quote:Op donderdag 27 april 2006 17:44 schreef parselmouth het volgende:
[afbeelding]
Voor 10 euro kon ik ze niet laten liggen hoor
Jup, enige in NL die ze (tot nu toe) verkopen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 06:36 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Erg mooie schoenen. Bij Sir Max vandaan?
Sir Max heeft zich idd in korte tijd weten te nestelen in de top 5 van beste schoenenzaken van NL (met oa Shoes&Shirts im Maastricht)quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:09 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Jup, enige in NL die ze (tot nu toe) verkopen.
Ik vind ze super! En ze zijn er nu ook in het blauw... http://www.sportstore.nl/shop/images/312753-401mid.jpgquote:Op zaterdag 22 april 2006 09:30 schreef halleekes het volgende:
[..]
ik vind er niks an, maar als jij er blij mee bent
Zeker, Sir Max is een topzaak! Ik kan niet wachten tot ze in september weer nieuwe Santoni's hebben. Zeker ook omdat ze wat meer SF modellen gaan voeren, schijntquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:17 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Sir Max heeft zich idd in korte tijd weten te nestelen in de top 5 van beste schoenenzaken van NL (met oa Shoes&Shirts im Maastricht)
De welhaast intimiderende kennis&enthousiasme van de eigenaar maakt Sir Max tot een geliefd adres bij de ware liefhebbers...... www.sirmax.nl![]()
Welke vestiging? Ik heb daar gisteren in Amersfoort nog soortgelijke schoentjes gekocht, maar die zijn én minder leuk én wel ¤ 5 duurderquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:10 schreef parselmouth het volgende:
Axi Schoen.
Ze hadden ze ook in het wit en in een lelijke bruintint!
Wel knettergek die manquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:17 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Sir Max heeft zich idd in korte tijd weten te nestelen in de top 5 van beste schoenenzaken van NL (met oa Shoes&Shirts im Maastricht)
De welhaast intimiderende kennis&enthousiasme van de eigenaar maakt Sir Max tot een geliefd adres bij de ware liefhebbers...... www.sirmax.nl![]()
Ha, SF als lobbygroup!quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:09 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Zeker, Sir Max is een topzaak! Ik kan niet wachten tot ze in september weer nieuwe Santoni's hebben. Zeker ook omdat ze wat meer SF modellen gaan voeren, schijnt![]()
Zeg!quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:11 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Wel knettergek die manmaar dat is geloof ik inherent aan schoenenliefhebbers (nietwaar Solitarias?
)
daar zou ik echt niet mee gezien willen wordenquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:39 schreef L3bundy het volgende:
[..]
Ik vind ze super! En ze zijn er nu ook in het blauw... http://www.sportstore.nl/shop/images/312753-401mid.jpg
Wat zijn SF modellen?quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:09 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Zeker, Sir Max is een topzaak! Ik kan niet wachten tot ze in september weer nieuwe Santoni's hebben. Zeker ook omdat ze wat meer SF modellen gaan voeren, schijnt![]()
Dat zijn de modellen die de StijlForum lobby groep graag in de collectie ziet, neem ik aan.....quote:
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 28 april 2006 18:24 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Dat zijn de modellen die de StijlForum lobby groep graag in de collectie ziet, neem ik aan.....
Mjaa, beetje op het ordinaire af dus.quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:24 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Dat zijn de modellen die de StijlForum lobby groep graag in de collectie ziet, neem ik aan.....
quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:43 schreef Davilla het volgende:
Mijn laatste aankoop
Deze slippertjes love them!!!
Heb ze gekocht bij www.pinkshoes.nl
Dat snap ik welquote:Op zondag 30 april 2006 22:44 schreef loehoes het volgende:
[..]
Ja, snoezig he! Ben er ook erg blij mee!
Zeg, hier een beetje op SF gaan afgevenquote:Op vrijdag 28 april 2006 18:58 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Mjaa, beetje op het ordinaire af dus.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:58 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Mjaa, beetje op het ordinaire af dus.
Ik heb 2 van de 3 paren die jij ook hebt. Maar ik ben dan ook een beetje Ordi.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:12 schreef Neuroscience het volgende:
Dit zijn mijn 'ordinaire' SF schoenen![]()
[[url=http://serv2.imagehigh.com/files/ih000001/6728_wwdh7p.th.jpg]afbeelding][/URL]
Naaaper die heb ik ook!quote:
*kuch* daar heb ik dus nu al 3 paar vanquote:Op zondag 30 april 2006 19:00 schreef Sjowhan het volgende:
Vandaag gekocht, me oude adidasjes waren behoorlijk versleten
[afbeelding]
die heb ik ook, in andere kleurquote:
hahah.. was met vriendinnetje winkelen.. die pumas die jij bedoeld en deze stonden naast elkaar, zij heeft de pumas, ik de asicsquote:Op zondag 7 mei 2006 16:56 schreef miki het volgende:
Leuk lovegrrl!! Ik ben ook aan het twijfelen over de Nikes met gouden logo, of die Puma's met de veters aan de zijkant en dan ook een stuk zilver kant (?) erop.... maar deze zijn ook erg leuk!
Waar gekocht en hoe duur?![]()
Kijk op www.nikeskateboarding.com voor alle sb dealers. Bij tom;s in amsterdam hebben ze altijd wel mooie.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:19 schreef Scarface_ het volgende:
Waar kan ik Nike SB in wat gave kleuren vinden? Hier in Den Bosch kan ik ze nergens vinden.
[afbeelding]
Zulke bijv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |