Ja, idd. Ff goed door elkaar schudden hehe.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:53 schreef outcast_within het volgende:
Ik had meer zin om densha inelkaar te rossen, maar dat terzijde ^-^
+1 herkenbaar iddquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:20 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, idd. Ff goed door elkaar schudden hehe.
Ik denk dat voor ons hier deze serie wel vrij dichtbij komt, omdat wij fora goed begrijpen en wel mensen gezien hebben zoals hij of zelfs waren of weet ik het en ik denk dat ook daarom wij ons zo kapooot kunnen ergeren aan Densha soms.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:55 schreef Zeurberus het volgende:
Sterker nog , ik zie niet eens een cd
(wel een dvd-r though)
Mooie OP op de achtergrondquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:12 schreef Orealo het volgende:
[afbeelding]
tis alleen een beetje lastig om te zien wat er op 't cd'tje staat
Elke dag werken van 9 tot 6, dan heb ik daarna niet echt veel zin meerquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:47 schreef outcast-within het volgende:
[..]
Mooie OP op de achtergrond
Ben je trouwens tegenwoordig alleen op fatsoenlijke tijden op fok
Wat is de inhoud precies van de cd? OST, episode 1-einde+alternative ending, Various clips en nog 4 losse clips?
Coooolquote:Op zondag 19 maart 2006 22:36 schreef Witchfynder het volgende:
Hier wat info over het forum waar Yamada op post.
http://en.wikipedia.org/wiki/2channel
Kitaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
En een edit post feature, nu blijven alle (al dan niet domme) knollen in de tekst staan...quote:Op maandag 20 maart 2006 17:57 schreef Orealo het volgende:
Ja, als ze erin bouwen dat ie om de zoveel tijd automatisch refreshed, zou 't wel handig zijn :p
Ik wil em wel subtiel anime pimpen hoorquote:Op maandag 20 maart 2006 23:49 schreef Witchfynder het volgende:
In aflevering 5 of 6 maakt Yamada toch een typo? Er staat meteen een compleet andere zin.
Ik ben ook echt een van de weinige zonder manga/anime-achtig icoon in dit topic, he?
Die staat al in mijn wachtrij.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:19 schreef outcast_within het volgende:
De soundtrack. En heb je ook de specials gezien die niet vertaald waren? (kun je echt niks mee trouwens)
Naar jouw avatar....quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:03 schreef outcast_within het volgende:
waar is iedereen nu bezig met kijken?
Het is volstrekt normaal om 15jarige meisjes te adoreren omdat ze een nummer hebben geplaybacked...quote:
Mooie signaturequote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:45 schreef Karina het volgende:
Vanmiddag de eerste 2 afleveringen gekeken, wat een leuke serie! Ik zat helemaal mee te leven toen hij dat meisje ging bellen en me te ergeren toen zijn telefoon het niet meer deed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |