quote:Op zondag 5 maart 2006 14:34 schreef Talitha het volgende:
Kan iemand een capje maken van het 'ontknopen'?
Dat is goed nieuwsquote:Op zondag 5 maart 2006 14:40 schreef flugeltje het volgende:
HBB SLUIT VOLGENDE WEEK ZONDAG!!
en doet us wat lieve dingetjes over TL zeggen daar...
Af, in de mand. Neeeee MissJ, los, los!!quote:Op zondag 5 maart 2006 14:46 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
OOOhhhh woww......wat een prachtige kadetten zie ik net boven de handdoek uitsteken.......grrrrr.![]()
Hoi frizti, als Viola straks nog gemasseeerd gaat worden zet ik de streams een poosje uit als je het niet erg vindt.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:00 schreef frizti het volgende:
Goedensmiddag deze middag.
Ik zie het al, de streams zijn weer bagger met een hoog kliko gehalte.
Hoi Athalon.quote:
Hoi Talitha, Muerte en Friztiquote:Op zondag 5 maart 2006 15:01 schreef Talitha het volgende:
Hoi Athalon en Frizti![]()
![]()
Auke wil niet weg. kan iemand hem a.u.b. even de deur wijzen?![]()
Middag friztiquote:Op zondag 5 maart 2006 15:00 schreef frizti het volgende:
Goedensmiddag deze middag.
Ik zie het al, de streams zijn weer bagger met een hoog kliko gehalte.
Op de tv vind ik prima, als ze maar niet in beeld komt.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:04 schreef newsman het volgende:
[afbeelding]
Socaboy tegen Viool:"Jij moet gewoon weer op de tv"
Idd jaquote:Op zondag 5 maart 2006 15:05 schreef Muerte het volgende:
[..]
Op de tv vind ik prima, als ze maar niet in beeld komt.![]()
Bij talpa maakt het toch niet uit, daar kijkt niemand naar.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:05 schreef Muerte het volgende:
[..]
Op de tv vind ik prima, als ze maar niet in beeld komt.![]()
Tot later Talithaquote:Op zondag 5 maart 2006 15:27 schreef Talitha het volgende:
Ik ga even in douche-modus.
Als iemand iets kwijt wil over de streams: de SV is open![]()
Lekker.quote:
Was mij ook al opgevallen, die zuipt weer als een tempelier de laatste 3 dagen.quote:
Zegt me genoeg lijkt mequote:Op zondag 5 maart 2006 16:01 schreef Muerte het volgende:
[..]
Was mij ook al opgevallen, die zuipt weer als een tempelier de laatste 3 dagen.![]()
Hoi White_Pearl.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:03 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Wowwwww!! [afbeelding]
Hallo allemaal![]()
Whehehe..! Absoluut top cuall.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |