Ik vind het wel jammer voor Iverson als persoon. Dat zeker. Maar zat Iverson ook bij het Dream Team van Sydney?quote:Op maandag 6 maart 2006 22:39 schreef Jeroen_M het volgende:
Ach, iedereen zijn persoonlijk voorkeur. Paul of Iverson, voor beide is wat te zeggen. Maar ik vind het gewoon niet netjes dat iemand met de naam van Iverson, die zich zo openlijk commit aan het nationale team, gepasseerd wordt. Op de Spelen was hij nota bene nog captain.
Nee daar heeft-ie geloof ik destijds voor bedankt. Maar Dream Team IV was natuurlijk ook geen dream team.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:47 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer voor Iverson als persoon. Dat zeker. Maar zat Iverson ook bij het Dream Team van Sydney?
Gelukkig heeft Sacramento gewonnenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:42 schreef ScienceFriction het volgende:
Lakers weer verloren... Het eerste kwart vielen ze meteen in een enorm gat, waar ze niet meer uit konden klimmen... Finley in het laatste kwart erg goed en belangrijk met z'n driepunters...
In het eerste kwart stonden ze nog redelijk voor hoor.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:42 schreef ScienceFriction het volgende:
Lakers weer verloren... Het eerste kwart vielen ze meteen in een enorm gat, waar ze niet meer uit konden klimmen... Finley in het laatste kwart erg goed en belangrijk met z'n driepunters...
Ik bedoelde ook het 3e kwart...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
In het eerste kwart stonden ze nog redelijk voor hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |