Klopt. Federer deed het een tijdje terug nog en dat werd ook goedgekeurd.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Naar mijn weten maakt het niet uit hoe hoog die bal geslagen wordt.
Okay, als de bal maar binnen de lijnen komt.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klopt. Federer deed het een tijdje terug nog en dat werd ook goedgekeurd.
Geen id.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:00 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Okay, als de bal maar binnen de lijnen komt.
Waarom is die regel eigenlijk veranderd?
quote:De lange trip van Mexico en Colombia is achter de rug. Toen ik vertrok naar Mexico was ik niet in goeie form. Had men me toen gezegd dat ik meer als 100 atp-punten ging winnen, dan zou ik een gat in de lucht gesprongen hebben van blijdschap. Het eigenaardige is, nu dat ik die100 punten heb, toch een ietwat ontgoocheld gevoel heb!! Omdat er achteraf gezien volgens mij er nog veel meer in had kunnen zitten. (winst in San Luis, Leon, en Bogota bvb) Tennisspelers zijn gulzig zeker???
De terugvlucht vanuit Colombia was moeilijker dan een top100-speler kloppen! Eerst een anderhalf uur aan de telefoon het ticket proberen te veranderen, daarna 3u aan de bureau van Iberia gestaan om het op papier te zetten. De Colombiaanse snelheid is niet de onze. Toen we zaterdagmorgen in Madrid aankwamen was er geen connectie naar Brussel. Alles zat vol : Iberia, sn, virgin, air france... Een nachtje Madrid dus. We hebben van de gelegenheid gebruik gemaakt om Madrid eens te bezoeken, we hadden toch niks anders te doen. Met de touribus op stap, Madrid is best wel een mooie stad! Avonds gezellig gegeten op de plaza Major, waar het krioelde van de mensen en straatartiesten.
Wat ik ook niet ga vergeten van mijn Mexico trip is dat wanneer een "latino" yes antwoordt : dat vanalles kan betekenen zoals :
misschien / later / ik begrijp je niet / nooit / ja / ik weet het niet / nee / ik heb geen goesting. Je kan enkel maar raden welkeen het is.
Tunis ; Ja, omdat mijn Mexico trip toch redelijk geslaagd was, wilde ik Tunis niet spelen. Ik had me willen terugtrekken, maar de Atp maakte het mij lastig. Eerst laten ze je niet toe je terug te trekken zolang je actief in een tornooi speelt. Vrijdagmiddag (na mijn verlies tegen Falla) belde ik dan naar hun bureaus, maar kreeg toen te horen dat de deadline om terug te trekken net enkele uren gepasseerd was... tenzij ... ik een boete van 2000 euro betaal. Hey wat denken die mannen! dat ze op mijn rug groeien of wat !!! De enige oplossing die ik zag, was even naar Tunis op en af te vliegen om een "acte de presence" te doen. Ziezo, die is gedaan. Met het prijzengeld van de eerste ronde (1000E) heb ik mijn vliegtuigticket (850E) betaald en ben ik van die belachelijke boete af.
Veel groetjes, de langen.
Die Tursonov..wat een gastquote:The match was a bit awkward the first few games because this is our first time playing together and Marat doesn’t really understand the concept “my side/your side.” He tends to think that his forehand is much better than my backhand so I had to convince him otherwise. Thanks to me and my ability to convey logic to the two-meter embodiment of a female’s dream, we won the first set 6-3.
Then we got a break in the second and at 3-1 up we lost my serve. Actually, I shouldn’t say we, because I had nothing to do with it! I went to get some water and fresh towels and while I was gone Marat managed to lose the game. I guess if you want things done then you should do them yourself! After a couple of unlucky games (at deuce we play a deciding point) where we had deuces, we lose our serve again and lose the set 6-4.
quote:By the way, fans don’t realize how much time tennis players spend online. Dinara probably has every song on the planet into her laptop. Marat downloads so many movies it feels like he is planning to open Blockbuster Video in Moscow. Gael Monfils is nuts over MSN. A couple of days ago he was sitting in the lobby and, I’m not kidding, talking on six MSN Windows at the same time. The guy is like Neo in Matrix. He has no idea what he is writing anymore or who he is writing to. He just puts “lol” and moves on to the next window. The girl is probably telling him that her kittens died and he just says, “lol.” At the same time he is listening to Bow Wow and tries to sing along. The funniest stuff on Earth. A French dude is trying to rap! Impossible to watch without a condescending smile!
Stil? De leukste weken van het jaar komen eraan!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:51 schreef MarkG het volgende:
Wat is het trouwens stil in tennisland. Hoe komt dat?
Jij hebt makkelijk praten bijdehandquote:Op zondag 7 mei 2006 16:01 schreef Butra het volgende:
[..]
Stil? De leukste weken van het jaar komen eraan!
Achtereenvolgens Rome, Hamburg, World Team Cup en Roland Garros. Toch goed voor 5 weken lang elke dag 6 a 7 uurtjes live tennis.![]()
Weet ik niet. Op Sport1 is het in elk geval te zien. Daar heb je een abonnement van ¤ 14,95 per maand voor nodig, maar dan kun je wel alle ATP Masters Series-toernooien live zien.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:07 schreef suus21 het volgende:
ergens een live stream te vinden van Rome...?
ja daar heb je toch digitale tv voor nodig...quote:Op maandag 8 mei 2006 17:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Weet ik niet. Op Sport1 is het in elk geval te zien. Daar heb je een abonnement van ¤ 14,95 per maand voor nodig, maar dan kun je wel alle ATP Masters Series-toernooien live zien.
Ja, dat klopt. Maar dat kost op zichzelf niks (je hebt alleen een decoder nodig). Of hebben ze geen digitale tv waar jij woont (als je het er al voor over zou hebben om het te nemen)?quote:Op maandag 8 mei 2006 18:29 schreef suus21 het volgende:
[..]
ja daar heb je toch digitale tv voor nodig...
Kun je niet alleen een abonnement op Sport1 nemen, zonder andere digitale tv? Mijn verblijfplaats is niet vast genoeg om een sport1-abo af te sluiten ;')quote:Op maandag 8 mei 2006 21:58 schreef suus21 het volgende:
nou ja ik kan het aanschaffen, maar dan moet ik een decoder kopen en een abonnement afsluiten van 22.50 per mnd, dus nee dank je.
Ja, een abonnement op alleen Sport 1 kost ¤ 14,95. Maar ik weet niet of dat aanbod overal geldt.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:31 schreef XL het volgende:
[..]
Kun je niet alleen een abonnement op Sport1 nemen, zonder andere digitale tv? Mijn verblijfplaats is niet vast genoeg om een sport1-abo af te sluiten ;')
Hij kan er vandaag ook gewoon nog afgaan tegen Qualifier Martin hoor.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:24 schreef suus21 het volgende:
Nalbandian is een echte topper. Hij kan na toernooiwinst gewoon weer goed presteren op het volgende toernooi. Alleen toppers kunnen dat...
Nouja:quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:24 schreef suus21 het volgende:
Nalbandian is een echte topper. Hij kan na toernooiwinst gewoon weer goed presteren op het volgende toernooi. Alleen toppers kunnen dat...
Ivan speelde toen echt heel erg goed hoor. Maar inderdaad, dan nog zou het nooit zo'n grote uitslag mogen worden.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:29 schreef Norrage het volgende:
Dat grote klop krijgen van Ljubicic vind ik dan wel een beetje apart.
Sowieso een alleraardigst Rosmalen programma. Op gravel zou de line-up zelfs prachtig zijn.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:00 schreef Butra het volgende:
[..]
Ivan speelde toen echt heel erg goed hoor. Maar inderdaad, dan nog zou het nooit zo'n grote uitslag mogen worden.
Over Ivan gesproken, het is de bedoeling dat hij volgende maand naar Rosmalen komt. Net als Ivanovic trouwens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |