quote:The Elise 111R weighs in at 858kg (1892lbs) so the power to weight ratio is 164kW/tonne (220bhp/tonne). This gives the Elise 111R a standing start to 100km/hr time of just under 5 seconds and a quarter mile time of 13 seconds. Top speed is 240km/hr (150mph) which is perhaps the one area that the vastly more powerful supercars could claim dominance over the Elise 111R.
Hessing had er eentje staan maand of twee geledenquote:Op zondag 5 maart 2006 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
puike bak
Ik heb ooit 1 van de 2 340R Lotussen gezien van nederland
Alleen toen maakte ik nog geen fotos van personenwagens
Ik zga m in Heerenveen, in het wildquote:Op zondag 5 maart 2006 18:42 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Hessing had er eentje staan maand of twee geleden
quote:Op zondag 5 maart 2006 18:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Ze doen dit jaar weer Monaco aan de maas toch? Als het even kan probeer ik er bij te zijn, denk ik.
De meeste mensen leggen eerst een oprit aan voor ze een auto op de oprit parkeren. En en wat voor gat woon je als er geen weg voor je huis ligt?quote:Op zondag 5 maart 2006 18:58 schreef PeuRac het volgende:
[afbeelding]
Zo hoort een oprit gevult te zijn
Dat heet nou een nieuwbouwwijkquote:Op zondag 5 maart 2006 19:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De meeste mensen leggen eerst een oprit aan voor ze een auto op de oprit parkeren. En en wat voor gat woon je als er geen weg voor je huis ligt?
Bij ons in het dorp niet neequote:Op zondag 5 maart 2006 19:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat heet nou een nieuwbouwwijk![]()
Nieuwe huizen dat kennen ze vast niet in het noorden?
Het oprit ligt er superstrak bijquote:Op zondag 5 maart 2006 19:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De meeste mensen leggen eerst een oprit aan voor ze een auto op de oprit parkeren. En en wat voor gat woon je als er geen weg voor je huis ligt?
Het had geregend, ik had net mn auto gewassenquote:Op zondag 5 maart 2006 19:13 schreef BoJo het volgende:
ik vond het anders aardig kut om daar in te moeten vorige week met mijn 155![]()
De opritquote:Op zondag 5 maart 2006 19:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het oprit ligt er superstrak bij(heb ik zelf helpen leggen
), en ze hebben de tijdelijke straat die er lag voor het bouwverkeer verwijderd en de komende week komt er de definitieve weg in
![]()
Geweldig droge filmquote:Op zondag 5 maart 2006 19:13 schreef BoJo het volgende:
zo dat was Monty Python en The Quest for the Holy Grail![]()
![]()
in het donker was het kut om te vinden en dan moet je ook nog eens zo'n bouwput inquote:Op zondag 5 maart 2006 19:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het had geregend, ik had net mn auto gewassenmaar wel lekker rallyen
![]()
Weet je het zekerquote:
Je zou eens hier heen moeten rijden snachtsquote:Op zondag 5 maart 2006 19:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
in het donker was het kut om te vinden en dan moet je ook nog eens zo'n bouwput in![]()
Eigenlijk is het makkelijk, als je Leon maar had gevraagd het uit te leggen en niet zo eigenwijs wasquote:Op zondag 5 maart 2006 19:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
in het donker was het kut om te vinden en dan moet je ook nog eens zo'n bouwput in![]()
Konijnen vallen wel mee, die kosten je de bumper niet, moest 's nachts om 2u eens vol in de ankers voor een familie everzwijenquote:Op zondag 5 maart 2006 19:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je zou eens hier heen moeten rijden snachts
Niks is gaver dan in het pikke donker konijntjes ontwijken op een polderweg
Ik ook ik ook ik ook!quote:Op zondag 5 maart 2006 18:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Ze doen dit jaar weer Monaco aan de maas toch? Als het even kan probeer ik er bij te zijn, denk ik.
wist ik veel dat het nieuwbouw wasquote:Op zondag 5 maart 2006 19:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eigenlijk is het makkelijk, als je Leon maar had gevraagd het uit te leggen en niet zo eigenwijs was![]()
Vkl > links
Rotonde > 1/4 (rechts)
1e rechts
3e links
Konijnen/hazen kunnen toch echt je radiator kosten hoorquote:Op zondag 5 maart 2006 19:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Konijnen vallen wel mee, die kosten je de bumper niet, moest 's nachts om 2u eens vol in de ankers voor een familie everzwijen
Goede film. Stata hier ook twee keer in de kastquote:Op zondag 5 maart 2006 19:13 schreef BoJo het volgende:
zo dat was Monty Python en The Quest for the Holy Grail![]()
![]()
Wij hebben er ook nog reeën en vossen bijquote:Op zondag 5 maart 2006 19:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je zou eens hier heen moeten rijden snachts
Niks is gaver dan in het pikke donker konijntjes ontwijken op een polderweg
In de zomer kun je hier amper over de wegquote:Op zondag 5 maart 2006 19:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Konijnen vallen wel mee, die kosten je de bumper niet, moest 's nachts om 2u eens vol in de ankers voor een familie everzwijen
Troost je, ik kon het in het begin ook niet vinden (de weg er naartoe is 4x veranderd in een maand tijd ofso)quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 19:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tof, kunnen we elkaar de hand schudden.
Ja, ik kan Amsterdam vanaf hier izen liggen zo ongeveerquote:Op zondag 5 maart 2006 19:22 schreef BoJo het volgende:
stelletje boeren, hier is tenminste alles verlicht![]()
Dat konijntje van laatst had niks anders achter gelaten als een bloedspoort in mn wielkast en de zijkant van m'n autoquote:Op zondag 5 maart 2006 19:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Konijnen/hazen kunnen toch echt je radiator kosten hoor
Precies, als ik nu naar buiten loop hoor je niks...quote:Op zondag 5 maart 2006 19:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, ik kan Amsterdam vanaf hier izen liggen zo ongeveer
Wij weten nog wat nacht en duisternis is
En stiltequote:Op zondag 5 maart 2006 19:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in Servie moet ik ook altijd erg wennen aan de duisternisquote:Op zondag 5 maart 2006 19:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
T is daar ook in een half uur donkerquote:Op zondag 5 maart 2006 19:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
in Servie moet ik ook altijd erg wennen aan de duisternis![]()
Arm konijntjequote:Op zondag 5 maart 2006 19:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat konijntje van laatst had niks anders achter gelaten als een bloedspoort in mn wielkast en de zijkant van m'n auto![]()
dit kan je niet serieus menenquote:Op zondag 5 maart 2006 19:24 schreef Sjoem het volgende:
[..]
En stilte![]()
Ik zou denk ik niet eens fatsoenlijk in de stad kunnen slapenMaarja, daar valt aan te wennen.
Heyquote:Op zondag 5 maart 2006 19:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
dit kan je niet serieus menen
ik krijg zo'n "GET OUT MORE" gevoel![]()
zolang je maar komtquote:Op zondag 5 maart 2006 19:26 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Hey
Ik ga niet overal bij iedereen slapen. Slapen is iets anders als ergens komen.
aaahquote:Op zondag 5 maart 2006 19:25 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Arm konijntje
Ik heb eens een konijntje gered van mijn kat. En toen bracht ik hem naar iemand die meerdere konijnen had. En toen wilde ik het konijntje geven aan die meneer, maar die pakte hem niet goed aan waardoor ie ontsnapte.
Toen ging er een hond achterna en beet het konijntje dood.![]()
![]()
Ik ging op een doordeweekse nacht rond half 3 naar huis van t werken, dus ik reed met 110/120 over een doorgaande regionale weg (2 baans, 80km) toen er uit de struiken 2 konijnen van links overstaken, de een ontweek ik de andere voelde ik. Kon er niks aan doen.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:25 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Arm konijntje
Ik heb eens een konijntje gered van mijn kat. En toen bracht ik hem naar iemand die meerdere konijnen had. En toen wilde ik het konijntje geven aan die meneer, maar die pakte hem niet goed aan waardoor ie ontsnapte.
![]()
ja das zeker kut. ik kan me ook bepaalde beelden vers herinneren van mijn binnenspiegel die ik liever niet gezien hadquote:Op zondag 5 maart 2006 19:26 schreef BaraCuda het volgende:
Ik vind het ook altijd kut als ik een konijn ofzo aanrij![]()
Gister nog lag er een eend op de weg die nog niet dood wasIk had er eigenlijk overheen moeten rijden om hem uit z'n lijden te verlossen. Maar dat kan ik niet
![]()
dierenbeulquote:Op zondag 5 maart 2006 19:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ging op een doordeweekse nacht rond half 3 naar huis van t werken, dus ik reed met 110/120 over een doorgaande regionale weg (2 baans, 80km) toen er uit de struiken 2 konijnen van links overstaken, de een ontweek ik de andere voelde ik. Kon er niks aan doen.
Rrr, ik zou dat ook niet kunnen.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:26 schreef BaraCuda het volgende:
Ik vind het ook altijd kut als ik een konijn ofzo aanrij![]()
Gister nog lag er een eend op de weg die nog niet dood wasIk had er eigenlijk overheen moeten rijden om hem uit z'n lijden te verlossen. Maar dat kan ik niet
![]()
wat voor auto rij je?quote:Op zondag 5 maart 2006 19:30 schreef Sjoem het volgende:
Ze komen ook altijd van bomen vandaan waardoor je ze vantevoren niet ziet.
Maar ik weet nu wel waar ze zitten en rij daar gewoon wat minder hard.
En in de zomer kun je hier beter fietsen, want dan komen er echt 20 tegelijk als je aan komt rijden.
En veel kikkers, katten en andere beesten.
Hij was half plat gereden, kon niet eens meer wegkomen dat beestquote:Op zondag 5 maart 2006 19:28 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Rrr, ik zou dat ook niet kunnen.
Ik zou hem meenemen en naar de dierenarts brengen
Ik heb voor de zekerheid ook gewoon het nummer van de dierenambulance in mijn telefoon staan
Als ik ze kan ontwijken dan doe ik dat, nu was het kiezen, of allebei raken, of 1 raken of de boom raken.quote:
Als er niemand achter me zit en/of tegemoet komt, probeer ik ze altijd wel te ontwijken, dat lukt vrijwel altijd ook. Maar soms hebben ze pech.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:32 schreef Klonk het volgende:
roadkill, als je veel op de weg bent is het onvermijdelijk en ik ga ook echt niet remmen voor een konijn ofzo
quote:Op zondag 5 maart 2006 19:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hij was half plat gereden, kon niet eens meer wegkomen dat beest![]()
ontwijken doe ik zelden tot niet aan, rechtdoor rijden is een bonk en het is voorbij rare uitwijkmanouvres maken doe ik alleen voor dingen als mensen en en alles vanaf formaat herdershondquote:Op zondag 5 maart 2006 19:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als er niemand achter me zit en/of tegemoet komt, probeer ik ze altijd wel te ontwijken, dat lukt vrijwel altijd ook. Maar soms hebben ze pech.
quote:Op zondag 5 maart 2006 19:25 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Arm konijntje
![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 19:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
ontwijken doe ik zelden tot niet aan, rechtdoor rijden is een bonk en het is voorbij rare uitwijkmanouvres maken doe ik alleen voor dingen als mensen en en alles vanaf formaat herdershond
Volgens de wet hoort dat ook zo, je mag ook niet remmen voor beesten kleiner als een meter, dan ben je als je daardoor een ongeluk veroorzaakt, schuldig.quote:
Mja ach, als je een beetje fatsoenlijk kan rijden kan je ook wel uitwijken als er geen auto in de buurt isquote:Op zondag 5 maart 2006 19:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens de wet hoort dat ook zo, je mag ook niet remmen voor beesten kleiner als een meter, dan ben je als je daardoor een ongeluk veroorzaakt, schuldig.
Uiteraard, probeer ik ook altijd welquote:Op zondag 5 maart 2006 19:45 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Mja ach, als je een beetje fatsoenlijk kan rijden kan je ook wel uitwijken als er geen auto in de buurt is
Maar het was zo'n lief klein minikonijntje (volgens mij was hij/zij niet zo oud)quote:Op zondag 5 maart 2006 19:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
natuurlijke selectie, het had blijkbaar niet zo mogen zijn
waarom, ik stel mijn eigen leven meer op prijs dan dat van een konijn, als ik met een beladen bestelbus raar ga doen is de kans dat ik zelf ergens in de sloot hang en dat het konijntje me uitlacht terwijl ik langzaam doodga.quote:
Meestal is remmen ook wel genoeg, aangezien ze bijna altijd op 50 of 80 wegen komen.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
waarom, ik stel mijn eigen leven meer op prijs dan dat van een konijn, als ik met een beladen bestelbus raar ga doen is de kans dat ik zelf ergens in de sloot hang en dat het konijntje me uitlacht terwijl ik langzaam doodga.
niets tegen beesten, maar als ze van hun leven houden doen ze dat niet als er een auto aankomt, als ik kan remmen doe ik dat, maar da's dan ook alles.
quote:Vanavond om 10 uur op BBC2
Best of Top Gear, The Challenges!
Sun 5 Mar, 9:00 pm - 10:00 pm 60mins
http://www.bbc.co.uk/topgear
With Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May. This special compilation of the best ever challenges sees the boys go '70s retro in £10,000 Supercars, Jeremy takes on a tank in a Range Rover Sport, Richard tries to out-sprint a champion greyhound in the new Mazda MX5, James 'Captain Slow' May goes all extreme and takes on a BMX biker around Lisbon in the new Renault Clio, and we find out what's the best convertible for wig wearers. [S]
Ik kan m'n eigen Best Of avondje wel organiserenquote:Op zondag 5 maart 2006 20:24 schreef BoJo het volgende:
ik jat even een post van iemand van het artc forum
[..]
wanneer ?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik kan m'n eigen Best Of avondje wel organiseren![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Die heb ik ook op dvdquote:Op zondag 5 maart 2006 20:24 schreef BoJo het volgende:
ik jat even een post van iemand van het artc forum
[..]
ik heb nog geprobeer foto´s te maken vannacht van vrachtwagens. Maar dat is helaas niet gelukt. Ook kreeg ik ruzzie toen ik een vrachtwagen met een traile vol met audi Q7 op de foto wilde zetten voor je. Die man flipte helemaal. Wie weet ook wel omdat ik op zijn auto was geklommen voor betere foto´s van die audi´squote:Op zondag 5 maart 2006 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Welkom thuis markBen benieuwd naar de rest van je verhalen
Toch bedanktquote:Op zondag 5 maart 2006 21:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb nog geprobeer foto´s te maken vannacht van vrachtwagens. Maar dat is helaas niet gelukt. Ook kreeg ik ruzzie toen ik een vrachtwagen met een traile vol met audi Q7 op de foto wilde zetten voor je. Die man flipte helemaal. Wie weet ook wel omdat ik op zijn auto was geklommen voor betere foto´s van die audi´s![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:10 schreef Klonk het volgende:
net op de duitse tv werd een duitse agent gevraagd naar de oorzaak van de chaos, het antwoord was: Hollander mit sommerreifen
ja dat blijktquote:Op zondag 5 maart 2006 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Toch bedankt
Manman manWeet ej wel hoe zuinig die autovervoerders op hun psul en lading zijn?
[afbeelding]
Nog lekkere Duitse worsten gehad in het hotel?![]()
Geloof me. Bij ons was het veel en veel witterquote:Op zondag 5 maart 2006 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nederlander
+
[afbeelding]
Sneeuw
=
Foute boel
Op de radio zeiden ze van. Het was de ergste sneeuwval in de afgelopen 20 jaar. 60CM sneeuw plus de vakantie drukte was einde oefening. Had niks met winter of zomer banden ted maken. IEDEREEN moest sneeuw kettingen om. Zelfs vrachtwagens. Al hadden die er niks aan, want die knalde hem gewoon op de rechterbaan neer gevaren lampen aan en einde oefening. Die konden niet meer verder. Was 1 fucking ijsbaan.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:10 schreef Klonk het volgende:
net op de duitse tv werd een duitse agent gevraagd naar de oorzaak van de chaos, het antwoord was: Hollander mit sommerreifen
vannacht had je niks aan winterbanden geloof me. Auto´s en vrachtwagens hebben we zien glijden als een dronke mogol over een schaatsbaan......quote:Op zondag 5 maart 2006 21:22 schreef BaraCuda het volgende:
Tja nederlanders willen niet aan de winterbanden, dan krijg je dat
Snap echt niet wat mensen in de winter te zoeken hebben in duitsland zonder winterbanden
Dan lag er de volgende dag zeker wel veel yellow snowquote:Op zondag 5 maart 2006 21:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
vannacht had je niks aan winterbanden geloof me. Auto´s en vrachtwagens hebben we zien glijden als een dronke mogol over een schaatsbaan......
Ze hebben vannacht ook gewoon de snelweg afgezet. Vrachtwagens rechts en de auto´s links. Midden vrij houden en niemand mag de auto uit en wachten op nadere instructies. Ze mochten pas de volgende dag half 10 weer weg heAl die tijd in de auto blijven......
Man daar heb ik nog verhalen overquote:Op zondag 5 maart 2006 21:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dan lag er de volgende dag zeker wel veel yellow snow![]()
En over die winterbanden, ik heb het verschil gezien bij de Rijvaardigheids cursus...
En met winterbanden had je in iedergeval een heel stuk verder gekomen
Vrachtwagens hebben geen winterbanden omdat dat veel te duur is, en door die vrachtwagens komen die lange files...
Maar was een dag eerder vertrekken niet gewoon een hele goede optie geweest?quote:
ja dat was een optie ja. MAar goed dit was niet voorspeld van te voren. Het is als een verrassing gekomen voor de duitsers ook. In 1 nacht meer dan 50CM is niet te overzien. Ze hadden wel gezegt van sneeuwval maar daar zijn ze in oostenrijk en duitsland perfect op voorbereid. Maar tegen 50CM in een paar uur kunnen ze stom weg niet op.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar was een dag eerder vertrekken niet gewoon een hele goede optie geweest?
Dus op vrijdag vertrekken...
geloof me NIKS kon meer rijden. Zeker die heuvels niet op.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:32 schreef BaraCuda het volgende:
Iedereen moet gewoon een Q4 kopen.... dan reden we allemaal vrolijk door![]()
Nee das waarquote:Op zondag 5 maart 2006 21:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja dat was een optie ja. MAar goed dit was niet voorspeld van te voren. Het is als een verrassing gekomen voor de duitsers ook. In 1 nacht meer dan 50CM is niet te overzien. Ze hadden wel gezegt van sneeuwval maar daar zijn ze in oostenrijk en duitsland perfect op voorbereid. Maar tegen 50CM in een paar uur kunnen ze stom weg niet op.
Precies, dat was laatst in nederland al met 5 cm sneeuw op de snelweg...quote:Op zondag 5 maart 2006 21:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
geloof me NIKS kon meer rijden. Zeker die heuvels niet op.
We hebben een lancer evo vol gas omhoog zien gaan. En die kwam even snel weer naar beneden glijden![]()
Normaal scheuren vrachtwagens altijd wel door die stoppen bijna nooit omdat ze niet verder kunnen. Nou we hebben deze keer mooi slalom mogen rijden om de vrachtwagens heen......
duitsland is altijd voor bereid op vakantie verkeer. Dat is het probleem nooit zo. Maar die hevige sneeuwval was de dood doener deze keer.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee das waar
Maarja ze konder er natuurlijk ook niks aan doen omdat iedereen zo nodig dan naar huis wilde
maarja das achteraf gelulAls je dit had geweten was je ook vrijdag gegaan
Of maandag
ik heb iedereen gek lopen maken in die auto whehehquote:
GOZERquote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:32 schreef BaraCuda het volgende:
Iedereen moet gewoon een Q4 kopen.... dan reden we allemaal vrolijk door![]()
klotequote:Op zondag 5 maart 2006 22:40 schreef Ballebek het volgende:
Krijg net mailtje dat de zoon van een goeie klant van mij dit weekend zijn auto om een boom gevouwen heeft en er niet levend tussenuit gekomen is![]()
Damn......quote:Op zondag 5 maart 2006 22:40 schreef Ballebek het volgende:
Krijg net mailtje dat de zoon van een goeie klant van mij dit weekend zijn auto om een boom gevouwen heeft en er niet levend tussenuit gekomen is![]()
quote:In a snow storm and slippery road circumstances he lost control over the car and hit a tree. He died instantly.
Mooi taaltje dat Haagsquote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:40 schreef Ballebek het volgende:
waar ging sjoewe heen dan?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mooi taaltje dat Haags
Verder wel een lekkere wintersport gehad?
Ik vraag me btw al sinds gister af of Sjoewe levend is overgekomen... Iemand al iets van hem gehoord?
Inderdaad heel geil uitzicht jaquote:Op zondag 5 maart 2006 22:43 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
dit was het uitzicht van uit mijn kamer. Dit is op een kleine 1800 meter hoogte
[afbeelding]
Nadeel dat je zo hoog zit is dat je naar beneden moet over dit soort wegen. En ja er was een ravijn naast van tien talle meters diep....
[afbeelding]
Maar hey zeg zelf. Dit ziet er wel mooi uit
¨
[afbeelding]
Hier gaat een sneeuwschuiver net een auto raken omdat die niet op zij wilt. Dit was in de file
Mijn orenquote:Op zondag 5 maart 2006 22:38 schreef hermandeperman het volgende:
Is eg heffie sjit dit gek, die waguh kom eg nie na bovuh
Die vragwaguh ga gewohn met 10 kilometur per uar agtereut, die is eg nie te stoppuh
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:40 schreef Ballebek het volgende:
Meld jij het even in BUG? ik kan het achter de schermen bug topic niet vindenquote:Op zondag 5 maart 2006 22:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik dacht dat het aan mij lag.... Maar ik heb het ook
Ik weet zeker dat wanneer ik ga kijken in dat subforum er al 3 topics over zijn...quote:Op zondag 5 maart 2006 22:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Meld jij het even in BUG? ik kan het achter de schermen bug topic niet vinden
Als je online komt en je gaat naar je active topics, staan er achter de getallen van de pagina's pijltjes. Als je op die pijltjes klikt ga je naar het eerste ongelezen berciht van het betreffende topic.quote:
Ik heb het net gecontroleerd, er zijn GEEN topics over. En anders mag je mij de schuld gevenquote:Op zondag 5 maart 2006 22:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat wanneer ik ga kijken in dat subforum er al 3 topics over zijn...
dit wist ik helemaal nog nietquote:Op zondag 5 maart 2006 22:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je online komt en je gaat naar je active topics, staan er achter de getallen van de pagina's pijltjes. Als je op die pijltjes klikt ga je naar het eerste ongelezen berciht van het betreffende topic.
Dus iets wara jij geen gebruik van maakt aangezien je niet buiten de SC komt
ah vandaar dat ik nog steeds niet snap waar je het over hebtquote:Op zondag 5 maart 2006 22:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je online komt en je gaat naar je active topics, staan er achter de getallen van de pagina's pijltjes. Als je op die pijltjes klikt ga je naar het eerste ongelezen berciht van het betreffende topic.
Dus iets wara jij geen gebruik van maakt aangezien je niet buiten de SC komt
Ik was met carnaval verkleed als "Mark"quote:Op zondag 5 maart 2006 22:56 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Tjha en wat ga je doen uit verveling? Precies als een mogol het verkeer staan regelen.
En geloof het of niet. Mensen luisteren nog echt naar je ook als je er zo bij staat![]()
en sommige mensen staan me aan te kijken van WTF is dat om vervolgens bijna tegen hun voor ganger aan te klappen![]()
En zit je lekker ergens zo te eten met die kip op je kop komen er mensen naar je toe. Of je met ze op de foto wilt![]()
NEEEEEquote:Op zondag 5 maart 2006 23:03 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
EN klik eens op " alle advertenties!"
![]()
Echt te nep iddquote:Op zondag 5 maart 2006 23:04 schreef BoJo het volgende:
A slechte fotosjop
B
[afbeelding]
kwam ik tegen op ebay![]()
ik ga er morgen even naar kijken. Ik doe zeker meequote:Op zondag 5 maart 2006 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Mark, jij bent toch ook redelijk into F1?
http://sport.fok.nl/f1/subleagues/1398
tof.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ga er morgen even naar kijken. Ik doe zeker mee
quote:Op zondag 5 maart 2006 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
hihi ik heb een nieuwe knopje.
mute knopje?quote:Op zondag 5 maart 2006 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
BAN BAN BANquote:Op zondag 5 maart 2006 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
FBG godfatherquote:Op zondag 5 maart 2006 23:26 schreef hermandeperman het volgende:
Sjoewe is trouwens heel overgekomen
We kunnen een topic centraal maken. Dan komt er een logootje bij en hangt ie boven de slotjes. Mara dat gaan we in PTA niet gebruiken. Alhoewel ik de PTA SC zonet 4 seconden centrala had om het uit te proberenquote:
Das mooi. Doe m de groetenquote:Op zondag 5 maart 2006 23:26 schreef hermandeperman het volgende:
Sjoewe is trouwens heel overgekomen
Unsere Fuhrerquote:Op zondag 5 maart 2006 23:27 schreef Hugster het volgende:
[..]
FBG godfather![]()
zoals een herder over zijn schapen hoedt
Dat heb ik dan weer gemistquote:Op zondag 5 maart 2006 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
We kunnen een topic centraal maken. Dan komt er een logootje bij en hangt ie boven de slotjes. Mara dat gaan we in PTA niet gebruiken. Alhoewel ik de PTA SC zonet 4 seconden centrala had om het uit te proberen
quote:Op zondag 5 maart 2006 23:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer gemist
Alhoewel ik Hugo's edit dan weer wel had gezien
Absoluut, gaan we naar BoJo, lenen ff een gun, knallen de eerste de beste shoarmaboer overhoop om een 190D te scoren en cruisen linea-recta naar onze grote Heerscherquote:Op zondag 5 maart 2006 23:29 schreef Hugster het volgende:
[..]
Anders gingen wij em dus mooi halen eh![]()
Ik kan deze voor de grap even een minuutje laten hangen dat julle kunnen zien? Eenmalige actie en zo?quote:Op zondag 5 maart 2006 23:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer gemist
Alhoewel ik Hugo's edit dan weer wel had gezien
ja vetquote:Op zondag 5 maart 2006 23:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan deze voor de grap even een minuutje laten hangen dat julle kunnen zien? Eenmalige actie en zo?
Geile shitquote:Op zondag 5 maart 2006 23:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan deze voor de grap even een minuutje laten hangen dat julle kunnen zien? Eenmalige actie en zo?
Toffe foto'squote:Op zondag 5 maart 2006 23:32 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Trailer met een paar keer een Audi Q7 en de trailer er achter zijn VW dingen
[afbeelding]
Word aardig door poetsen voor de garage![]()
[afbeelding]
Mooie grote velgen![]()
[afbeelding]
Lekker kontje. En let op dat blauwe ding op die bumer. Dat is bescherming mochten ze zachtjes tegen elkaar aan rijden tijdens het in of uit laden waar dan ook. Als of dat helpt( ik heb het gevraag )
[afbeelding]
Beter op de foto kreeg ik hem niet alexxxxx beetje ruzzie met die man van die vrachtwagen gekregen...
Maar er zitten momenteel winterbanden onder de V70, daar moeten we van profiteren zeg ikquote:Op zondag 5 maart 2006 23:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Absoluut, gaan we naar BoJo, lenen ff een gun, knallen de eerste de beste shoarmaboer overhoop om een 190D te scoren en cruisen linea-recta naar onze grote Heerscher
Die zilvergrijs/donkergrijs 2-tone lakquote:Op zondag 5 maart 2006 23:32 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Trailer met een paar keer een Audi Q7 en de trailer er achter zijn VW dingen
[afbeelding]
Word aardig door poetsen voor de garage![]()
[afbeelding]
Mooie grote velgen![]()
[afbeelding]
Lekker kontje. En let op dat blauwe ding op die bumer. Dat is bescherming mochten ze zachtjes tegen elkaar aan rijden tijdens het in of uit laden waar dan ook. Als of dat helpt( ik heb het gevraag )
[afbeelding]
Beter op de foto kreeg ik hem niet alexxxxx beetje ruzzie met die man van die vrachtwagen gekregen...
Onder die van jullie ook alquote:Op zondag 5 maart 2006 23:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
Maar er zitten momenteel winterbanden onder de V70, daar moeten we van profiteren zeg ik
Ik maar zoeken bij die slotjesquote:Op zondag 5 maart 2006 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Volgesn mij wekrt die functie nog niet helemala goed
als het goed is hangt ie er boven. maar ik meld het even achetr de schermen, want ik neem aan dat julie via de AT kijken en zo.quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 23:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als het goed is hangt ie er boven. maar ik meld het even achetr de schermen, want ik neem aan dat julie via de AT kijken en zo.
details graag, geef ik even een linkje.
Ik had geen rechten om in het topic te posten, en toen ik op "back" drukte had ik geen rechten om het topic te bekijkenquote:Op zondag 5 maart 2006 23:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als het goed is hangt ie er boven. maar ik meld het even achetr de schermen, want ik neem aan dat julie via de AT kijken en zo.
details graag, geef ik even een linkje.
Zo worden Merc E's en BMW's hier ook afgewerkt door shoarmaboeren en swa's hoor, niets nieuws aanquote:Op zondag 5 maart 2006 23:40 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Wie oh wie kan me vertellen welk type dit is? Het is een speciale uitvoering dat stond op de zeikant. Maar het ging te snel om te lezen welke.
Alle randen waren met dat zilver afgewerkt. En de kleur was mat zwart.
conrad chroomstrepenquote:Op zondag 5 maart 2006 23:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zo worden Merc E's en BMW's hier ook afgewerkt door shoarmaboeren en swa's hoor, niets nieuws aan
't waren 2 fantastische minutenquote:Op zondag 5 maart 2006 23:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik mocht nog helemaal niet op dat knopje drukken![]()
Nou ja, tot zover de centrale topics in PTA, die gaan we dus niet gebruikenFijn kennis gemaakt te hebben.
Dikke bling swaquote:Op zondag 5 maart 2006 23:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zo worden Merc E's en BMW's hier ook afgewerkt door shoarmaboeren en swa's hoor, niets nieuws aan
Ik vond t al zo stilquote:Op zondag 5 maart 2006 23:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't waren 2 fantastische minuten
Het was een speciale editie. Dat stond aan de zeikant. Maar zonder bril kon niet niet snel lezen welkequote:Op zondag 5 maart 2006 23:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nigga please editionquote:Op zondag 5 maart 2006 23:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het was een speciale editie. Dat stond aan de zeikant. Maar zonder bril kon niet niet snel lezen welke![]()
nah, niks. ik vond t wel weer mooi geweest. Ik had toch gezegd, minuutje?quote:Op zondag 5 maart 2006 23:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat deed je beseffen dat het niet geheel naar behoren werkte?
Gewoon een reclame stunt?quote:Op zondag 5 maart 2006 23:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het was een speciale editie. Dat stond aan de zeikant. Maar zonder bril kon niet niet snel lezen welke![]()
Vandaar de gouwe ventieldopjesquote:Op zondag 5 maart 2006 23:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nigga please edition
Vandaar ook het "mat-zwart"
Bonnetjes willen we zien, want volgens mij waren wij eerderquote:Op zondag 5 maart 2006 23:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Na-apers, ik zeg het je, na-apers
Uhm Tss Uhm Tss Uhm Tssquote:Op zondag 5 maart 2006 23:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nah, niks. ik vond t wel weer mooi geweest. Ik had toch gezegd, minuutje?
Bonnetjes, da's een goedequote:Op zondag 5 maart 2006 23:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
Bonnetjes willen we zien, want volgens mij waren wij eerder
Ik mezelf ook nietquote:Op zondag 5 maart 2006 23:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik snap je neit
naar eerste ongelezen post-pijltjes zijn kwijt
zo hoort hetquote:Op zondag 5 maart 2006 23:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bonnetjes, da's een goede
Maar ik kan je ook nu gewoon zeggen dat jullie eerder waren. Mijn oudersch aanbidden uiteraard de Familie De Vrieschchchchchchchhhh
watskeburtquote:Op zondag 5 maart 2006 23:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik mezelf ook niet
Is titel van het nieuwe Bloodhoundgang nummer
En handig eh, zo'n kloon, jammer dat die van mij kwijt zijn![]()
Ik kan het achter de schermen bug topic echt nergens vinden, heb me lam gezichtquote:Op zondag 5 maart 2006 23:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik mezelf ook niet
Is titel van het nieuwe Bloodhoundgang nummer
En handig eh, zo'n kloon, jammer dat die van mij kwijt zijn![]()
Weet nog steeds geen crewmember van wie Dangel is dan?quote:Op zondag 5 maart 2006 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan het achter de schermen bug topic echt nergens vinden, heb me lam gezichtEn kloontjes zijn onmisbaar voor een mod
OP BB staat een geile V70quote:Op zondag 5 maart 2006 23:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wanneer kopen jullie eens een nieuwe dan
TF, Mukie en Lucille. Wellicht nog een paar anderen.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Weet nog steeds geen crewmember van wie Dangel is dan?
Ik heb geen flauw ideequote:Op zondag 5 maart 2006 23:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wanneer kopen jullie eens een nieuwe dan
Ah oke, logisch dusquote:Op zondag 5 maart 2006 23:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee
Hij wordt toch maar 3x per week van stal gehaald voor een klein kutdingetje
Volgens mij duurt het nog wel even![]()
Ah, is te overzien dus...quote:Op zondag 5 maart 2006 23:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
TF, Mukie en Lucille. Wellicht nog een paar anderen.
Die Benschopse Vinken?quote:Op zondag 5 maart 2006 23:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kutvolk, wat ik je brom, kutvolk
ex Beschoppermobielen zijn de bomquote:Op zondag 5 maart 2006 23:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah oke, logisch dus
Bij Verkerk staat nog een afgeragde 2.4T te koop
Jij welquote:Op zondag 5 maart 2006 23:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, alsof iedereen onthoud van wie een non-boeiende kloon is
Iedere dag vol gas 5 minuten heen en 5 minuten terug cruisen met een Turbo-motor...quote:
Nee, juist niet. Daarom zet ik ze in een lijstjequote:
Alleen Dribbel_ is al een pak papierquote:Op maandag 6 maart 2006 00:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Daarom zet ik ze in een lijstjeEn dan nog alleen de PTA kloontjes... als ik al de ONZ, R&P en mod kloontjes en zo bij ging houden, was het een heeeeeeeeele lange lijst
Jaquote:Op maandag 6 maart 2006 00:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alleen Dribbel_ is al een pak papier
ik ken zequote:Op maandag 6 maart 2006 00:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Berichten...korte tijd... blabla...
ja dat wist ik alquote:Op maandag 6 maart 2006 00:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Iedere dag vol gas 5 minuten heen en 5 minuten terug cruisen met een Turbo-motor...
Da's idd een bom ja als je die 2e hands koopt
Die andere hond? Valt te erg opquote:Op maandag 6 maart 2006 00:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
JaAlleen heeft hij ook een voorbeeldig gedrag kloon die bijna niemand kent
Die is tof
Ach, op een lekkende automatische versnellingsbak na in de week dat we hem inruilden niet heel erg hoop ikquote:Op maandag 6 maart 2006 00:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja dat wist ik al
hoe erg is hij er aan toe?![]()
Weer een prachige Volvo Selected used carquote:Op maandag 6 maart 2006 00:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach, op een lekkende automatische versnellingsbak na in de week dat we hem inruilden niet heel erg hoop ik
Ging m'n pa ook naar de garage toe op de maandag voor we de nieuwe zouden krijgen omdat hij fucking lekte, zegt die kerel "Mja, ik gooi er wel een litertje bij, vrijdag redt je daar wel mee, dan kijken wel wel joh"
hij heeft wel meer hondenquote:Op maandag 6 maart 2006 00:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die andere hond? Valt te erg op
Ik hoop niet dat ze hem daarvoor laten doorgaanquote:Op maandag 6 maart 2006 00:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
Weer een prachige Volvo Selected used car[afbeelding]
quote:Op maandag 6 maart 2006 00:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die tvp van mij daar is ook aardig geslaagd, als ik dat mag zeggen.
Dat zeg ikquote:Op maandag 6 maart 2006 00:12 schreef Alexxxxx het volgende:
ik zoek 859 (als het nou 959 was, had ik het wel geweten)
Ik mag hopen van niet neequote:Op maandag 6 maart 2006 00:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze hem daarvoor laten doorgaan
Ze kennen z'n hele historie, en neem aan dat ze daar geen garantie meer op gaan geven![]()
En met z'n hele historie bedoel ik ook met de hele historie van m'n paquote:
Dan kun je in de resterende 4 minuten deze OP nog wel even doorlezenquote:
wat hij zegtquote:Op maandag 6 maart 2006 00:22 schreef hermandeperman het volgende:
5 minuten zijn om dus deze kan vol
Inderdaadquote:Op maandag 6 maart 2006 00:23 schreef hermandeperman het volgende:
Schiet niet op zo hè
quote:Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |