Wahahahaquote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:37 schreef Foreverblue het volgende:
Ze ontvangen Ferri hartelijk![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja dat klopt, was net voordat ze naar bed gingen. Een aantal mensen hadden wat van die 'smarties' klaar liggen om enorme hoofdpijn voor te zijn. Maar ja, je kent Viool he...... die eet alles op wat ze ziet liggen....quote:Op zondag 5 maart 2006 17:41 schreef BONG4002 het volgende:
Holt zei net dat ze gisteren een Ibuprofen nam maar dacht dat het een smartie wasze dacht dat het bedorven was
![]()
Ja, dat krijg je wanneer je alles wat eetbaar lijkt in je mond stoptquote:Op zondag 5 maart 2006 17:41 schreef BONG4002 het volgende:
Holt zei net dat ze gisteren een Ibuprofen nam maar dacht dat het een smartie wasze dacht dat het bedorven was
![]()
Jajaquote:
Kliko vreet misschien zelfs uit de klikoquote:Op zondag 5 maart 2006 17:55 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je wanneer je alles wat eetbaar lijkt in je mond stoptdie zou nog konijnenkeutels aanzien voor dropjes.
![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 18:16 schreef Muerte het volgende:
Kan dat mens geen kleren aantrekken, vind die vacht maar niks!![]()
[afbeelding]
Hoi Talitha, nee joh kan niet bezig blijven.quote:
Ik zie dat jouw caps wat lichter zijn dan die van mij, bewerk jij je caps nog voor je ze plaatst?quote:
Veel slower kan het niet worden.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:41 schreef Talitha het volgende:
Dat slowchatten wordt hier nu wel hééél ver doorgevoerd![]()
Het is dan ook erg slow in het hotel.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:41 schreef Talitha het volgende:
Dat slowchatten wordt hier nu wel hééél ver doorgevoerd![]()
En wat ben je aan het kijken dan?quote:Op zondag 5 maart 2006 19:43 schreef frizti het volgende:
[..]
Het is dan ook erg slow in het hotel.
* frizti ja er is weer reclame.
Precies veel meer dan rondhangen en zuipen zit er niet in vandaag.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:43 schreef frizti het volgende:
[..]
Het is dan ook erg slow in het hotel.
* frizti ja er is weer reclame.
Er schijnt ook nog iets te zijn dat 'buitenwereld' heet?quote:Op zondag 5 maart 2006 19:45 schreef Muerte het volgende:
[..]
Precies veel meer dan rondhangen en zuipen zit er niet in vandaag.
De wedstrijden op talpa.quote:
Ik bedoelde de mensen het hotel en niet mezelf, ik ben vandaag al buiten geweest.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Er schijnt ook nog iets te zijn dat 'buitenwereld' heet?
Misschien moet ik dat eens proberen![]()
Tot het volgende reclameblokquote:Op zondag 5 maart 2006 19:47 schreef frizti het volgende:
[..]
De wedstrijden op talpa.
* frizti rent hard weg nu.
quote:Op zondag 5 maart 2006 19:48 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik bedoelde de mensen het hotel en niet mezelf, ik ben vandaag al buiten geweest.![]()
Ja, helemaal alleen.quote:
Daar hoef je niet lang op te wachten.quote:
Ik heb er de kracht niet meer voor.quote:
Ik moet ze nog bewerken anders zijn ze veel te donker, maar dat komt door de monitor instelling en die kan ik niet zonder veel problemen (met kleurprofielen) veranderen mijn beste Muerte, maar ik gebruik daar AcDsee Photo Editor 3.1 voor, die was van de vrachtwagen gevallen een tijd geleden en hebben ze nooit meer opgehaaltquote:Op zondag 5 maart 2006 19:40 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik zie dat jouw caps wat lichter zijn dan die van mij, bewerk jij je caps nog voor je ze plaatst?
Bedankt voor de info Athalon en tja die vrachtwagens zijn ook niet meer wat ze geweest zijn he?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:13 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ik moet ze nog bewerken anders zijn ze veel te donker, maar dat komt door de monitor instelling en die kan ik niet zonder veel problemen (met kleurprofielen) veranderen mijn beste Muerte, maar ik gebruik daar AcDsee Photo Editor 3.1 voor, die was van de vrachtwagen gevallen een tijd geleden en hebben ze nooit meer opgehaalt![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:15 schreef Muerte het volgende:
[..]
Bedankt voor de info Athalon en tja die vrachtwagens zijn ook niet meer wat ze geweest zijn he?![]()
ACDCquote:Op zondag 5 maart 2006 20:13 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ik moet ze nog bewerken anders zijn ze veel te donker, maar dat komt door de monitor instelling en die kan ik niet zonder veel problemen (met kleurprofielen) veranderen mijn beste Muerte, maar ik gebruik daar AcDsee Photo Editor 3.1 voor, die was van de vrachtwagen gevallen een tijd geleden en hebben ze nooit meer opgehaalt![]()
![]()
![]()
Oké, hij was misschien toch niet zo leukquote:Op zondag 5 maart 2006 20:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
ACDC![]()
Er is trouwens weer een capwaardig moment op de streams![]()
Doei Doeiquote:Op zondag 5 maart 2006 20:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Oké, hij was misschien toch niet zo leuk![]()
Ik ga weer verder, zodat jullie ongestoord kunnen cappen![]()
Tot later![]()
Het lijken bijna mensen zoquote:
We zitten eigenlijk te gapen en vallen af en toe met onze kop op de muis.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:51 schreef melke het volgende:
Ligt het nou aan mij of word er de laatste tijd veel gecapt? Wel leuk hoor
Hoi melke, dat klopt maar misschien zijn cappers wat fanatieker dan de SC'ers, want je moet nog altijd de streams blijven volgen om te kunnen cappen.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:51 schreef melke het volgende:
Ligt het nou aan mij of word er de laatste tijd veel gecapt? Wel leuk hoor
MY HERO VIOLAquote:
Ja het is vrij rustig he. Dit topic werd vanmorgen geopend en is nog steeds niet vol. Dat we dat nog mogen meemakenquote:Op zondag 5 maart 2006 21:54 schreef Muerte het volgende:
[..]
Hoi melke, dat klopt maar misschien zijn cappers wat fanatieker dan de SC'ers, want je moet nog altijd de streams blijven volgen om te kunnen cappen.![]()
Ach die smaakpappillen van haar die zijn al jaren naar de kloten, ze merkt het niet eens meer wat ze in haar mond stopt, als het maar vult, dan is het allang goed.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:56 schreef newsman het volgende:
[afbeelding]
Wijn met een lollie ook lekker
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:58 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ach die smaakpappillen van haar die zijn al jaren naar de kloten, ze merkt het niet eens meer wat ze in haar mond stopt, als het maar vult, dan is het allang goed.
Voor mij is het cappen over een uur of twee afgelopen, dan ga ik naar bed en als ik terug kom van mijn werk morgenavond is alles voorbij.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:57 schreef melke het volgende:
[..]
Ja het is vrij rustig he. Dit topic werd vanmorgen geopend en is nog steeds niet vol. Dat we dat nog mogen meemaken![]()
Maar we kunnen dan nog een weekje door Slowchatten. Dan is het bye bye fok, tot BB6quote:Op zondag 5 maart 2006 22:00 schreef Muerte het volgende:
[..]
Voor mij is het cappen over een uur of twee afgelopen, dan ga ik naar bed en als ik terug kom van mijn werk morgenavond is alles voorbij.![]()
Of naar Belgie! Wat ze daar doen geen idee, maar je kan het in ieder geval wel verstaanquote:Op zondag 5 maart 2006 22:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als je afwisseling wilt, kun je naar de lifestream van BB SE kijken. Daar it iedereen klaar voor de wekelijkse uitzending. En de meeste dames zijn echt "Zweeds" gekleed !
Dat is waar, maar ik vraag me af of er veel animo voor is de komende week, als ik vandaag bekijk denk ik dat alleen de nachtploeg nog redelijk actief zal zijn.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:03 schreef melke het volgende:
[..]
Maar we kunnen dan nog een weekje door Slowchatten. Dan is het bye bye fok, tot BB6![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als je afwisseling wilt, kun je naar de lifestream van BB SE kijken. Daar zit iedereen klaar voor de wekelijkse uitzending. En de meeste dames zijn echt "Zweeds" gekleed !
(soms moet je wachten tot de cam weer in de woonkamer is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |