Allesquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:04 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Fijn om te lezen, d-m!
Waar heb je het zo druk mee? Werk? Kids?
Hoog Catharijne, Utrechtquote:
Ja, want anders ga je natuurlijk nooit naar vreemde mannen roepenquote:Op zondag 9 april 2006 18:23 schreef Troel het volgende:
Maar daarvoor was ik daar niet, maar het was wel grappig'k Heb me weer lekker misdragen de hele middag
Jij weet duidelijk niet wie je voor je hebtquote:Op zondag 9 april 2006 22:21 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, want anders ga je natuurlijk nooit naar vreemde mannen roepen![]()
Nee, dat kan ik idd van een paar foto's niet beoordelenquote:Op maandag 10 april 2006 19:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Jij weet duidelijk niet wie je voor je hebt
Je hebt in ieder geval meer gewonen dan ikquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:15 schreef Euc- het volgende:
Yes! gewonnen in de staatsloterij!
Mijn Eindcijfer(s) of nummer Gewonnen prijs (bedragen in ¤)
CP 091386 10,-
![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:13 schreef Oblivion het volgende:
Oproep aan MissyMiriam!
[TK] Zilvergrijze trolley
Is dit wat voor in je keuken?
Het belangrijkst is toch dat jullie samen zijn en het een beetje gezellig hebben. Dat is toch veel belangrijker dan een luxe etentje. Vind ik persoonlijkquote:Op woensdag 12 april 2006 00:04 schreef krakkemieke het volgende:
Iets minder feestelijk, ons paasdiner is rond. We maken roerei met ham en asperges.
Tja, me pa heeft weinig honger en dat glijdt vast wel naar binnen.......
Dat is toch mooi dan en je zou wat met de aankeleding wat kunnen doen om het specialer te maken.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:03 schreef krakkemieke het volgende:
Jazeker Martijn! Sterker nog, gezelligheid doet eten.
Maar we zochten naar iets lekkers wat bij Pasen past. Me mam en ik zijn wel een goed team wat dat betreft.![]()
een pannenkoek met feta en olijven?quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:38 schreef Scummy het volgende:
Vanavond pannenkoeken. Maar ik heb nog een koelkast volstaan met kleine potjes augurken, olijven, feta, champignons etc, en ik vind het zonde om dit dadelijk weg te moeten gooien. Heeft iemand tips om hiervan een lekkere combinatie te maken voor op de pannenkoek? Mischien met Creme Fraise? hmm... i wonder.
Klinkt idd niet erg lekker. Los van elkaar was het nog best te combineren geweest met pannenkoekquote:Op vrijdag 14 april 2006 17:12 schreef Scummy het volgende:
Ok, ik kwam dus op het geniale idee om alle ingrediënten te blenden tot een soort van smeerpasta. Wat dus niet zo geniaal bleek te zijn. Volgend keer toch maar gewoon stroop.....
Dank je, maar met het lekkere weer is het lastig om weer in deze rot-theorie te duiken. Ik ga wel lekker sommetjes maken en mijn model uitbouwen, dat is het meer hersen-loze onderzoekswerk...quote:Op zondag 16 april 2006 11:26 schreef Martijn_77 het volgende:
Succes Driver-r
Al vast Beterschap Obliquote:Op maandag 17 april 2006 00:43 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh, als je zoals mij een galaanval moet meemaken (wat ik je absoluut niet gun)
Dan wil jij ook niet meer...
Moet Dinsdag geopereerd worden ervoor...![]()
Heee... Kan Obli's posting niet vinden... maar desalniettemin: heel veel sterkte en een spoedig herstel toegewenst!quote:
Komt uit Welk "gewoon" eten lust je niet? #2 als je op de hyperlink in de quote in mijn post had geklinkt was je bij die post uit gekomen.quote:Op maandag 17 april 2006 15:16 schreef Bluezz het volgende:
Ik weet ook niet waar ie vandaan komt, was al aan het zoeken
Wat is een hyperlinkquote:Op maandag 17 april 2006 18:26 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Komt uit Welk "gewoon" eten lust je niet? #2 als je op de hyperlink in de quote in mijn post had geklinkt was je bij die post uit gekomen.
Het klinkt sneu, maar... vooral in Frankrijk.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:26 schreef Stereotomy het volgende:
Ben net terug van een weekendje Brussel, superleuk. Nu had ik in een restaurant een superlekker (en supergoedkoop) drankje gehad: Mint Siroop aangelengd met water. Voor 40 cent superlekker drankje voor bij je eten.
Wat geGoogle leert mij dat dit vooral in Frankrijk een delicatesse is. Ik heb in Nederland nog nooit een fles mint siroop gezien, wel het eeuwige grenadine, frambozen, aardbeien etc. Wie weet waar ik mint siroop kan kopen?
Sterkte & get well soon!quote:Op dinsdag 18 april 2006 05:05 schreef Oblivion het volgende:
Wilde toch even zwaaien naar mijn mede-CULlers...![]()
Bedankt voor de beterschappen.
Vannacht mijn laatste gal-aanval...![]()
Ben er over een paar daagjes weer.
Gaaaahquote:
Dat wist ik niet...! Bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gaaaah![]()
Maar toch bedankt voor het antwoord.
Bij de Mediamarktverkopen ze flessen siroop bij de (staaf)mixers met dubieuze smaken. Ik ga daar ook nog eens even kijken. Ik vind het zo lekker, Sirop Menthe
Dat heb ik met die lokale landwijntjes die naast de tent zo geweldig smaakten, maar eenmaal thuis pure plonk bleken te zijnquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:55 schreef Troel het volgende:
Het vervelende van de munt-siroop vind ik dat ik het in NL eigenlijk niet lekker vind, maar in F wel
quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Er is ook een mint likeur die van bejaarden wordt gestookt, Creme Demente heet dat
Volgens mij komt het omdat je daar buiten zit en niet thuis bent en door de zon en de luchtvochtigheid en de hoeveelheid drank enzoquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:27 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Dat heb ik met die lokale landwijntjes die naast de tent zo geweldig smaakten, maar eenmaal thuis pure plonk bleken te zijn![]()
Heb die mint siroop hier weleens bij de Jumbo zien staan. Zal komend weekend wel even goed kijken als ik weer boodschappen ga doen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:26 schreef Stereotomy het volgende:
Wat geGoogle leert mij dat dit vooral in Frankrijk een delicatesse is. Ik heb in Nederland nog nooit een fles mint siroop gezien, wel het eeuwige grenadine, frambozen, aardbeien etc. Wie weet waar ik mint siroop kan kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |