ik was slechts nieuwsgierigquote:Op zondag 5 maart 2006 14:38 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Zitten jullie me nou @#$!** in de zeik te nemen
dit is niet echt ontopic meerquote:
precies, we moeten toch iets doen om die tijd te doden?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:49 schreef Jip het volgende:
[..]
dit is niet echt ontopic meer![]()
maar ja wat wil je met die aliens die maar niet komen landen![]()
leuk idee komt op in mijn hoofdquote:Op zondag 5 maart 2006 14:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
precies, we moeten toch iets doen om die tijd te doden?
dan maar posten, tot ze komen![]()
Maar verder gaat het wel?quote:Op zondag 5 maart 2006 15:02 schreef Jip het volgende:
[..]
leuk idee komt op in mijn hoofd![]()
verkleed me als gray, knutsel een zapguntje![]()
en ga de straat op iedreen bedrijgen: je bloed of een ivasie![]()
vervolgens ga ik naar politie buro.
stelletje smerrisen bliep, invasie zal plaats vinden bliep, jullie zullen allemaal doodgaan BLIIIIEEEEEPPPPP
allllleeeeeemmmmaaaallllll BBBBBLLLLLLIIIIIEEEEEPPPPP.
storing in proces overbelast storing BBBBBBBLLLLLLLLIIIIIIIEEEEEEEPPPPP invasie zal komen HAHAHAHA BLLLLIIIIIEEEEEPPPPP
vervolgens brengen ze naar een gratis huis genaamd: psichische inrichting![]()
![]()
BBBBLLLLLIIIIEEEEPPPP invasie zal hier eerst komen, alleemaal dood jullie hahahahaha BBLLIIEEPP
leuke manier van tijd op vullen he![]()
zit alleen in inrichting als landing plaats vind![]()
* kalmeringstabletten aan Jip geeftquote:Op zondag 5 maart 2006 15:02 schreef Jip het volgende:
[..]
stelletje smerrisen bliep, invasie zal plaats vinden bliep, jullie zullen allemaal doodgaan BLIIIIEEEEEPPPPP
storing in proces overbelast storing BBBBBBBLLLLLLLLIIIIIIIEEEEEEEPPPPP invasie zal komen HAHAHAHA BLLLLIIIIIEEEEEPPPPP
![]()
BBBBLLLLLIIIIEEEEPPPP invasie zal hier eerst komen, alleemaal dood jullie hahahahaha BBLLIIEEPP
zow dit zijn wel de betere posts op iets wat ik gezegd heb!quote:Op zondag 5 maart 2006 15:02 schreef Jip het volgende:
[..]
![]()
mischien dat die aliens geinsperred worden van onsquote:
zo is dat. ze moeten wel denken, wtf! hier willen we geen oorlog mee hebben. "die gasten zijn echt helemaal gek!". zoef, wegwezen. behalve mijn bieralien, die blijft aan de ketting. ik denk dat ik hem e.t. ga noemenquote:Op zondag 5 maart 2006 15:19 schreef Jip het volgende:
[..]
mischien dat die aliens geinsperred worden van ons![]()
we moeten wel onze beste kant laten zie he![]()
de tip om een galactische oorlog te verkomenquote:Op zondag 5 maart 2006 15:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zo is dat. ze moeten wel denken, wtf! hier willen we geen oorlog mee hebben.
zeggen zijquote:
Raelianen???? Raelianen????quote:
Die avatar in je onderschriftquote:Op zondag 5 maart 2006 15:36 schreef dutchmage het volgende:
*greetings earthlings.. take me to your dealer
![]()
![]()
[afbeelding]
you seems be a pretty guy, i think that was a dealer dealing 2 street from here.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:36 schreef dutchmage het volgende:
*greetings earthlings.. take me to your dealer
![]()
![]()
[afbeelding]
Jaaaaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |