nee nee dat was mijn fout!quote:
proost. weet je wat het leukste van vandaag is?quote:
Bewaar er wel een paar voor de aliens, ze zullen wel dorst hebben na zo'n lange reisquote:Op zondag 5 maart 2006 13:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
proost. weet je wat het leukste van vandaag is?
ik dacht dat ik nog 3 halve liters heineken had, maar dat bleken er 8 te zijn. nu hoef ik pas over een paar uur naar buiten![]()
ik denk dat ik gewoon een alien een biertje geef en hem dan verder gebruik als bieralien, lekker makkelijk. en als ie niet snel genoeg is krijgt ie slaag, ook als blijkt dat het gehaalde bier lauw is.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
Bewaar er wel een paar voor de aliens, ze zullen wel dorst hebben na zo'n lange reis
en als ze werkelijk zouden landen, zul je de alcohol ook nog hard nodig hebben
quote:Stoppen met de site?
Een aantal berichten op de site heeft een echte bron als New Scientist, en een aantal hebben niet-officiële bronnen. Zo zou er in de ochtend van 5 maart een First Contact plaatsvinden, maar niet met de goeden maar met de kwaden.
Niets is gebeurd. Net zoals alle andere "voorspellingen" in het verleden. Dan vraag ik me af, is al die bangmakerij wel ergens goed voor. Als dit al niet waar is, wat is er dan wel waar? Is er dan werkelijk niets meer dan wij met onze ogen zien? Materie?
Het lijkt er wel op mensen.
...
Ik vermoed, beste mensen, dat er gewoon niks meer is, en dat alle paranormale en ufozaken gebakken lucht zijn om wat spanning in de dagelijkse sleur te brengen. Daarom denk ik ook dat het beter is om te stoppen met de site en te stoppen met het verspreiden van leugens. Nazi's op Antarctica? Grey? Telekinese? *rolleyes*
Genesis!quote:Op zondag 5 maart 2006 02:26 schreef Doderok het volgende:
[..]
Dat boek heb ik ergens liggen. "Genesis"?
http://www.naziufos.com/NEWSCL/books.htm
http://www.think-aboutit.com/Underground/secrets_or_lies_.htm
dat is ook zo iets, zouden katten buitenaardse activiteiten kunnen waarnemen(natuurrampen iedergeval wel)quote:Op zondag 5 maart 2006 13:49 schreef zoalshetis het volgende:
ik dacht dat ik mijn kat net met een alien in zijn bek zag rondwandelen.
Volgens mij word die maker van die site op dit moment gechanteerd door dezelfde aliens wegens het lekken van gevoelige informatie!quote:Op zondag 5 maart 2006 13:27 schreef cptmarco het volgende:
De maker van de site uit de OP is zelf ook een afvallige... (of is het een complot)
:
[..]
![]()
quote:
niks aan de hand johquote:Op zondag 5 maart 2006 13:59 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Die meeuwen buiten doen wel erg verdacht hoor! Grote aantallen, extra herrie, zenuwachtig heen en weer vliegend.
Zou dat het teken zijn dat ze eraan komen? Misschien moeten we glaasjes water neerzetten en kijken of die gaan trillen
Of misschien zijn die meeuwen wel aliens!
-WARNING-quote:Op zondag 5 maart 2006 14:02 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
![]()
Alien, Aliens, Aliens 3, Alien 4, Alien vs Predator.
En The Thing, Close encounters of the third kind.
Star Wars 1, 2, 3, 4, 5, 6........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |