Wij willen apart zijnquote:Op maandag 6 maart 2006 20:20 schreef Jump het volgende:
Deze ook centraal gooien onderaan bij de andere slowchat?
Rustig pjee, we hebben Macs... we ZIJN apart... 'cause we 'Think Different'quote:
Vi-nerdquote:Op maandag 6 maart 2006 20:25 schreef ChOas het volgende:
[..]
Rustig pjee, we hebben Macs... we ZIJN apart... 'cause we 'Think Different'
:wq
Jij bent niet de broer van Bart he ?quote:
Wie is Bart?quote:
Zeg ik nietquote:
Ik ben een alround nerdquote:Op maandag 6 maart 2006 20:30 schreef Tijn het volgende:
Ik dacht dat je zelf ook een Vi-nerd was, Anthraxx
Ik zit er zelf natuurlijk altijd mee te kloten. Het lukt uiteindelijk wel, maar ik verneuk er ook wel eens wat meeNano of MC zijn veiliger voor mij
MC is geweldig. Dat was een tijd lang het eerste dat ik installeerde op mijn Linux systemen. Zonder MC kon ik ook echt helemaal niks, ongeveer, als ik geen grafisch interface kreeg.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:30 schreef Tijn het volgende:
Ik dacht dat je zelf ook een Vi-nerd was, Anthraxx
Ik zit er zelf natuurlijk altijd mee te kloten. Het lukt uiteindelijk wel, maar ik verneuk er ook wel eens wat meeNano of MC zijn veiliger voor mij
Misschien kan het met Switch wat ik vanochtend ook aan Lupa adviseerde.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:30 schreef super-muffin het volgende:
Is er een app om FLAC bestanden om te zetten naar AAC of MP3?
Ik heb een gameboy pocket, en ik krijg Super Marioland 2 niet uitgespeeld.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:39 schreef Tijn het volgende:
Ik heb nog steeds een Nintendo 64. En een Super NES.
Moderne meuk waar je geen Zelda op kan spelen is totaal nutteloos
Vind je hem niet mooi dan?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:55 schreef De_Hertog het volgende:
Wat is dat voor nieuw icoontje ineens in MyAT?
Ah kijk. Nuttig.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik neem aan dat je het nieuwe icoontje voor centrale topics bedoelt. Dat is het dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |