Ja maar, ja maar Seedorf komt van Ajaks en is zo arrogant als de pest heb ik in de krant gelezenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:23 schreef the_hunter het volgende:
Een speler die elke wedstrijd in de basis staat bij AC Milan en die al 3 keer de CL heeft gewonnen of een speler die 2 wedstrijdjes redelijk gespeeld heeft bij die rdammers en nog geen enkele prijs gewonnen heeft? Tja lastige keuze![]()
Ajakkesquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:32 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar Seedorf komt van Ajaks en is zo arrogant als de pest heb ik in de krant gelezen
Ik zie alle Italiaanse wedstrijden (weliswaar 3 of 4 dagen nadat ze gespeeld zijn) en vind Seedorf geen uitzonderlijke voetballer MEER. Eigenlijk niet eens een erg goede.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:35 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ajakkes![]()
En hij is vriendjes met Patje en Edje. Bij nader inzien, niet selecteren die rotzak.
Liever als vaste doelpaal, die dikke poten bedekken het hele doel achter Sar.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:13 schreef Beschouw het volgende:
Seedorf mag van mij mee naar het WK, als reserve doelpaal.
Je wilt toch niet beweren dat het elftal van Milan om Seedorf draaitquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:47 schreef Kang-He het volgende:
Seedorf heeft mensen nodig die in zijn dienst spelen. Bij Milan mag hij de hele wedstrijd loeren op die ene steekpass of op dat ene schot. Balverlies wordt ook gecompenseerd door andere spelers.
Feyenooit wel om hofs dan?quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:02 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Je wilt toch niet beweren dat het elftal van Milan om Seedorf draait![]()
Klopt en een volwassen WK draait niet om jongetjes, maar om echte mannen die super athleten zijn. Simpel.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:27 schreef Gizmo112 het volgende:
De hele vergelijking gaat al nergens over. Het is dezelfde discussie als tussen Huntelaar en Kuijt (helaas op slot). Het is appels met peren vergelijken.
Maar van Basten heeft ondertussen aangegeven dat hij zich richt op het EK 2008. Dan zijn de jongens die hij nu selecteert wel rijp. En patje, edje en clarence te oud. Wat niet wegneemt dat ik het vreemd vind om met Hofs een WK te gaan spelen. Die argentijnen lachen zich rot om dat ventje. Dat broekje hangt tot op zijn enkels. Clarence is een echte man, Nicky een jongetje.
Seedorf mag de veters van Kaka niet eens strikken man, bovendien scoort Seedorf zeer weinig en vallen zijn assists ook mee, dus waar hij de vrije rol aan te danken heeft is me een raadsel. Milan heeft wel vaker rare aankopen gedaan, Clarence is er een van.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:02 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Je wilt toch niet beweren dat het elftal van Milan om Seedorf draait![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:02 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Seedorf mag de veters van Kaka niet eens strikken man, bovendien scoort Seedorf zeer weinig en vallen zijn assists ook mee, dus waar hij de vrije rol aan te danken heeft is me een raadsel. Milan heeft wel vaker rare aankopen gedaan, Clarence is er een van.
Sterk argument jaquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:19 schreef Apekoek het volgende:
[..]
bovendien alsof jij goed kan voetballen.![]()
Ik ben niet zo'n goede voetballer nee en al helemaal niet om mijn beroep van te maken, maar dan mag ik toch commentaar leveren of niet?quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:19 schreef Apekoek het volgende:
[..]
wat een onzin alsof jij elke week wedstrijden van ac milan nauwlettend volgt! hwhwhaha laat me niet lachen, bovendien alsof jij goed kan voetballen.
![]()
Dat ben ik met je eens, hoewel het team uit '88 ook niet alleen uit atleten bestond en het toch goed uitgebalanceerd was.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:35 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Klopt en een volwassen WK draait niet om jongetjes, maar om echte mannen die super athleten zijn. Simpel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |