En toch doe je hetquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Slechte OP
Als er geen moeite gedaan is om de OP in elkaar te zetten, doe ik geen moeite om te reageren.
Te simpel om alleen maar een link te plaatsen
Eigen aanvulling
Wie zegt dat aliens in een land wonen? Misschien zijn hun al zover dat de hele planeet 1 "land" isquote:Zij komen uit een ver land, van het einde des hemels
We hebben nog geen eens onze eigen aarde door en dan komen ze met dit soort dingenquote:Een ongewoon lang gammasignaal van 33 minuten werd toen door de NASA opgepikt, terwijl een normale gammaburst van een imploderende ster slechts een puls van een fractie van een seconde afgeeft.
quote:Volgens complottheorieën zijn degenen die zich voordoen als de goeden van de Galactische Federatie leugenaars en zijn het in feite de Grey aliens die op Antarctica valse channelingsinformatie naar mediums sturen. De theorieën zeggen dat na de 2e Wereldoorlog de Nazi's massaal naar Antarctica gegaan zijn om daar samen met de Grey het plan van werelddominatie voort te zetten.
Zorgen hoeven we ons niet te maken want de nazi's zijn nooit tot wereld dominatie gekomenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:48 schreef dutchmage het volgende:
[..]
![]()
heb altijd al geweten dat nazi's kouwe kikkers zijn
![]()
![]()
[flashback] ...mars attacks [/flashback]quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:49 schreef ShaoliN het volgende:
Als ze maar vriendelijk zijn.
Waarom?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:43 schreef alsem het volgende:
ik denk dat het dit keer wel waar is
ja goed he...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:59 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Volgens complottheorieën zijn degenen die zich voordoen als de goeden van de Galactische Federatie leugenaars en zijn het in feite de Grey aliens die op Antarctica valse channelingsinformatie naar mediums sturen. De theorieën zeggen dat na de 2e Wereldoorlog de Nazi's massaal naar Antarctica gegaan zijn om daar samen met de Grey het plan van werelddominatie voort te zetten.
===========================================================================
![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:59 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Volgens complottheorieën zijn degenen die zich voordoen als de goeden van de Galactische Federatie leugenaars en zijn het in feite de Grey aliens die op Antarctica valse channelingsinformatie naar mediums sturen. De theorieën zeggen dat na de 2e Wereldoorlog de Nazi's massaal naar Antarctica gegaan zijn om daar samen met de Grey het plan van werelddominatie voort te zetten.
Je vergeet de tijdzones he!quote:Op zondag 5 maart 2006 00:08 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat een COMPLETE bullshit. Nou, het is hier nu 0.08u, nog maar 23u en 52min voor we dit ook weer naar het rijk der fabeltjes kunnen sturen (voor zover we dat nu niet al kunnen
)
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:05 schreef cerror het volgende:
Mijn maag knorde net en het leek erop dat het zei: "wuhkomuuuuhhhhrrrrr".
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:12 schreef zhe-devilll het volgende:
Nou als ze nice zijn is er niks mis mee?
la maar kome die gabbers
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:11 schreef Zyggie het volgende:
De kans is groter dat je verlamd raakt aan je handen.![]()
Dat boek heb ik ergens liggen. "Genesis"?quote:De theorieën zeggen dat na de 2e Wereldoorlog de Nazi's massaal naar Antarctica gegaan
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:43 schreef alsem het volgende:
ik denk dat het dit keer wel waar is
ze zijn zojuist op dequote:Op zondag 5 maart 2006 09:38 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Wel leuk, af en toe een beetje spanning en sensatie![]()
Ah, Maakt hij de sneeuw met zijn Cloud making machine om de ufo's te camoufleren?quote:Op zondag 5 maart 2006 04:20 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Laurent Garnier zit ook in het complot denk ik
Is het wel sneeuw? Of zijn het allemaal kleine alientjes (it's raining men, Hallelujah)quote:Op zondag 5 maart 2006 09:54 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Jaaaaaaaa ze naderen nu hoor! Die sneeuwstorm is wel een beetje verdacht
quote:Op zondag 5 maart 2006 10:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is het wel sneeuw? Of zijn het allemaal kleine alientjes (it's raining men, Hallelujah)
Misschien, hoe herken ik ze?quote:Op zondag 5 maart 2006 11:52 schreef TimmyAsd het volgende:
Zijn ze er al?
nee nee dat was mijn fout!quote:
proost. weet je wat het leukste van vandaag is?quote:
Bewaar er wel een paar voor de aliens, ze zullen wel dorst hebben na zo'n lange reisquote:Op zondag 5 maart 2006 13:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
proost. weet je wat het leukste van vandaag is?
ik dacht dat ik nog 3 halve liters heineken had, maar dat bleken er 8 te zijn. nu hoef ik pas over een paar uur naar buiten![]()
ik denk dat ik gewoon een alien een biertje geef en hem dan verder gebruik als bieralien, lekker makkelijk. en als ie niet snel genoeg is krijgt ie slaag, ook als blijkt dat het gehaalde bier lauw is.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
Bewaar er wel een paar voor de aliens, ze zullen wel dorst hebben na zo'n lange reis
en als ze werkelijk zouden landen, zul je de alcohol ook nog hard nodig hebben
quote:Stoppen met de site?
Een aantal berichten op de site heeft een echte bron als New Scientist, en een aantal hebben niet-officiële bronnen. Zo zou er in de ochtend van 5 maart een First Contact plaatsvinden, maar niet met de goeden maar met de kwaden.
Niets is gebeurd. Net zoals alle andere "voorspellingen" in het verleden. Dan vraag ik me af, is al die bangmakerij wel ergens goed voor. Als dit al niet waar is, wat is er dan wel waar? Is er dan werkelijk niets meer dan wij met onze ogen zien? Materie?
Het lijkt er wel op mensen.
...
Ik vermoed, beste mensen, dat er gewoon niks meer is, en dat alle paranormale en ufozaken gebakken lucht zijn om wat spanning in de dagelijkse sleur te brengen. Daarom denk ik ook dat het beter is om te stoppen met de site en te stoppen met het verspreiden van leugens. Nazi's op Antarctica? Grey? Telekinese? *rolleyes*
Genesis!quote:Op zondag 5 maart 2006 02:26 schreef Doderok het volgende:
[..]
Dat boek heb ik ergens liggen. "Genesis"?
http://www.naziufos.com/NEWSCL/books.htm
http://www.think-aboutit.com/Underground/secrets_or_lies_.htm
dat is ook zo iets, zouden katten buitenaardse activiteiten kunnen waarnemen(natuurrampen iedergeval wel)quote:Op zondag 5 maart 2006 13:49 schreef zoalshetis het volgende:
ik dacht dat ik mijn kat net met een alien in zijn bek zag rondwandelen.
Volgens mij word die maker van die site op dit moment gechanteerd door dezelfde aliens wegens het lekken van gevoelige informatie!quote:Op zondag 5 maart 2006 13:27 schreef cptmarco het volgende:
De maker van de site uit de OP is zelf ook een afvallige... (of is het een complot)
:
[..]
![]()
quote:
niks aan de hand johquote:Op zondag 5 maart 2006 13:59 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Die meeuwen buiten doen wel erg verdacht hoor! Grote aantallen, extra herrie, zenuwachtig heen en weer vliegend.
Zou dat het teken zijn dat ze eraan komen? Misschien moeten we glaasjes water neerzetten en kijken of die gaan trillen
Of misschien zijn die meeuwen wel aliens!
-WARNING-quote:Op zondag 5 maart 2006 14:02 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
![]()
Alien, Aliens, Aliens 3, Alien 4, Alien vs Predator.
En The Thing, Close encounters of the third kind.
Star Wars 1, 2, 3, 4, 5, 6........
ja. het weer.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:14 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Wat is het eigenlijk vaag dat het nou al een paar dagen nu en dan sneeuwt en onweert tegelijk![]()
er zit echt iets in de lucht![]()
vergeet niet dat vlinders een gigantische storm kunnen veroorzaken met geklapwiek.quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 14:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vergeet niet dat vlinders een gigantische storm kunnen veroorzaken met geklapwiek.
het is nog echt waar ookquote:
heel klein idd. misschien die ook.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:19 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ja had ik ook ergens gelezen. Al ze met meerderen zijn denk ik dan?
ik had er trouwens nog wat in het klein bij gepropt, in mijn post
dat schijnt een theorie te zijnquote:Op zondag 5 maart 2006 14:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vergeet niet dat vlinders een gigantische storm kunnen veroorzaken met geklapwiek.
En ze gaan razend snel, als een vennetje die vleugeltjes!quote:
op een eilandje bij honduras hingen van die plastic bloemen bij de restaurantjes waar honing in zat. kon je ze van 20 cm bekijken, ze waren ook verre van schuw.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:23 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
En ze gaan razend snel, als een vennetje die vleugeltjes!
Volgens mij is het trouwens verwante (exotische) familie van de ijsvogel of zo. Moet je kijken:
[afbeelding]
Leuk zegquote:Op zondag 5 maart 2006 14:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
op een eilandje bij honduras hingen van die plastic bloemen bij de restaurantjes waar honing in zat. kon je ze van 20 cm bekijken, ze waren ook verre van schuw.
Viezigheid wellichtquote:Op zondag 5 maart 2006 14:14 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Wat is het eigenlijk vaag dat het nou al een paar dagen nu en dan sneeuwt en onweert tegelijk![]()
er zit echt iets in de lucht![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 14:23 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
En ze gaan razend snel, als een vennetje die vleugeltjes!
Volgens mij is het trouwens verwante (exotische) familie van de ijsvogel of zo. Moet je kijken:
[afbeelding]
nee geen foto's. helaas.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:25 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Leuk zegheb je er geen foto's van? Misschien ook nog van een verdwaalde alien die toevallig op de foto kwam? (ff ontopic
)
Als je mij het woord levitatie ff uitlegt aan mij, wil ik alles vertellenquote:Op zondag 5 maart 2006 14:27 schreef Analyzing_Barb het volgende:
TimmyAsd TimmyAsd
Vieze vuile viezerik
-------------------------------
Dus jij doet aan levitatie? Vertel me er alles over
![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Levitatiequote:Op zondag 5 maart 2006 14:27 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Als je mij het woord levitatie ff uitlegt aan mij, wil ik alles vertellen
word je paranormaal begaafder tijdens je zwangerschap?quote:
In dat geval: Nee.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:29 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Levitatie
Volgens Stenny wel....quote:Op zondag 5 maart 2006 14:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
word je paranormaal begaafder tijdens je zwangerschap?
oh dan zal het wel waar zijn. wat merk jezelf?quote:
quote:
ik was slechts nieuwsgierigquote:Op zondag 5 maart 2006 14:38 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Zitten jullie me nou @#$!** in de zeik te nemen
dit is niet echt ontopic meerquote:
precies, we moeten toch iets doen om die tijd te doden?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:49 schreef Jip het volgende:
[..]
dit is niet echt ontopic meer![]()
maar ja wat wil je met die aliens die maar niet komen landen![]()
leuk idee komt op in mijn hoofdquote:Op zondag 5 maart 2006 14:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
precies, we moeten toch iets doen om die tijd te doden?
dan maar posten, tot ze komen![]()
Maar verder gaat het wel?quote:Op zondag 5 maart 2006 15:02 schreef Jip het volgende:
[..]
leuk idee komt op in mijn hoofd![]()
verkleed me als gray, knutsel een zapguntje![]()
en ga de straat op iedreen bedrijgen: je bloed of een ivasie![]()
vervolgens ga ik naar politie buro.
stelletje smerrisen bliep, invasie zal plaats vinden bliep, jullie zullen allemaal doodgaan BLIIIIEEEEEPPPPP
allllleeeeeemmmmaaaallllll BBBBBLLLLLLIIIIIEEEEEPPPPP.
storing in proces overbelast storing BBBBBBBLLLLLLLLIIIIIIIEEEEEEEPPPPP invasie zal komen HAHAHAHA BLLLLIIIIIEEEEEPPPPP
vervolgens brengen ze naar een gratis huis genaamd: psichische inrichting![]()
![]()
BBBBLLLLLIIIIEEEEPPPP invasie zal hier eerst komen, alleemaal dood jullie hahahahaha BBLLIIEEPP
leuke manier van tijd op vullen he![]()
zit alleen in inrichting als landing plaats vind![]()
* kalmeringstabletten aan Jip geeftquote:Op zondag 5 maart 2006 15:02 schreef Jip het volgende:
[..]
stelletje smerrisen bliep, invasie zal plaats vinden bliep, jullie zullen allemaal doodgaan BLIIIIEEEEEPPPPP
storing in proces overbelast storing BBBBBBBLLLLLLLLIIIIIIIEEEEEEEPPPPP invasie zal komen HAHAHAHA BLLLLIIIIIEEEEEPPPPP
![]()
BBBBLLLLLIIIIEEEEPPPP invasie zal hier eerst komen, alleemaal dood jullie hahahahaha BBLLIIEEPP
zow dit zijn wel de betere posts op iets wat ik gezegd heb!quote:Op zondag 5 maart 2006 15:02 schreef Jip het volgende:
[..]
![]()
mischien dat die aliens geinsperred worden van onsquote:
zo is dat. ze moeten wel denken, wtf! hier willen we geen oorlog mee hebben. "die gasten zijn echt helemaal gek!". zoef, wegwezen. behalve mijn bieralien, die blijft aan de ketting. ik denk dat ik hem e.t. ga noemenquote:Op zondag 5 maart 2006 15:19 schreef Jip het volgende:
[..]
mischien dat die aliens geinsperred worden van ons![]()
we moeten wel onze beste kant laten zie he![]()
de tip om een galactische oorlog te verkomenquote:Op zondag 5 maart 2006 15:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zo is dat. ze moeten wel denken, wtf! hier willen we geen oorlog mee hebben.
zeggen zijquote:
Raelianen???? Raelianen????quote:
Die avatar in je onderschriftquote:Op zondag 5 maart 2006 15:36 schreef dutchmage het volgende:
*greetings earthlings.. take me to your dealer
![]()
![]()
[afbeelding]
you seems be a pretty guy, i think that was a dealer dealing 2 street from here.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:36 schreef dutchmage het volgende:
*greetings earthlings.. take me to your dealer
![]()
![]()
[afbeelding]
Jaaaaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |