ik altijd win. Zelfs als ik tegelijkertijd een bord eten leeg eet oid win ik uiteindelijk nog.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Mario Kart.![]()
Altijd leuk na het stappen. Nog even een biertje en een potje Mario Kart spelen.
quote:Op maandag 6 maart 2006 13:52 schreef ChOas het volgende:
Nou... het werkt... in Safari dan, ik heb denk ik een bug ondekt in FF die ik aan ga melden.
Je kan alleen niet zien of je in je eentje tegen jezelf zit te lullen of er meer mensen zijn, maar het gaat om het idee![]()
En ja, het font zuight
http://choas.smdc-network.org/test/
Niet meer, ik was een $ vergetenquote:
Heb je de 150cc cup uitgespeeld?quote:Op maandag 6 maart 2006 15:16 schreef Nugget het volgende:
[..]
Niemand wil meer omdat ik altijd win. Zelfs als ik tegelijkertijd een bord eten leeg eet oid win ik uiteindelijk nog.
Die kan ik ook uitspelen.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Heb je de 150cc cup uitgespeeld?
Zo ja, dan wil ik niet met je spelen
50 en 100cc is goed te doen, maar zodra ik de 150cc cup betreed, val ik direct door de mand
Tijn, ik las laatst ergens dat diverse MacBook's al verscheept waren. Hoe zit het met die van jou eigenlijk?quote:Op maandag 6 maart 2006 15:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
50 en 100cc is goed te doen, maar zodra ik de 150cc cup betreed, val ik direct door de mand
Ik doe eigenlijk nooit iets anders dan de 150cc. Maar we kunnen eventueel ook wel gaan battelen, daar mieter ik vaak genoeg nog van een of ander blok naar benedenquote:Op maandag 6 maart 2006 15:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
De verwachte verzenddatum staat sinds de upgrade van 1,67 naar 1,83 GHz op 14 maart. En dat staat 'ie nu nog steeds.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:42 schreef Furious het volgende:
[..]
Tijn, ik las laatst ergens dat diverse MacBook's al verscheept waren. Hoe zit het met die van jou eigenlijk?
Spannend.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
De verwachte verzenddatum staat sinds de upgrade van 1,67 naar 1,83 GHz op 14 maart. En dat staat 'ie nu nog steeds.
Gewoon standaard 512 MB. Ik haal er nog wel 512 MB bij zodra ik 'em binnen heb denk ik.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:51 schreef Furious het volgende:
[..]
Spannend.. Hoeveel geheugen heb je erin laten zetten? En we verwachten natuurlijk wel een feest bij jou thuis.
![]()
Oja, jij was die geluidneuroot.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Gewoon standaard 512 MB. Ik haal er nog wel 512 MB bij zodra ik 'em binnen heb denk ik.
En ik wil eerst weten of 'ie geen ellendige geluiden vertoont voordat ik een feestje geef
Tijn maakt geen rommel, wel toffe sinterklaasliedjes. Barbaar.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:57 schreef Furious het volgende:
Welke programma's gebruik jij op een Apple voor die geluidsrommel die je doet?
Ik doe eerlijk gezegd niet zo heel veel audiowerk op m'n Mac. Op m'n iBook had ik wel Reason om ideetjes onderweg uit te kunnen werken, Audacity als wave-editor, Reaktor om ontwerpen te testen voor plugins die ik wil maken en Cubase SX om de gemaakte plugins te testen.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:57 schreef Furious het volgende:
[..]
Oja, jij was die geluidneuroot.
Dat komt mooi uit.![]()
Welke programma's gebruik jij op een Apple voor die geluidsrommel die je doet? En wat voor hardware? Ik wil namelijk ooit nog eens een keer een USB of liever FireWire geluidskaart hebben met MIDI-ingangen zodat ik mijn piano-shizzle kan opnemen.
Dat beleid verschilt per fabrikant, maar omdat de meeste audiobedrijven niet zo heel groot zijn, kun je ze denk ik het beste gewoon opbellen of mailen en je probleem voorleggen. Ik kan me niet voorstellen dat ze je geen goeie deal kunnen geven, want ze kunnen het zich over het algemeen niet veroorloven om klanten kwijt te raken omdat het niet zo'n hele grote markt is.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:00 schreef XL het volgende:
Mijn vader gaat ook switchen.
Nu heeft hij heeeeeel veel heeeeeele dure geluidssoftware voor windows.
Al die programma's zijn er natuurlijk ook voor de mac. Alleen wat is zo'n beetje het beleid met betrekking tot licenties bij het switchen?
Hij werkt nu namelijk legaal, zou leuk zijn als dat zo kon blijven.
quote:
Doe je het toch met Perl?quote:Op maandag 6 maart 2006 16:28 schreef ChOas het volgende:
[..]
Inloggen enzo ga ik ook nog fixxen maar mijn PHP is nog wat stoffig...
Je bent dus eigenlijk de perfecte vrouw (want, Nintendo freakquote:Op maandag 6 maart 2006 13:37 schreef Nugget het volgende:
[..]
Xbox![]()
Inruilen voor een Apple product is geniaal
Jammer dat het zo'n lelijke av is.
Ik zal eens kijken. Er zijn er drie onmisbaar.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat beleid verschilt per fabrikant, maar omdat de meeste audiobedrijven niet zo heel groot zijn, kun je ze denk ik het beste gewoon opbellen of mailen en je probleem voorleggen. Ik kan me niet voorstellen dat ze je geen goeie deal kunnen geven, want ze kunnen het zich over het algemeen niet veroorloven om klanten kwijt te raken omdat het niet zo'n hele grote markt is.
[middelvingeropsteek PI]quote:Op maandag 6 maart 2006 16:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je bent dus eigenlijk de perfecte vrouw (want, Nintendo freak)
Jaloers?quote:Op maandag 6 maart 2006 18:49 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
[middelvingeropsteek PI]
Get a room..
Ze is al bezet om die kamer te bezettenquote:Op maandag 6 maart 2006 18:49 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
[middelvingeropsteek PI]
Get a room..
Ow jammerquote:Op maandag 6 maart 2006 19:03 schreef Tijn het volgende:
Ik kan je helaas niet met Garageband helpen, Lupa. Ik heb op dit moment geen Mac en ik heb nooit met Garageband gewerkt.
Wil jij soms een stootje voor je hoofdje ?quote:Op maandag 6 maart 2006 20:03 schreef tonks het volgende:
Finally Windows boots on a MacBook Pro klik
Maar het zeker mogelijk om de clicktrack uit te zetten, dat kan ik je sowieso garanderen. Hoe, dat weet ik ook niet.quote:
Ik heb inmiddels Audacity gedownload, wat speciaal bedoeld is voor voice recording.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar het zeker mogelijk om de clicktrack uit te zetten, dat kan ik je sowieso garanderen. Hoe, dat weet ik ook niet.
Wij willen apart zijnquote:Op maandag 6 maart 2006 20:20 schreef Jump het volgende:
Deze ook centraal gooien onderaan bij de andere slowchat?
Rustig pjee, we hebben Macs... we ZIJN apart... 'cause we 'Think Different'quote:
Vi-nerdquote:Op maandag 6 maart 2006 20:25 schreef ChOas het volgende:
[..]
Rustig pjee, we hebben Macs... we ZIJN apart... 'cause we 'Think Different'
:wq
Jij bent niet de broer van Bart he ?quote:
Wie is Bart?quote:
Zeg ik nietquote:
Ik ben een alround nerdquote:Op maandag 6 maart 2006 20:30 schreef Tijn het volgende:
Ik dacht dat je zelf ook een Vi-nerd was, Anthraxx
Ik zit er zelf natuurlijk altijd mee te kloten. Het lukt uiteindelijk wel, maar ik verneuk er ook wel eens wat meeNano of MC zijn veiliger voor mij
MC is geweldig. Dat was een tijd lang het eerste dat ik installeerde op mijn Linux systemen. Zonder MC kon ik ook echt helemaal niks, ongeveer, als ik geen grafisch interface kreeg.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:30 schreef Tijn het volgende:
Ik dacht dat je zelf ook een Vi-nerd was, Anthraxx
Ik zit er zelf natuurlijk altijd mee te kloten. Het lukt uiteindelijk wel, maar ik verneuk er ook wel eens wat meeNano of MC zijn veiliger voor mij
Misschien kan het met Switch wat ik vanochtend ook aan Lupa adviseerde.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:30 schreef super-muffin het volgende:
Is er een app om FLAC bestanden om te zetten naar AAC of MP3?
Ik heb een gameboy pocket, en ik krijg Super Marioland 2 niet uitgespeeld.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:39 schreef Tijn het volgende:
Ik heb nog steeds een Nintendo 64. En een Super NES.
Moderne meuk waar je geen Zelda op kan spelen is totaal nutteloos
Vind je hem niet mooi dan?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:55 schreef De_Hertog het volgende:
Wat is dat voor nieuw icoontje ineens in MyAT?
Ah kijk. Nuttig.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik neem aan dat je het nieuwe icoontje voor centrale topics bedoelt. Dat is het dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |