uiteraard, en rubberen zolen etcquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:14 schreef outcast-within het volgende:
Raak je wel de verwarming aan voordat je begint?
Ouchquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:15 schreef Ebayzo.nl het volgende:
Verdikkie...ik is jaloersGister zou mijn zending met moederbord, CPU, geheugen e.d. verstuurd worden......maar geheugen was nog niet binnen
Dus waarschijnlijk vandaag dan..
Ja logisch, ik had eigenlijk ook een maand moeten wachtenquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:53 schreef Ebayzo.nl het volgende:
Shit
De verwachte datum wanneer het geheugen binnenkomt blijft steeds verschuiven met een dag. Net is de verwachte datum weer verschoven naar morgen. Ik kan best wachten...maar heb het betaald, en wil er eigenlijk ook wel mee spelen
Haruka?![]()
Ooh die ga ik ff downloadenquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:45 schreef Ebayzo.nl het volgende:
Ik zou XP64 voorlopig even links laten liggen. Driver ondersteuning is nog vrij matig! De winst die je ermee haalt weegt niet op tegen alle problemen waar je tegen aan gaat lopen. Ik zet gewoon lekker XP Home op mijn nieuwe PCdie ik maar gewoon Ebayzo ga noemen
Orealo, toevallig al een 3DMark gedraaid? ( http://www.futuremark.com => 3DMark 2005 ) Ben wel benieuwd namelijk hoe je nieuwe configuratie scoort.
Is dat een beetje een nette score, of is het vrij gemiddeld?quote:Op woensdag 12 april 2006 07:13 schreef Orealo het volgende:
Net even 3dmark06 gedraaid, en de score was : 4326
Ik ga er vanmiddag/vanavond nog eentje doen met de shaders e.d.
285.Ik heb geen flauw idee, nog nooit gedaanquote:Op woensdag 12 april 2006 08:24 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Is dat een beetje een nette score, of is het vrij gemiddeld?
290 bijna een partdeux!quote:Op woensdag 12 april 2006 10:14 schreef Orealo het volgende:
289. nog zo'n 11 reacties..
293. Better van niet. TS heeft nu alle info gehad die hij nodig had. Het is tijd om op zijn eigen benen te gaan staanquote:
294. ikquote:Op woensdag 12 april 2006 10:16 schreef outcast_within het volgende:
291. Zullen we de ts de laatste post gunnen?
298, ik snap m niet?quote:Op woensdag 12 april 2006 10:19 schreef outcast_within het volgende:
[..]
296. Damn en de sooner or later is nog niet klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |