abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 maart 2006 @ 11:24:52 #51
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_35767867
Seedorf zuigt kwa karakter, ego, voelt zich beter dan de rest, geen teamspeler, ligt niet lekker in de groep.

Loopt te lang met de bal.

Dus graag nicky hofs
Ado is the pride of Holland!
  maandag 6 maart 2006 @ 11:25:50 #52
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_35767903
Maar qua behaalde resultaten mag Hofs nog niet naar de schoenen van Seedorf kijken.
Tot zover de kwaliteitspost
pi_35769052
quote:
Op maandag 6 maart 2006 11:25 schreef Gizmo112 het volgende:
Maar qua behaalde resultaten mag Hofs nog niet naar de schoenen van Seedorf kijken.
Dat is voor iedereen wel duidelijk lijkt me, maar op basis van een palmares moet je nooit iemand selecteren, dat geluk heeft Hofs.
Yeah baby Yeah!
  maandag 6 maart 2006 @ 12:22:25 #54
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_35769864
quote:
Op maandag 6 maart 2006 11:58 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dat is voor iedereen wel duidelijk lijkt me, maar op basis van een palmares moet je nooit iemand selecteren, dat geluk heeft Hofs.
en je mag iemand wel op basis van 'horen zeggen' afserveren? die pech heeft Seedorf...

al die negatieve verhalen over Seedorf, kom op zeg.. ja, Clarence Seedorf is een speler die z'n mond wel opentrekt, hetgeen niet altijd even verstandig is, maar hij doet het wel. ja, Clarence Seedorf neemt het voortouw wanneer dat nodig is, dat je daarbij op je bek kunt gaan (bijv. penalties of wat dan ook) neemt hij voor lief, hij ontloopt in ieder geval niet zijn verantwoordelijkheid.

ik heb Clarence Seedorf nog nooit persoonlijk ontmoet, dus wie ben ik om een oordeel over hem te mogen vellen? maar sta eens een keer stil bij waarom hij de dingen doet die hij doet? wat is de achterliggende gedachte? wat is zijn achtergrond? en kom dan tot de conclusie dat het eigenlijk helemaal niet zo'n arrogant kereltje is, dat hij heel erg sociaal is, dat hij toch wél een teamspeler is, etc. hij doet dat dan wel op z'n eigen manier, maar sta daar ook eens voor open!
voor hen die zich afvragen wie Clarence Seedorf is en wat hem beweegt: lees eens zijn door Simon Zwartkruis geschreven biografie! natuurlijk blijven er ook dan genoeg zaken over waarbij je denkt: had dat nu even anders gedaan... maar gelukkig is niet iedereen perfect!!

om terug te komen op de discussie Hofs of Seedorf. losstaande van het feit dat het twee totaal verschillende spelers zijn vind ik dat Hofs momenteel simpelweg nog niveau tekort komt. Seedorf draait al meer dan 10 jaar mee in het internationale topvoetbal (en hij is nog maar 29!!), aan de voetballende kwaliteiten ligt het hem zeer zeker niet. helaas is Clarence Seedorf wel een speler waar je het elftal ook (deels) op moet afstemmen, en de laatste bondscoaches die we hier in Nederland hebben gehad weigeren dat te doen (hoe anders zou het zijn als Seedorf een spits was en er gemiddeld 3 per wedstrijd in schoot...), zo ook MvB. zolang MvB halstarrig vast blijft houden aan zijn eigen visie (maar welke dat is, is mij nog niet duidelijk geworden) zal er voor Clarence Seedorf geen plaats zijn in Oranje. erg jammer, ik hoop dat hij op sportief gebied elders (wederom) z'n revanche kan gaan halen!
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_35770110
quote:
Op maandag 6 maart 2006 12:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

en je mag iemand wel op basis van 'horen zeggen' afserveren? die pech heeft Seedorf...

al die negatieve verhalen over Seedorf, kom op zeg.. ja, Clarence Seedorf is een speler die z'n mond wel opentrekt, hetgeen niet altijd even verstandig is, maar hij doet het wel. ja, Clarence Seedorf neemt het voortouw wanneer dat nodig is, dat je daarbij op je bek kunt gaan (bijv. penalties of wat dan ook) neemt hij voor lief, hij ontloopt in ieder geval niet zijn verantwoordelijkheid.

ik heb Clarence Seedorf nog nooit persoonlijk ontmoet, dus wie ben ik om een oordeel over hem te mogen vellen? maar sta eens een keer stil bij waarom hij de dingen doet die hij doet? wat is de achterliggende gedachte? wat is zijn achtergrond? en kom dan tot de conclusie dat het eigenlijk helemaal niet zo'n arrogant kereltje is, dat hij heel erg sociaal is, dat hij toch wél een teamspeler is, etc. hij doet dat dan wel op z'n eigen manier, maar sta daar ook eens voor open!
voor hen die zich afvragen wie Clarence Seedorf is en wat hem beweegt: lees eens zijn door Simon Zwartkruis geschreven biografie! natuurlijk blijven er ook dan genoeg zaken over waarbij je denkt: had dat nu even anders gedaan... maar gelukkig is niet iedereen perfect!!

om terug te komen op de discussie Hofs of Seedorf. losstaande van het feit dat het twee totaal verschillende spelers zijn vind ik dat Hofs momenteel simpelweg nog niveau tekort komt. Seedorf draait al meer dan 10 jaar mee in het internationale topvoetbal (en hij is nog maar 29!!), aan de voetballende kwaliteiten ligt het hem zeer zeker niet. helaas is Clarence Seedorf wel een speler waar je het elftal ook (deels) op moet afstemmen, en de laatste bondscoaches die we hier in Nederland hebben gehad weigeren dat te doen (hoe anders zou het zijn als Seedorf een spits was en er gemiddeld 3 per wedstrijd in schoot...), zo ook MvB. zolang MvB halstarrig vast blijft houden aan zijn eigen visie (maar welke dat is, is mij nog niet duidelijk geworden) zal er voor Clarence Seedorf geen plaats zijn in Oranje. erg jammer, ik hoop dat hij op sportief gebied elders (wederom) z'n revanche kan gaan halen!
Tuurlijk zijn de mediaberichten gekleurd, maar dat geldt ook voor zijn biografie natuurlijk. Er is blijkbaar geen chemie tussen de voetballer Clarence met zijn opvattingen en het Team Oranje met haar ideeen.
Ik moet wel zeggen dat van Basten Seedorf imo geen echte kans gegeven heeft, dat vind ik merkwaardig, maar meer zaken in het beleid van van Basten zijn hoogst merkwaardig.
Yeah baby Yeah!
  maandag 6 maart 2006 @ 12:39:11 #56
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_35770446
quote:
Op maandag 6 maart 2006 12:29 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Tuurlijk zijn de mediaberichten gekleurd, maar dat geldt ook voor zijn biografie natuurlijk. Er is blijkbaar geen chemie tussen de voetballer Clarence met zijn opvattingen en het Team Oranje met haar ideeen.
Ik moet wel zeggen dat van Basten Seedorf imo geen echte kans gegeven heeft, dat vind ik merkwaardig, maar meer zaken in het beleid van van Basten zijn hoogst merkwaardig.
met verwijzen naar de biografie doel ik er meer op dat je dan de grote lijnen omtrent wat hem beweegt, hoe hij in het leven staat, etc., leert kennen (en begrijpen). individuele gebeurtenissen zullen altijd gekleurd zijn en blijven, dat wil ik ook zeker niet 'middels een biografie' gaan goedpraten. maar het totaalplaatje dat de meeste mensen van Clarence Seedorf alleen al als mens (niet eens als voetballer!!!) hebben is slechts gekleurd door de grotendeels hypocriete meningen en schrijfsels van de nationale media, en niet door de gedragingen en het 'zijn' van Clarence Seedorf zelf...
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
pi_35770489
quote:
Op maandag 6 maart 2006 12:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

met verwijzen naar de biografie doel ik er meer op dat je dan de grote lijnen omtrent wat hem beweegt, hoe hij in het leven staat, etc., leert kennen (en begrijpen). individuele gebeurtenissen zullen altijd gekleurd zijn en blijven, dat wil ik ook zeker niet 'middels een biografie' gaan goedpraten. maar het totaalplaatje dat de meeste mensen van Clarence Seedorf alleen al als mens (niet eens als voetballer!!!) hebben is slechts gekleurd door de grotendeels hypocriete meningen en schrijfsels van de nationale media, en niet door de gedragingen en het 'zijn' van Clarence Seedorf zelf...
Maar datgeldt voor iedere BN-er die je niet persoonlijk kent, waarom wordt dan juist eedorf zo neergezet door de media, wat is hun belang hierin?
Yeah baby Yeah!
  maandag 6 maart 2006 @ 12:49:20 #58
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_35770729
quote:
Op maandag 6 maart 2006 12:40 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Maar datgeldt voor iedere BN-er die je niet persoonlijk kent, waarom wordt dan juist eedorf zo neergezet door de media, wat is hun belang hierin?
als jij het weet dan mag je het me zeggen...
't verhaal begint met een gemiste penalty en het blijft goed verkopen... en natuurlijk is het gemakkelijk om een nationale zondebok te hebben... maar kijk alleen maar eens naar dat gelul over de 'kabel' van 1996, hoe verzin je het? maar 't blijft altijd weer terug komen.. lang leve de nationale media.. en 't belang, wat is 't belang van het uitzenden van bagger als BigBrother, Verbouw je familie, etc op t.v.? en het stellen van de vraag: wie maakte de enige treffer bij Oranje-Equador terwijl je op de achtergrond het doelpunt vanuit 180 verschillende cameraposities herhaalt en als alternatieven Cocu en Robben (naar ik meen...) geeft... laat ze dan kiezen uit Cruijf, Abe Lenstra en Dirk Kuijt
en hoe calimero-achtig het ook mag klinken, als Seedorf blank was geweest, had hij er bij velen een stuk positiever op gestaan, en dat is toch eigenlijk te belachelijk voor woorden (en ik ben niet eens zelf gekleurd, maar een simpele, nuchtere Fries)?
pi_35770895
quote:
Op maandag 6 maart 2006 12:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

als jij het weet dan mag je het me zeggen...
't verhaal begint met een gemiste penalty en het blijft goed verkopen... en natuurlijk is het gemakkelijk om een nationale zondebok te hebben... maar kijk alleen maar eens naar dat gelul over de 'kabel' van 1996, hoe verzin je het? maar 't blijft altijd weer terug komen.. lang leve de nationale media.. en 't belang, wat is 't belang van het uitzenden van bagger als BigBrother, Verbouw je familie, etc op t.v.? en het stellen van de vraag: wie maakte de enige treffer bij Oranje-Equador terwijl je op de achtergrond het doelpunt vanuit 180 verschillende cameraposities herhaalt en als alternatieven Cocu en Robben (naar ik meen...) geeft... laat ze dan kiezen uit Cruijf, Abe Lenstra en Dirk Kuijt
en hoe calimero-achtig het ook mag klinken, als Seedorf blank was geweest, had hij er bij velen een stuk positiever op gestaan, en dat is toch eigenlijk te belachelijk voor woorden (en ik ben niet eens zelf gekleurd, maar een simpele, nuchtere Fries)?
Het zou goed kunnen dat als Seedorf blank was, hij meer voorstanders zou hebben, maar ik denk niet dat hij dan nu juist wél in Oranje zou staan. Echt Calimero-gedrag is dat ook niet, we moeten simpelweg onderkennen dat racisme en vooroordelebn ook anno 2006 nog onderhuids sluimeren.
Maar zolang Nederland niets wint op een toernooi zal het Seedorf ook worst wezen denk ik, hij wordt in Milaan gewaardeerd en in Madrid en das misschien genoeg voor hem.
Yeah baby Yeah!
  maandag 6 maart 2006 @ 13:03:52 #60
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_35771234
quote:
Op maandag 6 maart 2006 12:53 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Maar zolang Nederland niets wint op een toernooi zal het Seedorf ook worst wezen denk ik, hij wordt in Milaan gewaardeerd en in Madrid en das misschien genoeg voor hem.
Hofs mag god op zijn blote knieen danken als hij dat in zijn loopbaan voor elkaar krijgt
pi_35771254
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:03 schreef Gizmo112 het volgende:

[..]

Hofs mag god op zijn blote knieen danken als hij dat in zijn loopbaan voor elkaar krijgt
Vrijwel iedereen denk ik, niet alleen Hofs.
Yeah baby Yeah!
  maandag 6 maart 2006 @ 13:18:11 #62
97934 ASroma
Flamboyant
pi_35771728
dit soort vergelijkingstopics gaan nergers over
pi_35771966
Ik denk dat in het huidige Oranje, met de qua naam wat mindere spelers, Seedorf zich snel weer de belangrijkste speler zou voelen, wat een negatief effect heeft. Als je een team met grote namen zou hebben, dan zou Seedorf er beter in passen.
Met namen als Maduro, Sneijder, Landzaat en ook Van Bommel om zich heen zou Seedorf zich al snel de beste voelen, en dan heb je meer aan Hofs. Bij Milan staan er alleen maar grote namen en dan is Seedorf meer teamspeler.
  maandag 6 maart 2006 @ 13:33:42 #64
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_35772163
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:26 schreef Zjakkie het volgende:
Ik denk dat in het huidige Oranje, met de qua naam wat mindere spelers, Seedorf zich snel weer de belangrijkste speler zou voelen, wat een negatief effect heeft. Als je een team met grote namen zou hebben, dan zou Seedorf er beter in passen.
Met namen als Maduro, Sneijder, Landzaat en ook Van Bommel om zich heen zou Seedorf zich al snel de beste voelen, en dan heb je meer aan Hofs. Bij Milan staan er alleen maar grote namen en dan is Seedorf meer teamspeler.
met alle respect, maar Seedorf is toch ook een grote meneer in het internationale topvoetbal?
kijk eens wat hij heeft gepresteerd, bij welke clubs hij heeft gespeeld, welke prijzen hij heeft gewonnen.... mág hij zich dan (tot op een zekere hoogte) ook de belangrijkste speler voelen? het gaat om de manier waarop je dat uit; als je de play-off tegen Schotland bekijkt, hoe Seedorf de groep bij elkaar riep, etc. (ondanks dat hij bankzitter was), dan is dat toch alleen maar goed en positief voor de groep?
ik denk dat wat dat betreft het grote probleem niet zit in het 'groot' zijn van Seedorf, maar meer in het daar niet mee om kunnen gaan van de (veelal jonge en onervaren) huidige groep Nederlandse internationals. misschien een stukje mentaliteitsverschil, misschien kijken ze wel téveel tegen Clarence Seedorf op? want met gelouterde topspelers om zich heen werkt het blijkbaar wel...
pi_35772202
Ik vind het geen vergelijking eigenlijk die hofs die heeft geloof ik drie wedstrijden goed gespeel in rotterdam en die wordt al vergeleken met seedorf de man waar iedereen van zei dat is de nieuwe rijkaard? En terecht want hij heeft het wel allemaal gedaan en ja tuurlijk geluk dat die net bij de goede club zat........nou het is niet net als in Nederland (lees feyenoord) als je een goede naam hebt dan speel je.........in spanje en italie is het ben je goed speel je zo niet dan zit je op bank of tribune!

Dus Marco als je seedorf niet mee wil nemen doe dan die hofs ook niet want dat is gewoon drie keer niks............

Lator
  maandag 6 maart 2006 @ 13:42:28 #66
8369 speknek
Another day another slay
pi_35772434
quote:
Op zondag 5 maart 2006 23:45 schreef Elgigante het volgende:
Het is te waarderen dat iemand zijn nek uit durft te steken, maar dan moet je wel oh-zo-zeker zijn en Clarence mistte hem ook niet een beetje he..
Hij schoot te zacht, da's wat anders. Stam, die miste hem ook niet een beetje.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_35772533
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:42 schreef speknek het volgende:

[..]

Hij schoot te zacht, da's wat anders. Stam, die miste hem ook niet een beetje.
Maar Stam stond op het lijstje en had de mazzel dat hij niet de enige was die miste.

Geluk heeft een grote invloed op iemands carriere...
Yeah baby Yeah!
pi_35772574
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:33 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

[...]
Daar ben ik het mee eens, het gaat om de manier waarop de dat uit. Dat hij de groep bij elkaar riep etc. dat deed hij goed. Dat hij zijn taken verwaarloosd en op hele andere posities gaat lopen dan hem opgedragen is door de bondscoach, dat doet hij niet goed. En dat was ook een probleem onder Advocaat. Kijken de jongere spelers tegen hem op of kijkt hij op de jongere spelers neer?
  maandag 6 maart 2006 @ 13:56:43 #69
126654 mrRich
gek zijn is gezond
pi_35772836
Hofs gewoon meenemen dat verdient die jongen dat is er echt zo een die het vuurtje kan opstoken en alstublieft niet seedorf daar heb je nou echt niets aan
pi_35773040
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:56 schreef mrRich het volgende:
Hofs gewoon meenemen dat verdient die jongen dat is er echt zo een die het vuurtje kan opstoken en alstublieft niet seedorf daar heb je nou echt niets aan
Ik denk dat Hofs uberhaupt niveau tekort komt, daar heb je geen reet aan als het er echt om gaat en je tegen goede voetballers speelt.
Yeah baby Yeah!
  maandag 6 maart 2006 @ 14:17:23 #71
131306 Vipers
Zei ik toch!!
pi_35773492
Hofs heeft een paar wedstrijden goed gepresteerd. Maar het is een hele andere speler dan Clarence. Alles wat met Seedorf te maken heeft wordt bij voorbaat al als negatief beschouwd terwijl Seedorf toch een van de grotere Nederlandse spelers ooit is (gezien clubs, prijzen en status).

Wij Nederlanders neigen te vaak iets te bestempelen als arrogant i.p.v. te zeggen dat iemand goed is. Seedorf is een goede speler dat staat buiten deze discussie. Persoonlijk zou ik Seedorf ook niet meenemen naar Duitsland, maar dat heeft te maken met het soort voetbal dat wij graag willen spelen. Wij willen creatieve spelers die in teamverband kunnen opereren.

Seedorf wil de leider zijn, zowel in het veld als daar buiten, maar zo zit ons voetbal niet in elkaar. Tuurlijk er zijn dragende spelers, van Bommel, Cocu, maar deze spelers proberen niet zelfstandig een wedstrijd te winnen.

De plek waar Seedorf zou moeten staan zou de linkermiddenvelder plek zijn. Met robben (mits die niet geblesseerd raakt) geef ik hem daar weinig kans, tevens denk ik dat Robben perfect bij het Nederlandse voetbal past.

Hofs daar in tegen moet zich nog bewijzen. Een aantal goede wedstrijden geeft nog geen garantie dat hij dit niveau vast kan houden. Ik denk ook dat er misschien te veel druk op deze jonge jongen wordt gelegd die hij op dit moment nog niet aan kan. Hofs heeft het op basis van dit seizoen zeker verdiend om meegenomen te worden. Daarom wil ik hem wel zien presteren op het WK, we hebben immers voldoende alternatieven indien de keuze slecht blijkt te zijn.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander
Ik zeg maar zo: ik zeg maar niets! Want als ik toch wat zeg, zeg je toch: wat zeg je?
  maandag 6 maart 2006 @ 14:26:47 #72
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_35773761
tja als je toch een wissel nodig hebt, doe dan seedorf, altijd goed om achter de hand te houden. beter dan een hofs op de bank of in het veld.
pi_35774122
Kom op zeg , Seedorf was toch ook 1 drama op het ek 2004. Hij bakte er werkelijk helemaal niks van.
Bij ac milan mag ie voor mij om onduidelijke redenen als een soort vedette een vrije rol opeisen.
Zag m tegen PSV! Hij speelde meer ballen naar psv'ers dan naar teamgenoten. En omdat toevallig ambrosini een bal erin kopt haalt ie weer CL-finale en zo gaat het keer op keer.

Ondanks Seedorf wint Milan de CL, niet dankzij Seedorf.

En hofs ach .. die zal heus niet meegaan naar wk, die werd opgeroepen omdat v Basten hem eventjes van dichtbij mee wilde maken. niks mis mee toch?
pi_35818078
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:38 schreef ForzaRob het volgende:
Kom op zeg , Seedorf was toch ook 1 drama op het ek 2004. Hij bakte er werkelijk helemaal niks van.

Seedorf was de beste speler van Oranje op het EK2004.
pi_35818368
Een speler die elke wedstrijd in de basis staat bij AC Milan en die al 3 keer de CL heeft gewonnen of een speler die 2 wedstrijdjes redelijk gespeeld heeft bij die rdammers en nog geen enkele prijs gewonnen heeft? Tja lastige keuze
  dinsdag 7 maart 2006 @ 19:32:16 #76
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_35818705
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 19:23 schreef the_hunter het volgende:
Een speler die elke wedstrijd in de basis staat bij AC Milan en die al 3 keer de CL heeft gewonnen of een speler die 2 wedstrijdjes redelijk gespeeld heeft bij die rdammers en nog geen enkele prijs gewonnen heeft? Tja lastige keuze
Ja maar, ja maar Seedorf komt van Ajaks en is zo arrogant als de pest heb ik in de krant gelezen
  dinsdag 7 maart 2006 @ 19:33:42 #77
15600 BB-King
Long live the King!
pi_35818760
Van Basten heeft gelijk.
Seedorf is geen grote speler... alleen een grote naam.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_35818827
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 19:32 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Ja maar, ja maar Seedorf komt van Ajaks en is zo arrogant als de pest heb ik in de krant gelezen
Ajakkes
En hij is vriendjes met Patje en Edje. Bij nader inzien, niet selecteren die rotzak.
pi_35819440
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 19:35 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Ajakkes
En hij is vriendjes met Patje en Edje. Bij nader inzien, niet selecteren die rotzak.
Ik zie alle Italiaanse wedstrijden (weliswaar 3 of 4 dagen nadat ze gespeeld zijn) en vind Seedorf geen uitzonderlijke voetballer MEER. Eigenlijk niet eens een erg goede.
Maar dat daargelaten : hij hoort niet in ons Nederlandse elftal, net zo min als van Bommel want die heeft (nu nog in mindere mate) diezelfde arrogantie.
Met spelers die zich ver boven hun teamgenoten verheven voelen, is het slecht voetballen.
Clarence was eens, maar dat sprookje is uit.
pi_35820469
Seedorf mag van mij mee naar het WK, als reserve doelpaal.
pi_35820590
hofs hoort ook nog niet in, en Seedorf heeft z'n beste tijd ook gehad
  dinsdag 7 maart 2006 @ 23:22:06 #82
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_35829725
Op dit moment vind ik Hofs niet goed genoeg voor het Nederlands Elftal maar Seedorf hoef je natuurlijk nooit meer te selecteren. Dat is een gegeven.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 23:30:22 #83
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_35830089
Hofs.

Van Basten zegt het zelf, dus is het waar
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  dinsdag 7 maart 2006 @ 23:47:06 #84
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_35830745
Seedorf heeft mensen nodig die in zijn dienst spelen. Bij Milan mag hij de hele wedstrijd loeren op die ene steekpass of op dat ene schot. Balverlies wordt ook gecompenseerd door andere spelers.

Hij past niet in de stijl en het systeem waarmee San Marco wil spelen. Of Seedorf moet zelf drastisch veranderen.

Maar Seedorf is verder een held. De vergelijking met Hofs is verder ook onzinnig.
pi_35837864
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 20:13 schreef Beschouw het volgende:
Seedorf mag van mij mee naar het WK, als reserve doelpaal.
Liever als vaste doelpaal, die dikke poten bedekken het hele doel achter Sar.
  woensdag 8 maart 2006 @ 12:02:48 #86
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_35839817
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 23:47 schreef Kang-He het volgende:
Seedorf heeft mensen nodig die in zijn dienst spelen. Bij Milan mag hij de hele wedstrijd loeren op die ene steekpass of op dat ene schot. Balverlies wordt ook gecompenseerd door andere spelers.
Je wilt toch niet beweren dat het elftal van Milan om Seedorf draait
pi_35842280
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 12:02 schreef Gizmo112 het volgende:

[..]

Feyenooit wel om hofs dan?
  woensdag 8 maart 2006 @ 13:27:58 #88
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_35842528
De hele vergelijking gaat al nergens over. Het is dezelfde discussie als tussen Huntelaar en Kuijt (helaas op slot). Het is appels met peren vergelijken.

Maar van Basten heeft ondertussen aangegeven dat hij zich richt op het EK 2008. Dan zijn de jongens die hij nu selecteert wel rijp. En patje, edje en clarence te oud. Wat niet wegneemt dat ik het vreemd vind om met Hofs een WK te gaan spelen. Die argentijnen lachen zich rot om dat ventje. Dat broekje hangt tot op zijn enkels. Clarence is een echte man, Nicky een jongetje.
  woensdag 8 maart 2006 @ 13:35:31 #89
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_35842744
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:27 schreef Gizmo112 het volgende:
De hele vergelijking gaat al nergens over. Het is dezelfde discussie als tussen Huntelaar en Kuijt (helaas op slot). Het is appels met peren vergelijken.

Maar van Basten heeft ondertussen aangegeven dat hij zich richt op het EK 2008. Dan zijn de jongens die hij nu selecteert wel rijp. En patje, edje en clarence te oud. Wat niet wegneemt dat ik het vreemd vind om met Hofs een WK te gaan spelen. Die argentijnen lachen zich rot om dat ventje. Dat broekje hangt tot op zijn enkels. Clarence is een echte man, Nicky een jongetje.
Klopt en een volwassen WK draait niet om jongetjes, maar om echte mannen die super athleten zijn. Simpel.
pi_35845911
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 12:02 schreef Gizmo112 het volgende:

[..]

Seedorf mag de veters van Kaka niet eens strikken man, bovendien scoort Seedorf zeer weinig en vallen zijn assists ook mee, dus waar hij de vrije rol aan te danken heeft is me een raadsel. Milan heeft wel vaker rare aankopen gedaan, Clarence is er een van.
Yeah baby Yeah!
  woensdag 8 maart 2006 @ 17:19:05 #91
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_35850188
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 15:02 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Seedorf mag de veters van Kaka niet eens strikken man, bovendien scoort Seedorf zeer weinig en vallen zijn assists ook mee, dus waar hij de vrije rol aan te danken heeft is me een raadsel. Milan heeft wel vaker rare aankopen gedaan, Clarence is er een van.
wat een onzin alsof jij elke week wedstrijden van ac milan nauwlettend volgt! hwhwhaha laat me niet lachen, bovendien alsof jij goed kan voetballen.
pi_35850437
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 17:19 schreef Apekoek het volgende:

[..]

bovendien alsof jij goed kan voetballen.
Sterk argument ja

Waarom wordt bij een discussie over Seedrof altijd aangehaald dat hij zoveel prijzen heeft gewonnen Noem dan specifieke kwaliteiten van Clarence, dat lijkt me beter vergelijkingsmateriaal.

Los daarvan is Clarence wel een betere voetballer dan Hofs, maar Hofs is veel meer een teamspeler. Van Basten is op zoek naar het sterkste team, en daar hoort Clarence overduidelijk niet bij
  woensdag 8 maart 2006 @ 17:37:11 #93
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_35850688
Hofs is beter voor de groep. Die kan je in de hoek zetten met een doos duplo en je hebt geen last meer van 'm, het hele toernooi lang.
pi_35850824
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 17:19 schreef Apekoek het volgende:

[..]

wat een onzin alsof jij elke week wedstrijden van ac milan nauwlettend volgt! hwhwhaha laat me niet lachen, bovendien alsof jij goed kan voetballen.
Ik ben niet zo'n goede voetballer nee en al helemaal niet om mijn beroep van te maken, maar dan mag ik toch commentaar leveren of niet?
Kaka is fysiekl minder sterk dan Seedorf (geen schade gezien zijn benen), maar is verder in ieder opzicht vele malen beter.
Kijk jij de wedstrijden van milan elke week en kun jij goed voetballen?

Wat een onzin zeg.....
Yeah baby Yeah!
  woensdag 8 maart 2006 @ 17:41:55 #95
108590 Tomhoog
Renneuuhhh
pi_35850830
Hofs

Clarence lekker in Milaan laten zitten gaat daar blijjkbaar wel goed.
pi_35850863
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:35 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Klopt en een volwassen WK draait niet om jongetjes, maar om echte mannen die super athleten zijn. Simpel.
Dat ben ik met je eens, hoewel het team uit '88 ook niet alleen uit atleten bestond en het toch goed uitgebalanceerd was.
Yeah baby Yeah!
  Trouwste user 2022 donderdag 9 maart 2006 @ 00:26:46 #97
7889 tong80
Spleenheup
pi_35865706
Seedorf vanavond weer één van de beste op het veld bij Milan dat Bayern met 4-1 oprolde. Trouwens dit jaar pas één wedstrijd gemist.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 9 maart 2006 @ 01:44:36 #98
7889 tong80
Spleenheup
pi_35867118
Speelt ie een geweldige wedstrijd hoor je niemand.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_35868495
Ach gut.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35868529
Lood om oud ijzer

Horen allebei nog niet in de schaduw-selectie van het Nederlands team
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')