Mooi he.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:35 schreef Butra het volgende:
Wordt tijd dat die Amerikanen zich gaan realiseren dat Young nog lang niet klaar is voor het spelen op de Tour. Laat hem lekker futures spelen.
En daarna meteen met een dubbele bagel op de broek krijgen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:50 schreef mitt het volgende:
dat lijkt me een unicum, je eerste ATP wedstrijd winnen met een double bagel
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:37 schreef Butra het volgende:
[..]
En daarna meteen met een dubbele bagel op de broek krijgen.![]()
Masters onwaardig natuurlijk dit..
Eindelijk zijn we het ergens over eens.quote:
Denkje dat Federer het toernooi wint?quote:Op zondag 26 maart 2006 12:45 schreef Brahimov het volgende:
Federer verliest zowaar een set tegen Clément, was er zeker even niet bij. Toch verder, natuurlijk.
Hewitt out:![]()
Hénin out:![]()
Ik heb eigenlijk (behalve op gravel) altijd het gevoel dat Federer gaat winnen waar hij meedoet. De man is zo goed. En hij is nog maar, wat, 24? Amazing.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Denkje dat Federer het toernooi wint?
Wat denken jullie trouwens van Federers kansen op Roland Garros? En op het winnen van het Grand Slam (dus van allevier de grandslams)?
Ja, geweldig inderdaad.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:47 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk (behalve op gravel) altijd het gevoel dat Federer gaat winnen waar hij meedoet. De man is zo goed. En hij is nog maar, wat, 24? Amazing.![]()
Ja, en niet alleen bij hem. Geldt ook voor Edberg, Becker en McEnroe (die RG niet wonnen) en voor Wilander en Lendl (die Wimbledon niet wonnen).quote:Ik hoop dat hij RG dit jaar ook gaat winnen. Alle 4 Grand Slams horen op zijn palmares, vind ik. Bij Sampras was dat toch een smet(je).
Ja, lijkt me echt geweldig als Federer wint. Hoop dat hij niet in de finale verliest van zo'n irritant sterke Spanjaard.quote:Vorig jaar was Federer er al dicht bij, verloor met matig spel in de SF van Nadal. Als hij dit jaar top is, gaat hij winnen, zelfs als Nadal zijn gravelvorm van vorig jaar weet te evenaren. Aan Federer's motivatie zal het niet liggen. Hopelijk is het lekker warm en droog in Parijs!
Dat Edberg zijn RG finale in 5 sets van Chang verloor vind ik persoonlijk erg jammer, bijna net zo erg als de RG finale nederlaag van McEnroe die na twee magistrale sets toch nog tegen Lendl ten onder ging.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, en niet alleen bij hem. Geldt ook voor Edberg, Becker en McEnroe (die RG niet wonnen) en voor Wilander en Lendl (die Wimbledon niet wonnen).
[..]
Ja, lijkt me echt geweldig als Federer wint. Hoop dat hij niet in de finale verliest van zo'n irritant sterke Spanjaard.
Weet iemand nog de partij van Juan Aguilera tegen Becker in Hambufg in 1990 ofzo, toen Aguilera een soort graveltennisles aan Becker gaf en met 6-1, 6-0, 7-6 won? Agulera speelde toen vaster dan ik iemand ooit heb zien spelen.
RG heeft vaak verrassingen in de finales:quote:Op zondag 26 maart 2006 14:23 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Dat Edberg zijn RG finale in 5 sets van Chang verloor vind ik persoonlijk erg jammer, bijna net zo erg als de RG finale nederlaag van McEnroe die na twee magistrale sets toch nog tegen Lendl ten onder ging.
![]()
Becker won zelfs nooit een toernooi op gravel. Dat vind ik dan wel weer grappig, net als Lendl die maar steeds niet op SW19 won.
Sampras won ooit op briljante wijze het graveltoernooi van Rome (3 kleine setjes tegen Becker) maar op RG lukte het helaas nooit.
Wat de kansen voor Federer op RG dit jaar betreft: zoveel sterke Spanjaarden zijn er eigenlijk niet, toch? Nadal, Ferrero en Moyá, daar houdt het wel mee op. Ik zie Nalbandian, een blik al dan niet gedrogeerde Argentijnen en die Rus op wiens naam ik nu even niet kan komen als belangrijkste bedreiging voor Federer.
quote:Op zondag 26 maart 2006 14:41 schreef XL het volgende:
[..]
RG heeft vaak verrassingen in de finales:
1999: Medvedev in zijn nadagen in de finale
Inderdaad. En Nadal was als debutant op zichzelf ook wel een verrassing. Chang was ook een verrassende winnaar in 1989 en Gomes in 1990 (ook in zijn nadagen).quote:Op zondag 26 maart 2006 14:41 schreef XL het volgende:
[..]
RG heeft vaak verrassingen in de finales:
2005: Puerta ongeplaatst in de finale
2004: Gaudio in zijn tweede profjaar als winnaar.
2003: Verkerk
2002: Costa ongeplaatst winnaar
2001: Kuerten - Corretja (eindelijk een normale finale)
2000: Magnus Norman in de finale
1999: Medvedev in zijn nadagen in de finale
De gravelbijters van dit seizoen moeten nog opstaan. Volgende week gaan we het gemalen beton op. Dan zal er wel meer duidelijk worden.
Die lijst is ongeveer oneindig.... maar na 7 voorbeelden vond ik het genoeg.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:37 schreef Ambrosius het volgende:
Dat lijstje kun je ook nog aanvullen met Kuertens eerste winst toen hij ergens tussen plaats 60 en 70 stond.
Niet een keer haar service gehoudenquote:Op maandag 27 maart 2006 10:47 schreef Krajicekfanpage het volgende:
Michaëlla heeft kansloos verloren jongens. In Miami verloor onze hoop in bange dagen met 0-6 1-6 van Dementieva. Misa wist pas aan het einde van de tweede set de eer te redden (gelukkig).
De mondiale top 10 blijkt toch nog een stapje te hoog....
Het volgende toernooi is Amelia Island...ook een zeer sterk bezet toernooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |