Nr 19 heeft in elk geval de melodie.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:20 schreef Witchfynder het volgende:
Tsk, dat liedje van Sambomaster staat niet eens op de OST. Schandalig!![]()
Kep et gezien, k had meteen zoiets van 'aaaaah, die irritante gast wééérquote:Op zondag 26 maart 2006 23:31 schreef Jegorex het volgende:
In Hana Yori Dango is deze gast te zien als liftmonteur in aflevering 4.
Ik heb hem maar lekker apart opgezocht.quote:Op maandag 27 maart 2006 01:08 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Nr 19 heeft in elk geval de melodie.
Ik denk niet dat jij het topic door gelezen hebt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:54 schreef Jegorex het volgende:
Ik denk niet dat dit topic ooit de 1000 posts zal halen.
Voornamelijk omdat hij bij 300 posts al op slot gaat
hint PI's en links in dit topic zullen je de weg naar verlichting enzo brengenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:26 schreef Jegorex het volgende:
Ik heb de hele serie gekeken, inclusief alle extra filmpjes die ik gevonden heb.
<-- ziet ook mijn nieuwen avatar.
tof volgens mij heeft niemand de 1ste pagina doorquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:54 schreef Jegorex het volgende:
http://www.thepelennorfields.com/phoenix/viewtopic.php?t=177&highlight=
quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:54 schreef Jegorex het volgende:
whahahahahahhaha XDquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:54 schreef Jegorex het volgende:
meesterlijk !quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:54 schreef Jegorex het volgende:
ROFL!quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:54 schreef Jegorex het volgende:
Ik zou me bijna aanmelden bij dat forum en dan Kitaaa! typenquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:54 schreef Jegorex het volgende:
Dan raken ze daar helemaal in de war.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou me bijna aanmelden bij dat forum en dan Kitaaa! typen![]()
toch gedaan zie ikquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou me bijna aanmelden bij dat forum en dan Kitaaa! typen![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 08:18 schreef outcast_within het volgende:
De mislukte versie van orealo heb je al gezien waarschijnlijk
Dankzij die versie heb ik Densha leren kennen.quote:Op woensdag 5 april 2006 08:18 schreef outcast_within het volgende:
De mislukte versie van orealo heb je al gezien waarschijnlijk
En zelfs een icoon van!quote:Op woensdag 5 april 2006 12:52 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Dankzij die versie heb ik Densha leren kennen.
Whahaquote:Op maandag 17 april 2006 23:20 schreef Orealo het volgende:
Hahah wat me vandaag overkwam!
Ik weet niet waar ik het moet posten, dus dan maar hier.
Ik fiets net bij een vriend vandaan, en opeens hoor ik uit een parkje "KITAAAAA, KITAAAA!!"
Dus ik "omg wtf."
Dus ik stap van m'n fiets, zet 'm opslot en loop naar het parkje.
"KITAAA KITAAA!!"
Alsmaar weer.
Ik had echt zoiets, "wow hier is iets heeeeeel vreeemds aan de hand, misschien hebben jappanners een gat in de grond gegraven, zijn een beetje scheef gegaan en zijn nu hier uit de grond gekomen"
Maar nee, ik zie een vrouw staan, 1 vrouw.. dus ik loop er (heel nonchalant) langs, vraagt ze 'Heb je net een kat gezien?'
ik 'hmm nee, heet ze kitaaaaa?'
"Kita , ja."
"nee niet gezien, sorry."
"ok dan zoek ik nog even."
"succes."
Daarna moest ik best hard van binnen lachen![]()
Volgens mijn snelle blik istie wel chronoligshc, maar in omgekeerde volgorde, maar hij klopt niet helemaal aangezien de laatste post niet post 1000 is, denk ikquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:14 schreef outcast_within het volgende:hoe kwam je eigenlijk in aanraking met deze serie? via dit topic (ben te lui om je account in de vorige 2 paginaas te zoeken
)
maar die link van je het is niet echt chronologisch. En wat ik ver van scanis dat het niet goed afloopt?
Forummeisje: Jinkama Misuzu. Ze speelt ook in 'Swing Girls', een erg leuke film. Hierin speelt ze een muzieklerares oid.quote:Op dinsdag 25 april 2006 02:27 schreef Entonie het volgende:
Ow ja, Hermes is sooo cuteen dat ene forummeisje met die enorm grote ogen..die nog een verleden blijkt met die systeembeheerder is ook te schattig voor woorden
weet iemand haar naam??
Ik denk dat je iemand anders bedoelt, namelijk die bitch van Densha's werk..quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Forummeisje: Jinkama Misuzu. Ze speelt ook in 'Swing Girls', een erg leuke film. Hierin speelt ze een muzieklerares oid.
Ja, zijs echt een vamp in et echt..heb er zelfs als mn msn avatarquote:Hermes wordt gespeeld door Itoh Misaki, die ook in 'Gokusen' speelt als de sexy lerares Engels, ook een heel leuke serie.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:14 schreef outcast_within het volgende:hoe kwam je eigenlijk in aanraking met deze serie?
oops, d8 dattie niet voor mij bedoeld was. Vriend van me gaf me de torrents en zei dat het eenquote:
Je hebt gelijk. Met de mini foto's op jdorama haalde ik ze door elkaar.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:16 schreef Entonie het volgende:
[..]
Ik denk dat je iemand anders bedoelt, namelijk die bitch van Densha's werk..
Ik doel op dat meisje waar je voornamelijk shots vanachter haar pc ziet. Zij is degene die vaak opent met "I'm a girl,but.."
Heel kort gaat het verhaal over haar en die systeembeheerder wat dieper..met die kip. volg je et nog?![]()
heb op die d-addicts wiki gekeken en het is Sakurai Chizuquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Met de mini foto's op jdorama haalde ik ze door elkaar.
Is het die Koide Saori dan? Lijkt ook niet helemaal.
Idd, zeker voor de tafelkleed-wegtrek truuk...quote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 11:55 schreef tjannie het volgende:
AIAIAIAIAIAIA wat een geweldige serie is dit zeg... ik kon gewoon niet stoppen met kijken.... heb 2 nachten achterelkaar tot half 6 's ochtends doorgekeken.... kon zo meeleven met densha niet normaal.
De spanning die al die forumleden meemaken als densha weer een onthulling doen ervaarde ik gewoon mee, na een tijdje begon ik gewoon zelf KITAA uit te schreeuwen.
Helaas is het nu afgelopen.....en ga ik het wel missen snik snik snik, ik ben zoooo blij dat ik deze topic heb gevonden snik snik anders had ik densha nooit ontmoet snikk snik het was een achtbaan van emoties, spanning, irritatie, medeleven enz is lang geleden dat een serie dat veroorzaakte bij me ik ga deze serie zeker aanraden aan me vrienden kijken of het densha effect een universeel effect is haha.
quote:Op maandag 15 mei 2006 11:55 schreef tjannie het volgende:
AIAIAIAIAIAIA wat een geweldige serie is dit zeg... ik kon gewoon niet stoppen met kijken.... heb 2 nachten achterelkaar tot half 6 's ochtends doorgekeken.... kon zo meeleven met densha niet normaal.
De spanning die al die forumleden meemaken als densha weer een onthulling doen ervaarde ik gewoon mee, na een tijdje begon ik gewoon zelf KITAA uit te schreeuwen.
Helaas is het nu afgelopen.....en ga ik het wel missen snik snik snik, ik ben zoooo blij dat ik deze topic heb gevonden snik snik anders had ik densha nooit ontmoet snikk snik het was een achtbaan van emoties, spanning, irritatie, medeleven enz is lang geleden dat een serie dat veroorzaakte bij me ik ga deze serie zeker aanraden aan me vrienden kijken of het densha effect een universeel effect is haha.
Bedanht!quote:
Deze week Hana Yori Dango gekeken, leuke serie inderdaad en Rui speelde natuurlijk ook in Densha Otoko (leuke vent) en die rare vent met die wenkbrauwen uit Densha zag ik ook heel even voorbijkomen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:57 schreef vim-fuego het volgende:
Zonder wtijfel een van de leukste J-Drama's ever.....
Er is trouwens ook een film van, iets serieuzer van aard, maar zeker aan te raden voor de echte fans....
Andere aanraders in dit genre:
Hana Yori Dango, en geloof me....dit is echt een must-see
H2
verder is er een zeer actieve community, D-addicts, waar je veel info over dit soort drama series kan krijgen.......
Zo vet!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:26 schreef tjannie het volgende:
voor de densha fans onder ons!check dit filmpje!
http://www.youtube.com/watch?v=Pnx747sH5HY -< Mina Dance![]()
heb mezelf te pletter gelachen![]()
![]()
Toronto is nog steeds Canadaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:40 schreef koffiegast het volgende:
briljant
ikeb maar 4 eps gezien nog
maarja morgen naar usa enzo
KITAAAAAAAAAAAA \(^o^)/quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:16 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Ik heb de eerste aflevering ook gezien. (en dat moet ik gelijk hier melden natuurlijk).
Prachtig. ik had eigenlijk niet gedacht dat ik het leuk zou vinden. Het is nu te laat voor de volgende aflevering, maar morgen deel 2!
Kita
(oh wat triest!)
een goeie directe link toevallig?quote:Op maandag 25 september 2006 12:55 schreef SureZal het volgende:
Ik weet niet of het hier al bekend is maar er is een nieuwe special van DENSHA OTOKO!!!!!!
(incl. Subs, en deze is 23 september ge-aired ^__^)
Check D-Addicts voor meer info!!
Google - D-addictsquote:Op maandag 25 september 2006 18:13 schreef koffiegast het volgende:
[..]
een goeie directe link toevallig?
aha! pakte de verkeerde zoekterm geloof ikquote:Op maandag 25 september 2006 18:15 schreef Orealo het volgende:
[..]
Google - D-addicts
eerste hit
klik op 'torrents'
search op 'densha'
eerste hit
ahja natuurlijk stomme ikquote:Op maandag 25 september 2006 20:55 schreef SureZal het volgende:
ik was ff afwezig maar zou het anders toch niet doen
mag geen torrent links plaatsen vandaar de verwijzingen
omg! omg! omg! omg! omg!quote:Op maandag 25 september 2006 12:55 schreef SureZal het volgende:
Ik weet niet of het hier al bekend is maar er is een nieuwe special van DENSHA OTOKO!!!!!!
Ik heb de verkeerde denk ik. Er zit hier geen ondertiteling bij.quote:Op maandag 25 september 2006 12:55 schreef SureZal het volgende:
Densha Otoko Deluxe (SP) (2006.09.23 704x396 DivX625)quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:30 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Ik heb de verkeerde denk ik. Er zit hier geen ondertiteling bij.
hoiquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:04 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Densha Otoko Deluxe (SP) (2006.09.23 704x396 DivX625)
alleen maar RAW's![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |