abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 6 maart 2006 @ 12:33:02 #151
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_35770238
quote:
Op maandag 6 maart 2006 12:22 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Proportioneel geweld ja. Overduidelijk niet het geval hier. Het inslaan en springen op weerloze slachtoffers mogen ze geen van allen.
[..]

Lulkoek.
ja whatever nu wordt het mij net iets te kinderachtig ik ga hier niet welles/niettes met je zitten spelen

ik heb de ME meerdere malen bezig gezien ook tijdens de oefeningen en daar ben ik meer van onder de indruk dan dit incident meer heb ik er verder niet over te zeggen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_35770263
Echt walgelijk. Stelletje lafbekken.
All the ducks are swimming in the water, fal de ral de ral da, fal de ral de ral da
pi_35770368
Ik zie een paar mannen VERKLEED als politie agenten en een slecht geacteerde stervende zwaan.

Het is niet meer dan een gemiddelde baantjer aflevering met wat ingehuurde b acteurs.
Het zal me niks verbazen dat meki zelf creatief met z'n camera onderweg is geweest.
Als men het bandje doorspoelt krijg men zijn extra gratis mekishop aanbieding van de week te zien.
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
  maandag 6 maart 2006 @ 12:37:47 #154
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_35770399
quote:
Op maandag 6 maart 2006 12:28 schreef Floripas het volgende:

[..]

Hij is denk ik halverwege al buiten westen, dus dat werkt niet lekker mee
En alweer aannames op een minuutje relatief onduidelijk filmmateriaal zonder dat er enige achtergrondkennis aanwezig is. Doe je goed.
quote:
Ja, als iemand dit filmpje een voorbeeld vindt van hoe het moet.
Dat maak jij er weer van. Ik zie dat namelijk nergens zo staan.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  maandag 6 maart 2006 @ 12:41:04 #155
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35770498
quote:
Op maandag 6 maart 2006 12:37 schreef Mr.J het volgende:

[..]

En alweer aannames op een minuutje relatief onduidelijk filmmateriaal zonder dat er enige achtergrondkennis aanwezig is. Doe je goed.
[..]
Ik zie de chauffeur niets doen. Hoe kan hij dan actief tegenwerken?
quote:
Dat maak jij er weer van. Ik zie dat namelijk nergens zo staan.
quote:
Moesten ze hier ook eens doen. Gewoon aframmelen. "Oh jij wil respect? Hier, ik zal je wat respect geven... <haalt knuppel van de riem>"
Hier was het een reactie op.
  maandag 6 maart 2006 @ 12:50:24 #156
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_35770777
quote:
Op maandag 6 maart 2006 12:33 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja whatever nu wordt het mij net iets te kinderachtig ik ga hier niet welles/niettes met je zitten spelen

ik heb de ME meerdere malen bezig gezien ook tijdens de oefeningen en daar ben ik meer van onder de indruk dan dit incident meer heb ik er verder niet over te zeggen
Ik heb aardig wat voetbalrellen meegemaakt, lijkt me een beter punt om dat soort inschattingen te doen.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  Moderator maandag 6 maart 2006 @ 12:50:58 #157
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_35770794
ja hoor, jij weet het beter
  maandag 6 maart 2006 @ 12:52:27 #158
19479 Mr.J
pi_35770847
quote:
Op maandag 6 maart 2006 12:41 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik zie de chauffeur niets doen. Hoe kan hij dan actief tegenwerken?
Niet meewerken met de politie vind ik ook tegenwerken hoor.
quote:
Hier was het een reactie op.
Dat zag ik ja. Dan nog is het apart dat jij meteen bepaalde conclusies trekt zonder dat je ook hier weet wat er precies mee bedoeld wordt.
pi_35770878
troll

[ Bericht 96% gewijzigd door sp3c op 06-03-2006 12:54:36 ]
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  maandag 6 maart 2006 @ 12:57:02 #160
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35771000
quote:
Op maandag 6 maart 2006 12:52 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Niet meewerken met de politie vind ik ook tegenwerken hoor.
[..]
Zie jij voor hem een kans om mee te werken?
quote:
Dat zag ik ja. Dan nog is het apart dat jij meteen bepaalde conclusies trekt zonder dat je ook hier weet wat er precies mee bedoeld wordt.
Het lijkt me duidelijk wat er wordt bedoeld: hup, de krawats erover.
  maandag 6 maart 2006 @ 13:03:53 #161
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_35771235
Ik denk dat alle uitspraken en meningen in dit topic ongefundeerd zijn zonder achtergrondinformatie.
Wie weet wat eraan vooraf gegaan is.
Ik ben wat dat betreft pro-gezag ,als je jezelf weet te gedragen word je echt niet zomaar in elkaar gemept.
Maar sommige figuren willen eerst respect en daarna doen ze misschien normaal tegen je.
je weet toch?
Dat soort mogen ze wat mij betreft in vier stukken hakken en in een varkensleren zak begraven.
The Holy Roman Church has been in power for two thousand years, and is responsible for great suffering and sexual repression.Despite all that, it has also given us the Catholic schoolgirl uniform, so I hereby declare all its sins forgiven.
  maandag 6 maart 2006 @ 13:09:06 #162
19479 Mr.J
pi_35771415
quote:
Op maandag 6 maart 2006 12:57 schreef Floripas het volgende:

[..]

Zie jij voor hem een kans om mee te werken?
Ja hoor. Die kans zal hij zeker gehad hebben. Alleen mis je nu net die 4 minuten hier aan vooraf gaand.
quote:
Het lijkt me duidelijk wat er wordt bedoeld: hup, de krawats erover.
En het is je ook meteen duidelijk dat er mee bedoeld wordt dat tuig helemaal kapot geslagen moet worden.

Dus aan de hand van een post kan je meteen zien hoe iemand dat bedoeld. Leuk, misschien kan je met die gave nog geld gaan verdienen ook.
  maandag 6 maart 2006 @ 13:13:50 #163
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_35771586
quote:
Op maandag 6 maart 2006 12:50 schreef sp3c het volgende:
ja hoor, jij weet het beter
Jij noemt mij kinderachtig?

Ze zijn nooit met hun volle gewicht boven op me gesprongen en echt afgetuigd ben ik ook nooit eigenlijk.
Als het om buitensporig geweld gaat dan moet je bij de 'stillen' wezen. Maar zelfs die maken het niet zo bont.
  Moderator maandag 6 maart 2006 @ 13:18:59 #164
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_35771754
dan heb je geluk
  maandag 6 maart 2006 @ 13:23:31 #165
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_35771901
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:18 schreef sp3c het volgende:
dan heb je geluk
Valt wel mee... ergste wat ik ooit heb meegekregen is dat er iemand door een winkelruit werd geflikkerd. Vind de Nederlandse ME wat dat betreft doorgaans niet zo super agressief. Heb liever tien tikken met de stok dan dat er een bovenop me springt.
  maandag 6 maart 2006 @ 13:23:58 #166
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35771916
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:09 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Ja hoor. Die kans zal hij zeker gehad hebben. Alleen mis je nu net die 4 minuten hier aan vooraf gaand.
[..]
Jij gaat er vanuit dat het een wetmatigheid is dat de Italiaanse carbinieri je eerst de kans geven om braaf mee te werken?
De naiviteit
quote:
En het is je ook meteen duidelijk dat er mee bedoeld wordt dat tuig helemaal kapot geslagen moet worden.
Hoe interpreteer jij een reactie als "Moesten ze hier ook eens doen" dan?
  maandag 6 maart 2006 @ 13:24:52 #167
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35771931
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:03 schreef jehovaguerilla het volgende:
Ik ben wat dat betreft pro-gezag ,als je jezelf weet te gedragen word je echt niet zomaar in elkaar gemept.
Welkom in de echte wereld.
Hij is soms hard, dus hou je helmpje maar op.
  Moderator maandag 6 maart 2006 @ 13:26:43 #168
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_35771971
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:23 schreef Floripas het volgende:

[..]

Jij gaat er vanuit dat het een wetmatigheid is dat de Italiaanse carbinieri je eerst de kans geven om braaf mee te werken?
De naiviteit
mjah ik mag hopen van wel eerlijk gezegd maar uit de beelden wordt mij dat niet echt duidelijk iig daarom heb ik al meerdere malen om meer achtergrondinformatie gevraagd.

als ze gewoon zondere reden beginnen te slaan en te schoppen dan ben ik het met je eens dat dit niet door de beugel kan maar ik weet het gewoon niet
pi_35772008
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:23 schreef Pappie_Culo het volgende:
Valt wel mee... ergste wat ik ooit heb meegekregen is dat er iemand door een winkelruit werd geflikkerd. Vind de Nederlandse ME wat dat betreft doorgaans niet zo super agressief. Heb liever tien tikken met de stok dan dat er een bovenop me springt.
De ME hier in Nederland slaat mensen weg, ben je weg dan hebben zij hun doel bereikt. Wordt je gepakt, dan wordt je gewoon aangehouden. Dit "instructie" videootje laat duidelijk iets heel anders zien. Iets wat meer richting martelen gaat. De persoon vasthouden en in elkaar beuken.

Ik vind het weer erg triest om te moeten lezen dat velen de boel bagetelliseren, weet zeker dat het toch averechts werkt. Zodra 1 van de politie agenten de volgende keer in het nauw gedreven wordt door de toeschouwers die dit hebben opgenomen zal het "respect" die deze politieagenten hebben afgedwongen waarschijnlijk toch wel weer blijken.
  Moderator maandag 6 maart 2006 @ 13:28:24 #170
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_35772011
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:23 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

je moet de volgende keer is op de paarden en de agenten erop letten voor de grap
pi_35772112
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:26 schreef sp3c het volgende:
mjah ik mag hopen van wel eerlijk gezegd maar uit de beelden wordt mij dat niet echt duidelijk iig daarom heb ik al meerdere malen om meer achtergrondinformatie gevraagd.

als ze gewoon zondere reden beginnen te slaan en te schoppen dan ben ik het met je eens dat dit niet door de beugel kan maar ik weet het gewoon niet
Zoals ik hierboven al heb gezegd: niets praat het bewust vasthouden van iemand om hem wat flinke tikken te geven goed. Een arrestant die wat tikken krijgt zodat ie neergaat en te arresteren is, daar valt naar achtergrond informatie te vragen. Maar iemand die bewust vast gehouden wordt en klappen krijgt op zo een manier dat het lijkt alsof de sterke arm der wet hun gram probeert te halen is niet goed te praten.

Als ik de bagetellisatie hierzo lees vraag je je toch weer direct af (of het staat eigenlijk meer vast)of dat niet gewoon komt door de simpelheid van mensen en de haat tegenover marokkanen hier in Nederland.
  maandag 6 maart 2006 @ 13:33:27 #172
19479 Mr.J
pi_35772152
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:23 schreef Floripas het volgende:

[..]

De naiviteit
En alweer een aanname zeg.

Ik ga er vanuit dat je het grotendeels zelf in de hand hebt of je (veel) klappen krijgt of niet.
quote:
Hoe interpreteer jij een reactie als "Moesten ze hier ook eens doen" dan?
Hard aanpakken. Niet iemand helemaal kapot slaan.

Maar aangezien we beide niet weten hoe dat bedoeld was heeft het geen nut om daar uitspraken over te doen.

En al zeker niet een zielige WOII vergelijking maken.
  maandag 6 maart 2006 @ 13:33:36 #173
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_35772158
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:28 schreef sp3c het volgende:

[..]

je moet de volgende keer is op de paarden en de agenten erop letten voor de grap
Want?
  maandag 6 maart 2006 @ 13:34:00 #174
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35772172
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:31 schreef bacon_264 het volgende:

[..]

Zoals ik hierboven al heb gezegd: niets praat het bewust vasthouden van iemand om hem wat flinke tikken te geven goed. Een arrestant die wat tikken krijgt zodat ie neergaat en te arresteren is, daar valt naar achtergrond informatie te vragen. Maar iemand die bewust vast gehouden wordt en klappen krijgt op zo een manier dat het lijkt alsof de sterke arm der wet hun gram probeert te halen is niet goed te praten.

Als ik de bagetellisatie hierzo lees vraag je je toch weer direct af (of het staat eigenlijk meer vast)of dat niet gewoon komt door de simpelheid van mensen en de haat tegenover marokkanen hier in Nederland.
dat ze buiten hun boekje gaan zou eventueel gezegd kunnen worden, liever zie ik een wat langer filmpje en wacht ik het onderzoek af.
dat het gekoppeld moet worden aan een racistische daad betwijfel ik ten zeerste.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 6 maart 2006 @ 13:34:55 #175
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_35772195
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:33 schreef Mr.J het volgende:

[..]

En alweer een aanname zeg.

Ik ga er vanuit dat je het grotendeels zelf in de hand hebt of je (veel) klappen krijgt of niet.
Ik weet verder niet precies hoe het daar zit. Weet wel dat Italianen een hekel aan de carabinieri hebben en dat ze het onderwerp zijn van aardig wat grappen en grollen zoals wij belgenmoppen hebben zeg maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')