Volgens mij werd die niet genoeg verkocht voor alle opofferingen die ervoor gedaan moesten worden, aangezien er 1 gril speciaal voor het mcribvlees gereserveerd moest worden om niet varkensvlees en rundvlees gemengd te krijgen ofzo.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:43 schreef Whiteguy het volgende:
Tsss.. in duitsland hebben ze tenminste nog de mcrib. Mij een raadsel waarom ie hier niet meer te koop is want die was altijd prima te raggen.
Bitterballen!quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:46 schreef Xuavis het volgende:
Ja, als het goed is tot en met zondag 28 mei. Daarna zijn er uiteraard weer nieuwe euroknallers.
geloof er niks van en stel dat het zo is: vind ik kippenbot lekkerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:23 schreef YoshiBignose het volgende:
RANZIG, weet je wel wat ze daar in doen, in kipnuggets? ze malen daar restanten kip met BOT en al in de mixer en dan krijg je nuggets.
Ik dacht al die voorkant van de MAC ken ikquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:46 schreef oCe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hetzelfde, maar toch andersDe Mac in Bodrum (Turkije), net van weekje vakantie terug en moest d'r toch even heen
Ik heb 1 keer bij KFC gegeten, en dat was ook meteen de laatste keer.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:08 schreef YoshiBignose het volgende:
en die chili is niet pittig, hij is zoet. ik ga geen meerdere achter elkaar eten want dan ga ik over mijn nek. misschien moet jij maar is bij de KFC langsgaan, dan weet je wat ECHT kip is.
Is de Mac op zondag open dan??quote:Op zondag 28 mei 2006 00:38 schreef Xuavis het volgende:
Voor alle mensen die het nog niet weten:
Vandaag (28 mei) is de laatste dag van de euroknallers die op dit moment gelden, voor iedereen die ze nog niet kent:
McKroket 1 euro
McFlurry 1 euro
Chili Chicken 1 euro
Vittel 1 euro
Koffie en Brownie 2 euro
Quarter Pounder 2 euro
Uiteraard zijn er de 29ste weer nieuwe euroknallers, met als het goed is bitterballen!
Ja, al vele jaren zijn veel McDonalds restaurants op zondag open.quote:
Bij mac hum, maar eens proberen dan.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:38 schreef Xuavis het volgende:
bitterballen!
Dat heb ik helemaal niet geweten joh.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:56 schreef Xuavis het volgende:
[..]
Ja, al vele jaren zijn veel McDonalds restaurants op zondag open.
(misschien zelfs allemaal, dat durf ik niet te zeggen)
Euh, om 1 uur 's nachts is dat een beetje kansloos...quote:Op zondag 28 mei 2006 00:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet geweten joh.
Ik fiets zo nog even door de McDrive om wat McKrokets in te slaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |