Xboxquote:Op maandag 6 maart 2006 13:29 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Als ik die XBox win, verkoop ik hem en koop ik een MacMini. Of een Apple Hi-Fi. Of nog een Video iPod![]()
True!quote:Op maandag 6 maart 2006 13:39 schreef Tijn het volgende:
Ik heb nog steeds een Nintendo 64. En een Super NES.
Moderne meuk waar je geen Zelda op kan spelen is totaal nutteloos
Let wel, deze computer was zo geconfigureerd dat je via internet een account op de Mac kon aanmaken en vervolgens via SSH kon inloggen. Dat praat het niet direct goed, maar het is wel een configuratie die praktisch geen enkele Mac-user heeft.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:35 schreef Dementor het volgende:
http://www.nu.nl/news/688(...)alf_uur_gehackt.html
Ik was de ultieme real-life karter..althans was ik.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:37 schreef Nugget het volgende:
[..]
Xbox![]()
Ik heb gisteren nog fanatiek genintendo64't en daar is niks mis mee. Maar ik ben dan ook de ultieme Mariokart-koningin
Inruilen voor een Apple product is geniaal
Jammer dat het zo'n lelijke av is.
Mario Kart.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:37 schreef Nugget het volgende:
Ik heb gisteren nog fanatiek genintendo64't en daar is niks mis mee. Maar ik ben dan ook de ultieme Mariokart-koningin
Oeh, wil jij dan met mij spelen? Niemand wil meer omdat ik altijd win. Zelfs als ik tegelijkertijd een bord eten leeg eet oid win ik uiteindelijk nog.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Mario Kart.![]()
Altijd leuk na het stappen. Nog even een biertje en een potje Mario Kart spelen.
quote:Op maandag 6 maart 2006 13:52 schreef ChOas het volgende:
Nou... het werkt... in Safari dan, ik heb denk ik een bug ondekt in FF die ik aan ga melden.
Je kan alleen niet zien of je in je eentje tegen jezelf zit te lullen of er meer mensen zijn, maar het gaat om het idee![]()
En ja, het font zuight
http://choas.smdc-network.org/test/
Niet meer, ik was een $ vergetenquote:
Heb je de 150cc cup uitgespeeld?quote:Op maandag 6 maart 2006 15:16 schreef Nugget het volgende:
[..]
Niemand wil meer omdat ik altijd win. Zelfs als ik tegelijkertijd een bord eten leeg eet oid win ik uiteindelijk nog.
Die kan ik ook uitspelen.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Heb je de 150cc cup uitgespeeld?
Zo ja, dan wil ik niet met je spelen
50 en 100cc is goed te doen, maar zodra ik de 150cc cup betreed, val ik direct door de mand
Tijn, ik las laatst ergens dat diverse MacBook's al verscheept waren. Hoe zit het met die van jou eigenlijk?quote:Op maandag 6 maart 2006 15:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
50 en 100cc is goed te doen, maar zodra ik de 150cc cup betreed, val ik direct door de mand
Ik doe eigenlijk nooit iets anders dan de 150cc. Maar we kunnen eventueel ook wel gaan battelen, daar mieter ik vaak genoeg nog van een of ander blok naar benedenquote:Op maandag 6 maart 2006 15:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
De verwachte verzenddatum staat sinds de upgrade van 1,67 naar 1,83 GHz op 14 maart. En dat staat 'ie nu nog steeds.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:42 schreef Furious het volgende:
[..]
Tijn, ik las laatst ergens dat diverse MacBook's al verscheept waren. Hoe zit het met die van jou eigenlijk?
Spannend.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
De verwachte verzenddatum staat sinds de upgrade van 1,67 naar 1,83 GHz op 14 maart. En dat staat 'ie nu nog steeds.
Gewoon standaard 512 MB. Ik haal er nog wel 512 MB bij zodra ik 'em binnen heb denk ik.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:51 schreef Furious het volgende:
[..]
Spannend.. Hoeveel geheugen heb je erin laten zetten? En we verwachten natuurlijk wel een feest bij jou thuis.
![]()
Oja, jij was die geluidneuroot.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Gewoon standaard 512 MB. Ik haal er nog wel 512 MB bij zodra ik 'em binnen heb denk ik.
En ik wil eerst weten of 'ie geen ellendige geluiden vertoont voordat ik een feestje geef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |