Ik niet hoor, ben veuls te oud voor haar joh, zij heeft liever wat jongere mannen, maar ze is wel leuker om naar te kijken dan de rest.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
En wie van jullie tweeën gaat er dan met de prijs (lees Monique) vandoor?![]()
Bonjour FB, comment ça va?quote:Op zondag 5 maart 2006 13:26 schreef Foreverblue het volgende:
Ferri is back in da house... en nog dronken volgen hemzelf
[afbeelding]
Hoi allemaal, ben ik ff
Mijn Frans is net zo goed als mijn Japans...quote:
Hoi FBquote:Op zondag 5 maart 2006 13:26 schreef Foreverblue het volgende:
Ferri is back in da house... en nog dronken volgen hemzelf
[afbeelding]
Hoi allemaal, ben ik ff
Dat van mij dus ook, volgens mij heb ik het niet eens goed geschreven, het is ook allemaal weer zo lang geleden.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Mijn Frans is net zo goed als mijn Japans...
* meldtquote:Op zondag 5 maart 2006 13:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
En wie van jullie tweeën gaat er dan met de prijs (lees Monique) vandoor?![]()
Hoe oud ben je dan? Monique is al bijna 40quote:Op zondag 5 maart 2006 13:26 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ben veuls te oud voor haar joh, zij heeft liever wat jongere mannen, maar ze is wel leuker om naar te kijken dan de rest.![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan? Monique is al bijna 40![]()
Ja gaat goed... ff Ferri luisteren, is leuk nu.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:32 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dat van mij dus ook, volgens mij heb ik het niet eens goed geschreven, het is ook allemaal weer zo lang geleden.
Hoi FB, hoe is het?![]()
Prima!quote:Op zondag 5 maart 2006 13:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja gaat goed... ff Ferri luisteren, is leuk nu.
Met jou ook alles goed?
Ha Talithaquote:Op zondag 5 maart 2006 13:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi FB![]()
Ik heb meteen even je cap geleend voor de SV. De andere heren schijnen alleen maar Monique op hun streams te kunnen zien![]()
Dat vind ik absoluut kunnen hoor 40 + 50.quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat vind ik absoluut kunnen hoor 40 + 50.
Je zit toch nog niet in het bejaardentehuis?![]()
Kan ook wel, maar zij heeft liever iemand die een paar jaar jonger is als dat zijzelf is en dat ben ik dus zeer zeker niet.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat vind ik absoluut kunnen hoor 40 + 50.
Je zit toch nog niet in het bejaardentehuis?![]()
Ik ben/voel me ook niet oud teamlead, maar zij is voor jou hoor.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
zeg...50 is niet oud... maar Mo is voor mij hoor
En hoe oud ben jij dan?quote:Op zondag 5 maart 2006 13:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
zeg...50 is niet oud... maar Mo is voor mij hoor
Hoi Mabelle... jep Ferri is back. Dat kan weer feest worden vanavond. Al hoorde ik hem net wel zeggen dat alle sites geblokeerd zijn ondertussen.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:39 schreef Mabelle het volgende:
Hoi FB.... Ferri is back
... die regenworm
stort een paar zweedse billen af en weg is ie weer
De dame in kwestie zal toch zelf ook nog wel een mening hebben hèquote:Op zondag 5 maart 2006 13:40 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik ben/voel me ook niet oud teamlead, maar zij is voor jou hoor.![]()
Ik schat een jaar of 6 jonger dan ik.quote:
Waarom, wat is dat nou weer voor modern gedoe?quote:Op zondag 5 maart 2006 13:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
De dame in kwestie zal toch zelf ook nog wel een mening hebben hè![]()
Waar denk je dat mijn caps vandaan komen FB? Eh, nou? nou?quote:Op zondag 5 maart 2006 13:44 schreef Foreverblue het volgende:
Ben ik de enige die HBB volgt?
Bedoel, qua typen wat ze zeggenquote:Op zondag 5 maart 2006 13:45 schreef Muerte het volgende:
[..]
Waar denk je dat mijn caps vandaan komen FB? Eh, nou? nou?![]()
Jij hebt het geluid aan staan?quote:
Nee, ik heb de streams ook aan ... maar doe ook een spelletje wat af en toe overstemdquote:Op zondag 5 maart 2006 13:44 schreef Foreverblue het volgende:
Tuurlijk... best intressant wat ze nu zeggen... ging over achter de schermen bij HBB... dat die gasten allemaal teletext en BBC zaten te kijken toen Ferri er was daarquote:
Schaken die hap en aan d'r haren naar je capkelder sleurenquote:Op zondag 5 maart 2006 13:44 schreef Muerte het volgende:
[..]
Waarom, wat is dat nou weer voor modern gedoe?![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:44 schreef Foreverblue het volgende:
Je bent geweldig Talitha... ik hoop dat je wat aan mijn quotes hebt die ik hier neerzetquote:Op zondag 5 maart 2006 13:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik doe moeite om de SV bij te houden en daar moet ik toch echt de streams voor volgen. Ik ben niet helderziend tenslotte
![]()
Ja, en dat ze het zo zwaar hebben: geen bedje om op te kunnen slapen.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Tuurlijk... best intressant wat ze nu zeggen... ging over achter de schermen bij HBB... dat die gasten allemaal teletext en BBC zaten te kijken toen Ferri er was daar
JP mag trots op me zijn, want dat zijn pas oude en solide normen en waarden die ik in ere hersteld zou willen zien.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Schaken die hap en aan d'r haren naar je capkelder sleuren![]()
Als bijvoorbeeld Joost en Roel zo die bal hadden overgegooid... had er allang geklonken: Dit is een waarschuwingquote:Op zondag 5 maart 2006 13:51 schreef Mabelle het volgende:
Wel gezellig zo samenscholen op de slaapkamer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |