En een edit post feature, nu blijven alle (al dan niet domme) knollen in de tekst staan...quote:Op maandag 20 maart 2006 17:57 schreef Orealo het volgende:
Ja, als ze erin bouwen dat ie om de zoveel tijd automatisch refreshed, zou 't wel handig zijn :p
Ik wil em wel subtiel anime pimpen hoorquote:Op maandag 20 maart 2006 23:49 schreef Witchfynder het volgende:
In aflevering 5 of 6 maakt Yamada toch een typo? Er staat meteen een compleet andere zin.
Ik ben ook echt een van de weinige zonder manga/anime-achtig icoon in dit topic, he?
Die staat al in mijn wachtrij.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:19 schreef outcast_within het volgende:
De soundtrack. En heb je ook de specials gezien die niet vertaald waren? (kun je echt niks mee trouwens)
Naar jouw avatar....quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:03 schreef outcast_within het volgende:
waar is iedereen nu bezig met kijken?
quote:
Mooie signaturequote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:45 schreef Karina het volgende:
Vanmiddag de eerste 2 afleveringen gekeken, wat een leuke serie! Ik zat helemaal mee te leven toen hij dat meisje ging bellen en me te ergeren toen zijn telefoon het niet meer deed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |