Zeker, heb je net nog gekopieerd en gecaptquote:Op zondag 5 maart 2006 13:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je bent geweldig Talitha... ik hoop dat je wat aan mijn quotes hebt die ik hier neerzet![]()
Waar moet ik hier aan denken?quote:Op zondag 5 maart 2006 13:55 schreef Mabelle het volgende:
Volgens Monique zal het vast een heftige laatste nacht wordenhet zal vast uit de hand lopen.
![]()
Hoe bedoel jequote:
JP als holbewoner: die zal het niet lang reddenquote:Op zondag 5 maart 2006 13:51 schreef Muerte het volgende:
[..]
JP mag trots op me zijn, want dat zijn pas oude en solide normen en waarden die ik in ere hersteld zou willen zien.![]()
Supergaaf !!quote:
Dat ben ik met je eens, zie hem nog niet op mammoets en en vrouwen jagen, in zijn berevelletje.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
JP als holbewoner: die zal het niet lang redden![]()
Mij cappen wordt je niet vrolijk van hoorquote:Op zondag 5 maart 2006 13:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zeker, heb je net nog gekopieerd en gecapt![]()
![]()
M'n stemming is er niet door verslechterd hoorquote:Op zondag 5 maart 2006 14:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Mij cappen wordt je niet vrolijk van hoor![]()
![]()
Dan is het goedquote:Op zondag 5 maart 2006 14:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
M'n stemming is er niet door verslechterd hoor![]()
Ik ook... wie niet eigelijk... alleen haar Khalid vriendje niet denk ik.quote:
Vorige keer bleven ze ook tot 's avonds... en ik vind het niet erg hoor. Zie ze al als part time hoteliers.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:15 schreef MissJ. het volgende:
Zo ze gaan buiten even ademen.................ik zou zo moe worden van die VogelPoep.
En waarom zijn soca en Auke er nog niet uitgegooid?
Hoi MissJquote:Op zondag 5 maart 2006 14:15 schreef MissJ. het volgende:
Zo ze gaan buiten even ademen.................ik zou zo moe worden van die VogelPoep.
En waarom zijn soca en Auke er nog niet uitgegooid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |