quote:The Elise 111R weighs in at 858kg (1892lbs) so the power to weight ratio is 164kW/tonne (220bhp/tonne). This gives the Elise 111R a standing start to 100km/hr time of just under 5 seconds and a quarter mile time of 13 seconds. Top speed is 240km/hr (150mph) which is perhaps the one area that the vastly more powerful supercars could claim dominance over the Elise 111R.
Hessing had er eentje staan maand of twee geledenquote:Op zondag 5 maart 2006 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
puike bak
Ik heb ooit 1 van de 2 340R Lotussen gezien van nederland
Alleen toen maakte ik nog geen fotos van personenwagens
Ik zga m in Heerenveen, in het wildquote:Op zondag 5 maart 2006 18:42 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Hessing had er eentje staan maand of twee geleden
quote:Op zondag 5 maart 2006 18:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Ze doen dit jaar weer Monaco aan de maas toch? Als het even kan probeer ik er bij te zijn, denk ik.
De meeste mensen leggen eerst een oprit aan voor ze een auto op de oprit parkeren. En en wat voor gat woon je als er geen weg voor je huis ligt?quote:Op zondag 5 maart 2006 18:58 schreef PeuRac het volgende:
[afbeelding]
Zo hoort een oprit gevult te zijn
Dat heet nou een nieuwbouwwijkquote:Op zondag 5 maart 2006 19:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De meeste mensen leggen eerst een oprit aan voor ze een auto op de oprit parkeren. En en wat voor gat woon je als er geen weg voor je huis ligt?
Bij ons in het dorp niet neequote:Op zondag 5 maart 2006 19:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat heet nou een nieuwbouwwijk![]()
Nieuwe huizen dat kennen ze vast niet in het noorden?
Het oprit ligt er superstrak bijquote:Op zondag 5 maart 2006 19:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De meeste mensen leggen eerst een oprit aan voor ze een auto op de oprit parkeren. En en wat voor gat woon je als er geen weg voor je huis ligt?
Het had geregend, ik had net mn auto gewassenquote:Op zondag 5 maart 2006 19:13 schreef BoJo het volgende:
ik vond het anders aardig kut om daar in te moeten vorige week met mijn 155![]()
De opritquote:Op zondag 5 maart 2006 19:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het oprit ligt er superstrak bij(heb ik zelf helpen leggen
), en ze hebben de tijdelijke straat die er lag voor het bouwverkeer verwijderd en de komende week komt er de definitieve weg in
![]()
Geweldig droge filmquote:Op zondag 5 maart 2006 19:13 schreef BoJo het volgende:
zo dat was Monty Python en The Quest for the Holy Grail![]()
![]()
in het donker was het kut om te vinden en dan moet je ook nog eens zo'n bouwput inquote:Op zondag 5 maart 2006 19:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het had geregend, ik had net mn auto gewassenmaar wel lekker rallyen
![]()
Weet je het zekerquote:
Je zou eens hier heen moeten rijden snachtsquote:Op zondag 5 maart 2006 19:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
in het donker was het kut om te vinden en dan moet je ook nog eens zo'n bouwput in![]()
Eigenlijk is het makkelijk, als je Leon maar had gevraagd het uit te leggen en niet zo eigenwijs wasquote:Op zondag 5 maart 2006 19:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
in het donker was het kut om te vinden en dan moet je ook nog eens zo'n bouwput in![]()
Konijnen vallen wel mee, die kosten je de bumper niet, moest 's nachts om 2u eens vol in de ankers voor een familie everzwijenquote:Op zondag 5 maart 2006 19:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je zou eens hier heen moeten rijden snachts
Niks is gaver dan in het pikke donker konijntjes ontwijken op een polderweg
Ik ook ik ook ik ook!quote:Op zondag 5 maart 2006 18:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Ze doen dit jaar weer Monaco aan de maas toch? Als het even kan probeer ik er bij te zijn, denk ik.
wist ik veel dat het nieuwbouw wasquote:Op zondag 5 maart 2006 19:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eigenlijk is het makkelijk, als je Leon maar had gevraagd het uit te leggen en niet zo eigenwijs was![]()
Vkl > links
Rotonde > 1/4 (rechts)
1e rechts
3e links
Konijnen/hazen kunnen toch echt je radiator kosten hoorquote:Op zondag 5 maart 2006 19:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Konijnen vallen wel mee, die kosten je de bumper niet, moest 's nachts om 2u eens vol in de ankers voor een familie everzwijen
Goede film. Stata hier ook twee keer in de kastquote:Op zondag 5 maart 2006 19:13 schreef BoJo het volgende:
zo dat was Monty Python en The Quest for the Holy Grail![]()
![]()
Wij hebben er ook nog reeën en vossen bijquote:Op zondag 5 maart 2006 19:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je zou eens hier heen moeten rijden snachts
Niks is gaver dan in het pikke donker konijntjes ontwijken op een polderweg
In de zomer kun je hier amper over de wegquote:Op zondag 5 maart 2006 19:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Konijnen vallen wel mee, die kosten je de bumper niet, moest 's nachts om 2u eens vol in de ankers voor een familie everzwijen
Troost je, ik kon het in het begin ook niet vinden (de weg er naartoe is 4x veranderd in een maand tijd ofso)quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 19:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tof, kunnen we elkaar de hand schudden.
Ja, ik kan Amsterdam vanaf hier izen liggen zo ongeveerquote:Op zondag 5 maart 2006 19:22 schreef BoJo het volgende:
stelletje boeren, hier is tenminste alles verlicht![]()
Dat konijntje van laatst had niks anders achter gelaten als een bloedspoort in mn wielkast en de zijkant van m'n autoquote:Op zondag 5 maart 2006 19:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Konijnen/hazen kunnen toch echt je radiator kosten hoor
Precies, als ik nu naar buiten loop hoor je niks...quote:Op zondag 5 maart 2006 19:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, ik kan Amsterdam vanaf hier izen liggen zo ongeveer
Wij weten nog wat nacht en duisternis is
En stiltequote:Op zondag 5 maart 2006 19:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in Servie moet ik ook altijd erg wennen aan de duisternisquote:Op zondag 5 maart 2006 19:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
T is daar ook in een half uur donkerquote:Op zondag 5 maart 2006 19:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
in Servie moet ik ook altijd erg wennen aan de duisternis![]()
Arm konijntjequote:Op zondag 5 maart 2006 19:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat konijntje van laatst had niks anders achter gelaten als een bloedspoort in mn wielkast en de zijkant van m'n auto![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |