Dat kan ik begrijpen Krakje.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:36 schreef krakkemieke het volgende:
Ik wil *&^ niet weten wanneer me pa doodgaat. Dat geeft niks, ik wil NU met me pa leven.
Weet ik niet nog nooit geprobeerdquote:Op zondag 26 maart 2006 00:48 schreef krakkemieke het volgende:
Jaaaaaaaa! Kaas maakt straatstenen lekker!
Stel je vraag ook even hier :quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:52 schreef JaFFe het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe je pannekoeken bakt met spek en ananas en dusdanig dat ze bij het keren niet in stukken breken. Alvast bedankt!!!
Is spek en ananas een lekkere combie dan? Zou zelf eerder voor ham en ananas gaan.quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:20 schreef krakkemieke het volgende:
Of gewoon 1 laag met spek en ananas en het deksel gebruiken om te keren.
Helemaal niet. Je moet alleen voorzichtig zijn met die stroop. Daar moet je maar heel weinig van gebruiken.quote:
Eigenlijk bedoelde ik niet ananas en spek maar 2 losse pannenkoeken met die ingredienten. Maar met deze tips zal ik het de volgende keer proberen. Misschien was het beslag wel te dik.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:16 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Is spek en ananas een lekkere combie dan? Zou zelf eerder voor ham en ananas gaan.
Die ken ik nog niet straks eens kijken in de supermarktquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:32 schreef Adelante het volgende:
Appelsientje heeft nieuwe vruchtenspajes: FruitFris
Best wel goed! Dank je.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:03 schreef dutch-mamma het volgende:
Heee Obli! Hoe is het met jou?
Prima! Razenddruk, amper tijd om te FOKken, maar ik zit goed in mijn velletje en alles loopt lekker!quote:
Goed om te horenquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:33 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Prima! Razenddruk, amper tijd om te FOKken, maar ik zit goed in mijn velletje en alles loopt lekker!
Klinkt wel goed maar ik ben vooral opzoek naar een grote supermakrt met heel veel keus in lekkere zakenquote:Op zaterdag 8 april 2006 01:01 schreef SHE het volgende:
Heel cliche, maar als ik dan toch naar frankrijk rijd, dan doe ik Parijs aan. Tevens omdat er op de boulevard st germain een brasserietje zit die simpelweg de allerdodelijkste verkoopt. En het is een prima excuus om te lamballen in het zonnetje en even het idee te hebben dat je een paar uur op vakantie bent. Ik rijd het in 5 uur als belgie niet weer helemaal open ligt. 8 uur weg, hele middag en avond nog...uur of 22.00 huiswaarts..yum
Of gewoon niet moeilijk doen en blijven slapen en dan met name in het stokoude hotelltje Littre in Q. Latin, waar je de franse minnaars boven je l'amour kunt horen bedrijven![]()
Of je steekt gewoon bij de walloniers de grens over en rijd het eerste de beste kutdorp binnen...let wel, niet op zondag doen...is alles dicht.
Oke ga ik binnenkort dan een keer doen. Echt even goed inkopen doen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:18 schreef SHE het volgende:
Gewoon naar Lille karren, zitten paar warenhuizen/mega supers...kom je zeker aan je trekken!
Holy moses, ik bestel alvast eenquote:Op zaterdag 8 april 2006 01:31 schreef SHE het volgende:
Ja...neem flink wat pakken bicarbonaat mee ( staat tussen de meel/suiker/bakpoeder )
En neem meteen voor mij ook een pak of 6 mee![]()
De zomer komt er weer aan en aangezien ik mijn killer grill worstjes wel graag sappig en spunky wil, is bicarbonaat onmisbaar.
Kruiden natuurlijk
Eend voor in de vriezer
de knoflook (gerookt!! )
de olijven ( gemarineerd)
potjes canard confit
creme de marrons
vijgenjam![]()
kweeperenjam![]()
Dat is meestal mijn lijstje
Ik zat meer te denken aan eenquote:Op zaterdag 8 april 2006 01:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Holy moses, ik bestel alvast een
[afbeelding]
Zie hem idd ook vrij weinigquote:Op zaterdag 8 april 2006 10:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Heeft iemand nog van Karper gehoord? Ik mis hem.
Heb daarom dit topic Parkheuvel Rotterdam! ook omhoog gekicktquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:26 schreef Euc- het volgende:
Btw, de hele culinaire weeld op zn kop: Cees Helder kapt ermee! Erik van Loo neemt zijn toko over!
Hij gaat volgens de berichten dus in ieder geval het interieur aanpakken, dus wellicht dat het je dan prettig aan doet? Ik ben er nooit geweest, het trok me nooit zo. Zelf ook al een hele tijd niet meer in het restaurant gewerkt, ik begin mijn vuurvaste handjes te verliezenquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:52 schreef SHE het volgende:
Ik ben volgens mij de enige die parkheuvel een bijzonder onprettig etablissement vind. De koele, stijve en vreselijk overrated sfeer...bleh...beladen voedsel, niets erger dan dat !
Het eten is er de keren dat ik er geweest ben, wel van fenomenale kwaliteit..maar ik heb me er geen seconde 'thuis' gevoeld.
Ik hoop dat de overname meer leven in die toko blaast.
Je kunt het overdrijven, het is idd niet een "thuis" zoals de Librije vroeger was (ik vind de nieuwe inrichting niet geweldig), maar ZO onprettig en stijf was het ook weer niet hoor, iig niet de keer dat ik er samen met karper ben geweest.quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:52 schreef SHE het volgende:
Ik ben volgens mij de enige die parkheuvel een bijzonder onprettig etablissement vind. De koele, stijve en vreselijk overrated sfeer...bleh...beladen voedsel, niets erger dan dat !
Het eten is er de keren dat ik er geweest ben, wel van fenomenale kwaliteit..maar ik heb me er geen seconde 'thuis' gevoeld.
Ik hoop dat de overname meer leven in die toko blaast.
Fijn om te lezen, d-m!quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:33 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Prima! Razenddruk, amper tijd om te FOKken, maar ik zit goed in mijn velletje en alles loopt lekker!
Aan een beetje gezonde Rudolph-aversie is nog nooit iemand dood gegaanquote:Op zondag 9 april 2006 00:34 schreef Bluezz het volgende:
Troel! Ik herken je bijna niet
Ik ben niet zo'n rudolf fan, is dat erg
Dit is het slowchat topic hoor, dus je hoeft niet persé over pannenkoeken alleen te kletsen hierquote:Op zondag 9 april 2006 07:26 schreef MLF het volgende:
ik ben geen pannenkoekenfan maar dit is wel lekker: pannenkoek met dom benedictine en chocopasta
als je de echte wilt eten zou je toch naar Fécamp moeten, daar heb ik die gegeten, erg yummie
maar zelf kun je die ook maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |