Wahahahaquote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:37 schreef Foreverblue het volgende:
Ze ontvangen Ferri hartelijk![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja dat klopt, was net voordat ze naar bed gingen. Een aantal mensen hadden wat van die 'smarties' klaar liggen om enorme hoofdpijn voor te zijn. Maar ja, je kent Viool he...... die eet alles op wat ze ziet liggen....quote:Op zondag 5 maart 2006 17:41 schreef BONG4002 het volgende:
Holt zei net dat ze gisteren een Ibuprofen nam maar dacht dat het een smartie wasze dacht dat het bedorven was
![]()
Ja, dat krijg je wanneer je alles wat eetbaar lijkt in je mond stoptquote:Op zondag 5 maart 2006 17:41 schreef BONG4002 het volgende:
Holt zei net dat ze gisteren een Ibuprofen nam maar dacht dat het een smartie wasze dacht dat het bedorven was
![]()
Jajaquote:
Kliko vreet misschien zelfs uit de klikoquote:Op zondag 5 maart 2006 17:55 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je wanneer je alles wat eetbaar lijkt in je mond stoptdie zou nog konijnenkeutels aanzien voor dropjes.
![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 18:16 schreef Muerte het volgende:
Kan dat mens geen kleren aantrekken, vind die vacht maar niks!![]()
[afbeelding]
Hoi Talitha, nee joh kan niet bezig blijven.quote:
Ik zie dat jouw caps wat lichter zijn dan die van mij, bewerk jij je caps nog voor je ze plaatst?quote:
Veel slower kan het niet worden.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:41 schreef Talitha het volgende:
Dat slowchatten wordt hier nu wel hééél ver doorgevoerd![]()
Het is dan ook erg slow in het hotel.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:41 schreef Talitha het volgende:
Dat slowchatten wordt hier nu wel hééél ver doorgevoerd![]()
En wat ben je aan het kijken dan?quote:Op zondag 5 maart 2006 19:43 schreef frizti het volgende:
[..]
Het is dan ook erg slow in het hotel.
* frizti ja er is weer reclame.
Precies veel meer dan rondhangen en zuipen zit er niet in vandaag.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:43 schreef frizti het volgende:
[..]
Het is dan ook erg slow in het hotel.
* frizti ja er is weer reclame.
Er schijnt ook nog iets te zijn dat 'buitenwereld' heet?quote:Op zondag 5 maart 2006 19:45 schreef Muerte het volgende:
[..]
Precies veel meer dan rondhangen en zuipen zit er niet in vandaag.
De wedstrijden op talpa.quote:
Ik bedoelde de mensen het hotel en niet mezelf, ik ben vandaag al buiten geweest.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Er schijnt ook nog iets te zijn dat 'buitenwereld' heet?
Misschien moet ik dat eens proberen![]()
Tot het volgende reclameblokquote:Op zondag 5 maart 2006 19:47 schreef frizti het volgende:
[..]
De wedstrijden op talpa.
* frizti rent hard weg nu.
quote:Op zondag 5 maart 2006 19:48 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik bedoelde de mensen het hotel en niet mezelf, ik ben vandaag al buiten geweest.![]()
Ja, helemaal alleen.quote:
Daar hoef je niet lang op te wachten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |