Eigenlijk bedoelde ik niet ananas en spek maar 2 losse pannenkoeken met die ingredienten. Maar met deze tips zal ik het de volgende keer proberen. Misschien was het beslag wel te dik.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:16 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Is spek en ananas een lekkere combie dan? Zou zelf eerder voor ham en ananas gaan.
Die ken ik nog niet straks eens kijken in de supermarktquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:32 schreef Adelante het volgende:
Appelsientje heeft nieuwe vruchtenspajes: FruitFris
Best wel goed! Dank je.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:03 schreef dutch-mamma het volgende:
Heee Obli! Hoe is het met jou?
Prima! Razenddruk, amper tijd om te FOKken, maar ik zit goed in mijn velletje en alles loopt lekker!quote:
Goed om te horenquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:33 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Prima! Razenddruk, amper tijd om te FOKken, maar ik zit goed in mijn velletje en alles loopt lekker!
Klinkt wel goed maar ik ben vooral opzoek naar een grote supermakrt met heel veel keus in lekkere zakenquote:Op zaterdag 8 april 2006 01:01 schreef SHE het volgende:
Heel cliche, maar als ik dan toch naar frankrijk rijd, dan doe ik Parijs aan. Tevens omdat er op de boulevard st germain een brasserietje zit die simpelweg de allerdodelijkste verkoopt. En het is een prima excuus om te lamballen in het zonnetje en even het idee te hebben dat je een paar uur op vakantie bent. Ik rijd het in 5 uur als belgie niet weer helemaal open ligt. 8 uur weg, hele middag en avond nog...uur of 22.00 huiswaarts..yum
Of gewoon niet moeilijk doen en blijven slapen en dan met name in het stokoude hotelltje Littre in Q. Latin, waar je de franse minnaars boven je l'amour kunt horen bedrijven![]()
Of je steekt gewoon bij de walloniers de grens over en rijd het eerste de beste kutdorp binnen...let wel, niet op zondag doen...is alles dicht.
Oke ga ik binnenkort dan een keer doen. Echt even goed inkopen doen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:18 schreef SHE het volgende:
Gewoon naar Lille karren, zitten paar warenhuizen/mega supers...kom je zeker aan je trekken!
Holy moses, ik bestel alvast eenquote:Op zaterdag 8 april 2006 01:31 schreef SHE het volgende:
Ja...neem flink wat pakken bicarbonaat mee ( staat tussen de meel/suiker/bakpoeder )
En neem meteen voor mij ook een pak of 6 mee![]()
De zomer komt er weer aan en aangezien ik mijn killer grill worstjes wel graag sappig en spunky wil, is bicarbonaat onmisbaar.
Kruiden natuurlijk
Eend voor in de vriezer
de knoflook (gerookt!! )
de olijven ( gemarineerd)
potjes canard confit
creme de marrons
vijgenjam![]()
kweeperenjam![]()
Dat is meestal mijn lijstje
Ik zat meer te denken aan eenquote:Op zaterdag 8 april 2006 01:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Holy moses, ik bestel alvast een
[afbeelding]
Zie hem idd ook vrij weinigquote:Op zaterdag 8 april 2006 10:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Heeft iemand nog van Karper gehoord? Ik mis hem.
Heb daarom dit topic Parkheuvel Rotterdam! ook omhoog gekicktquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:26 schreef Euc- het volgende:
Btw, de hele culinaire weeld op zn kop: Cees Helder kapt ermee! Erik van Loo neemt zijn toko over!
Hij gaat volgens de berichten dus in ieder geval het interieur aanpakken, dus wellicht dat het je dan prettig aan doet? Ik ben er nooit geweest, het trok me nooit zo. Zelf ook al een hele tijd niet meer in het restaurant gewerkt, ik begin mijn vuurvaste handjes te verliezenquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:52 schreef SHE het volgende:
Ik ben volgens mij de enige die parkheuvel een bijzonder onprettig etablissement vind. De koele, stijve en vreselijk overrated sfeer...bleh...beladen voedsel, niets erger dan dat !
Het eten is er de keren dat ik er geweest ben, wel van fenomenale kwaliteit..maar ik heb me er geen seconde 'thuis' gevoeld.
Ik hoop dat de overname meer leven in die toko blaast.
Je kunt het overdrijven, het is idd niet een "thuis" zoals de Librije vroeger was (ik vind de nieuwe inrichting niet geweldig), maar ZO onprettig en stijf was het ook weer niet hoor, iig niet de keer dat ik er samen met karper ben geweest.quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:52 schreef SHE het volgende:
Ik ben volgens mij de enige die parkheuvel een bijzonder onprettig etablissement vind. De koele, stijve en vreselijk overrated sfeer...bleh...beladen voedsel, niets erger dan dat !
Het eten is er de keren dat ik er geweest ben, wel van fenomenale kwaliteit..maar ik heb me er geen seconde 'thuis' gevoeld.
Ik hoop dat de overname meer leven in die toko blaast.
Fijn om te lezen, d-m!quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:33 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Prima! Razenddruk, amper tijd om te FOKken, maar ik zit goed in mijn velletje en alles loopt lekker!
Aan een beetje gezonde Rudolph-aversie is nog nooit iemand dood gegaanquote:Op zondag 9 april 2006 00:34 schreef Bluezz het volgende:
Troel! Ik herken je bijna niet
Ik ben niet zo'n rudolf fan, is dat erg
Dit is het slowchat topic hoor, dus je hoeft niet persé over pannenkoeken alleen te kletsen hierquote:Op zondag 9 april 2006 07:26 schreef MLF het volgende:
ik ben geen pannenkoekenfan maar dit is wel lekker: pannenkoek met dom benedictine en chocopasta
als je de echte wilt eten zou je toch naar Fécamp moeten, daar heb ik die gegeten, erg yummie
maar zelf kun je die ook maken
Allesquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:04 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Fijn om te lezen, d-m!
Waar heb je het zo druk mee? Werk? Kids?
Hoog Catharijne, Utrechtquote:
Ja, want anders ga je natuurlijk nooit naar vreemde mannen roepenquote:Op zondag 9 april 2006 18:23 schreef Troel het volgende:
Maar daarvoor was ik daar niet, maar het was wel grappig'k Heb me weer lekker misdragen de hele middag
Jij weet duidelijk niet wie je voor je hebtquote:Op zondag 9 april 2006 22:21 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, want anders ga je natuurlijk nooit naar vreemde mannen roepen![]()
Nee, dat kan ik idd van een paar foto's niet beoordelenquote:Op maandag 10 april 2006 19:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Jij weet duidelijk niet wie je voor je hebt
Je hebt in ieder geval meer gewonen dan ikquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:15 schreef Euc- het volgende:
Yes! gewonnen in de staatsloterij!
Mijn Eindcijfer(s) of nummer Gewonnen prijs (bedragen in ¤)
CP 091386 10,-
![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:13 schreef Oblivion het volgende:
Oproep aan MissyMiriam!
[TK] Zilvergrijze trolley
Is dit wat voor in je keuken?
Het belangrijkst is toch dat jullie samen zijn en het een beetje gezellig hebben. Dat is toch veel belangrijker dan een luxe etentje. Vind ik persoonlijkquote:Op woensdag 12 april 2006 00:04 schreef krakkemieke het volgende:
Iets minder feestelijk, ons paasdiner is rond. We maken roerei met ham en asperges.
Tja, me pa heeft weinig honger en dat glijdt vast wel naar binnen.......
Dat is toch mooi dan en je zou wat met de aankeleding wat kunnen doen om het specialer te maken.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:03 schreef krakkemieke het volgende:
Jazeker Martijn! Sterker nog, gezelligheid doet eten.
Maar we zochten naar iets lekkers wat bij Pasen past. Me mam en ik zijn wel een goed team wat dat betreft.![]()
een pannenkoek met feta en olijven?quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:38 schreef Scummy het volgende:
Vanavond pannenkoeken. Maar ik heb nog een koelkast volstaan met kleine potjes augurken, olijven, feta, champignons etc, en ik vind het zonde om dit dadelijk weg te moeten gooien. Heeft iemand tips om hiervan een lekkere combinatie te maken voor op de pannenkoek? Mischien met Creme Fraise? hmm... i wonder.
Klinkt idd niet erg lekker. Los van elkaar was het nog best te combineren geweest met pannenkoekquote:Op vrijdag 14 april 2006 17:12 schreef Scummy het volgende:
Ok, ik kwam dus op het geniale idee om alle ingrediënten te blenden tot een soort van smeerpasta. Wat dus niet zo geniaal bleek te zijn. Volgend keer toch maar gewoon stroop.....
Dank je, maar met het lekkere weer is het lastig om weer in deze rot-theorie te duiken. Ik ga wel lekker sommetjes maken en mijn model uitbouwen, dat is het meer hersen-loze onderzoekswerk...quote:Op zondag 16 april 2006 11:26 schreef Martijn_77 het volgende:
Succes Driver-r
Al vast Beterschap Obliquote:Op maandag 17 april 2006 00:43 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh, als je zoals mij een galaanval moet meemaken (wat ik je absoluut niet gun)
Dan wil jij ook niet meer...
Moet Dinsdag geopereerd worden ervoor...![]()
Heee... Kan Obli's posting niet vinden... maar desalniettemin: heel veel sterkte en een spoedig herstel toegewenst!quote:
Komt uit Welk "gewoon" eten lust je niet? #2 als je op de hyperlink in de quote in mijn post had geklinkt was je bij die post uit gekomen.quote:Op maandag 17 april 2006 15:16 schreef Bluezz het volgende:
Ik weet ook niet waar ie vandaan komt, was al aan het zoeken
Wat is een hyperlinkquote:Op maandag 17 april 2006 18:26 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Komt uit Welk "gewoon" eten lust je niet? #2 als je op de hyperlink in de quote in mijn post had geklinkt was je bij die post uit gekomen.
Het klinkt sneu, maar... vooral in Frankrijk.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:26 schreef Stereotomy het volgende:
Ben net terug van een weekendje Brussel, superleuk. Nu had ik in een restaurant een superlekker (en supergoedkoop) drankje gehad: Mint Siroop aangelengd met water. Voor 40 cent superlekker drankje voor bij je eten.
Wat geGoogle leert mij dat dit vooral in Frankrijk een delicatesse is. Ik heb in Nederland nog nooit een fles mint siroop gezien, wel het eeuwige grenadine, frambozen, aardbeien etc. Wie weet waar ik mint siroop kan kopen?
Sterkte & get well soon!quote:Op dinsdag 18 april 2006 05:05 schreef Oblivion het volgende:
Wilde toch even zwaaien naar mijn mede-CULlers...![]()
Bedankt voor de beterschappen.
Vannacht mijn laatste gal-aanval...![]()
Ben er over een paar daagjes weer.
Gaaaahquote:
Dat wist ik niet...! Bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gaaaah![]()
Maar toch bedankt voor het antwoord.
Bij de Mediamarktverkopen ze flessen siroop bij de (staaf)mixers met dubieuze smaken. Ik ga daar ook nog eens even kijken. Ik vind het zo lekker, Sirop Menthe
Dat heb ik met die lokale landwijntjes die naast de tent zo geweldig smaakten, maar eenmaal thuis pure plonk bleken te zijnquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:55 schreef Troel het volgende:
Het vervelende van de munt-siroop vind ik dat ik het in NL eigenlijk niet lekker vind, maar in F wel
quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Er is ook een mint likeur die van bejaarden wordt gestookt, Creme Demente heet dat
Volgens mij komt het omdat je daar buiten zit en niet thuis bent en door de zon en de luchtvochtigheid en de hoeveelheid drank enzoquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:27 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Dat heb ik met die lokale landwijntjes die naast de tent zo geweldig smaakten, maar eenmaal thuis pure plonk bleken te zijn![]()
Heb die mint siroop hier weleens bij de Jumbo zien staan. Zal komend weekend wel even goed kijken als ik weer boodschappen ga doen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:26 schreef Stereotomy het volgende:
Wat geGoogle leert mij dat dit vooral in Frankrijk een delicatesse is. Ik heb in Nederland nog nooit een fles mint siroop gezien, wel het eeuwige grenadine, frambozen, aardbeien etc. Wie weet waar ik mint siroop kan kopen?
Dit is ook een gewéldig forumquote:Op woensdag 19 april 2006 09:40 schreef Walrik het volgende:
wat een geeweldige thread!! Ik kwam hier om over pannekoeken te lezen en leren (ben een fan) maar heb ondertussen nogal wat levenslessen hier op gedaan!
Van mensen die koken voor zieke vrienden en familieleden om hen op zn minst af te leiden en een hart onder de riem te steken (afgezien van nutriciousness etc), tot het feit dat wijn bij de tent in Frankrijk toch echt beter smaakt...goed thread!
Kijk zeker verder rond in CUL want er is veel meer te zien dan alleen pannenkoekenquote:Op woensdag 19 april 2006 09:40 schreef Walrik het volgende:
wat een geeweldige thread!! Ik kwam hier om over pannekoeken te lezen en leren (ben een fan) maar heb ondertussen nogal wat levenslessen hier op gedaan!
Van mensen die koken voor zieke vrienden en familieleden om hen op zn minst af te leiden en een hart onder de riem te steken (afgezien van nutriciousness etc), tot het feit dat wijn bij de tent in Frankrijk toch echt beter smaakt...goed thread!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |