ik vind er niks an, maar als jij er blij mee bentquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:21 schreef L3bundy het volgende:
Mijn nieuwe schoenen:
[afbeelding]
Ondanks dat het een tennisschoen is staat ie wel super ruig onder een spijkerbroek. Overigens online gekocht bij www.sportstore.nl.
7 paar... die koop ik verspreid over 3 jaar joh!quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:12 schreef Sanne het volgende:
Ik ben zo heerlijk geslaagd. Eindelijk weer een winkel die ook maat 35 verkoopt gevonden. Van blijdschap meteen 7 paar meegenomen.
Ik vind ze zooo snoezig.
[afbeelding]
ik vind ze juist wel gaaf, alleen die zwarte lijn glimt teveelquote:Op zaterdag 22 april 2006 09:30 schreef halleekes het volgende:
[..]
ik vind er niks an, maar als jij er blij mee bent
Dat rechterpaarquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:12 schreef Sanne het volgende:
Ik ben zo heerlijk geslaagd. Eindelijk weer een winkel die ook maat 35 verkoopt gevonden. Van blijdschap meteen 7 paar meegenomen.
Ik vind ze zooo snoezig.
[afbeelding]
Idd! Waar heb je ze gekocht, Sanne? En verkopen ze dat model dan ook in wat, uhm.. grotere maat dan 35quote:
Juist. Hoewel ik op warme dagen overstap op een soort nep vans van de scapino.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:55 schreef Tha_Flash het volgende:
[afbeelding]
Dagelijks schoeisel...........
Welke merk en hoe duur?quote:Op donderdag 27 april 2006 16:16 schreef Mastroianni het volgende:
Over 10 weken weer pimpen. Eergisteren schoenen besteld en er zit een 'kleine' levertijd op![]()
Saint Crispin's model seamless. Klein bedrijfje maar.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Welke merk en hoe duur?
Handgemaakt?
Haha, staat iets verder op ook al. Van het merk Pieces, die hebben oa een eigen winkel, maar verkopen ook (voornamelijk) sieraden etc bij winkels als Only en Vero moda.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:57 schreef vliegtuigje het volgende:
[..]
Wauw![]()
Waar vandaan als'k vragen mag?
Erg mooie schoenen. Bij Sir Max vandaan?quote:Op donderdag 27 april 2006 16:20 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Saint Crispin's model seamless. Klein bedrijfje maar.
Ik heb dit model besteld, maar in een heel aparte kleur leer.
http://www.saint-crispins.com//e_pret/images13.html
Prijs houd ik liever voor mezelf
Iceberg?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |