Is die er nog dan?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:47 schreef snellejelle het volgende:
Ik ben zojuist weer es geweest, die McTorino smaakte me prima
wat dacht jij dan, dat ze iemand á 8 euro in het uur even op pad sturen om jou een schamele 16 euro weer te geven....quote:Op zondag 5 maart 2006 01:22 schreef ki_ki het volgende:
Gebeld met het filiaal, moesten we nog eens zelf terug om het teveel betaalde geld te halen.
![]()
Nice. Maar het idee van de felle kleuren bij de Mac was volgens mij om mensen zo snel mogelijk uit het restaunt te krijgen wanneer ze daar eten. Zodat er weer ruimte is voor nieuwe klanten. Niemand die het langer dan 40. min uithoudt in een gewone Mac (behalve de medewerkers dan...quote:Op zondag 5 maart 2006 01:39 schreef Hopey het volgende:
Ik had laatst hier gegeten..
[afbeelding]
http://www.mcdonalds.nl/templates/dispatcher.asp?page_id=1943&news=18
![]()
Wow zag er vet mooi uit. Zo mogen ze alle restaurants inrichten![]()
Meestal is dit inderdaad wel zo, half uurtje 40 minuten zijn de meeste mensen weer weg, behalve een paar oudjes die om 3 uur 's middags binnenkomen, en dan om 9 uur 's avonds weggaan.... met hun puzzelboekjequote:Op zondag 5 maart 2006 09:45 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Nice. Maar het idee van de felle kleuren bij de Mac was volgens mij om mensen zo snel mogelijk uit het restaunt te krijgen wanneer ze daar eten. Zodat er weer ruimte is voor nieuwe klanten. Niemand die het langer dan 40. min uithoudt in een gewone Mac (behalve de medewerkers dan...).
Wel eens gehad dat ze mijn burger vergeten waren om het in de afhaalzak te doen. Ik moest gewoon mijn adres opgeven, kreeg twee waardebonnen terug. 1 voor mijn burger en 1 voor een burger naar keusquote:Op zondag 5 maart 2006 01:22 schreef ki_ki het volgende:
Het was vandeweek weer raak bij de "McDonalds Almere Buiten" Sjongejonge ik heb haast niet meegemaakt dat er niet iets mis was!! We hadden diverse burgers gehaald, bleek dat er het dubbele (!!!) was aangeslagen. Er kon geen bonnetje worden gemaakt, dat had iets te maken met het nieuwe kassasysteem o.i.d. Ja geweldig systeem voor de Mc, gewoon dubbel berekenen\
Daar kwamen 'de halers' pas achter toen mn zus en ik thuis verschriktriepen wááát 32 euro?? en na narekenen bleek het dus 16 te moeten zijn. Gebeld met het filiaal, moesten we nog eens zelf terug om het teveel betaalde geld te halen.
![]()
ik eet nooit meer bij de Mac![]()
of was dit topic hiervoor niet bedoeld
Haha, dat ken ik, maar bij de Mac zijn de bacons meestal wel ok. Nu je het zegt, zit er bacon op de mc torino? Heb ik niet eens gemerkt. Maar bij de BK heb ik hetzelfde meegemaakt. Ik ging zelfs terug om te vragen waar mijn bacon bleef. Ja sorry, ik had geen vergrootglas bij me.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:30 schreef kruimel_20 het volgende:
ik heb zondag de mac torino op ! Was best lekker
En vrijdag had ik de big tasty met bacon.... alleen de bacon is ver te zoeken , zo'n mini plakje...
En ik heb zin in een macshake!
Verkeerd gelezen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:55 schreef kruimel_20 het volgende:
nee de bacon zat op de tasty (premium burger)
De torino heeft geen bacon volgens mij (niet geproefd iig)
Heb je het geprobeerd?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:54 schreef Stansfield het volgende:
Tering die mac 280 wat een ranzige burger is dat.
Zelfs gemaakt. Echt een bijelkaar geraapte burger. Bestaande uit een chiabatta broodje, een big tasty burger, mc chicken saus, ketchup, uien, 2 tomaten, 2 plakken big mac kaas en als laatste en goorste 1 plak big tasty kaas. Wat dus echt een gore combinatie is die 2 kazen door elkaar.quote:
Klinkt goed, maar veelste duur voor zo'n burgerquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:57 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Zelfs gemaakt. Echt een bijelkaar geraapte burger. Bestaande uit een chiabatta broodje, een big tasty burger, mc chicken saus, ketchup, uien, 2 tomaten, 2 plakken big mac kaas en als laatste en goorste 1 plak big tasty kaas. Wat dus echt een gore combinatie is die 2 kazen door elkaar.
ja klopt, dat brood verperst het gewoon, te droog maakt hetquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:54 schreef Stansfield het volgende:
Ja, droof broodje en voor de rest zit er ook weinig smaak aan. Gisteren geprobeerd maar dat was eens maar nooit meer.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:54 schreef Stansfield het volgende:
ik dacht laat ik je wereldbeeld eens verrijken (al is het dan maar McDonald's ...)quote:
75quote:Op maandag 13 maart 2006 15:00 schreef jorienvdherik het volgende:
wat is zo ijshoorntje toch duur pff 95 cent
quote:Op maandag 13 maart 2006 16:53 schreef ILCILA het volgende:
[..]
75![]()
of je bent genaait![]()
serieus, bij ons kost hij 75 cent
ik mis de sla nog ... is het niet dezelfde saus als van de mcroyal bij toevalquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:57 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Zelfs gemaakt. Echt een bijelkaar geraapte burger. Bestaande uit een chiabatta broodje, een big tasty burger, mc chicken saus, ketchup, uien, 2 tomaten, 2 plakken big mac kaas en als laatste en goorste 1 plak big tasty kaas. Wat dus echt een gore combinatie is die 2 kazen door elkaar.
quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:54 schreef editor2 het volgende:
Wil je vanmiddag in de binnenstad van Rotterdam bij een Mc Donalds restaurant ff die gratis Mc frietjes coupons inleveren die je vorige week gratis kreeg van het Mc personeel weigert zo een medewerker in overhemd ze omdat de "regel is dat de coupons per persoon dienen te worden ingeleverd"
http://xs.to/xs.php?h=xs73&d=06125&f=mac.jpg
" Oh ja? Welke regel? Waar staat dat? " De medewerker zegt dat het nergens vast staat maar dat het toch een Mc Donalds beleidsregel is dat er maar 1 coupon per persoon mag worden ingeleverd en niet meer.
Navraag leert dat het bewuste Mc Donalds-filiaal helemaal niet zomaar regeltjes mag invoeren op hun produkten als dat niet bij wet is vastgelegd zegt een regio-manager van Mc Donalds Nederland.
Gelukkig zijn er meer Mc Donalds restaurants want een loopje naar een ander filiaal leverde gewoon de gratis frites op en de bijbehorende hamburger en een verklaring voor het gedrag van het vorige restaurant.
http://xs.to/xs.php?h=xs73&d=06125&f=MCDONALDS.jpg
" Het bewuste filiaal had U gewoon de gratis frites moeten geven zonder voorbehoud ongeacht het aantal coupons wat U inlevert want het is Mc Donalds beleid dat wij gewoon achter onze gratis produkten staan. En zoals U behandeld bent door de franchisenemer is niet conform ons Mc Donalds beleid. Ik zal zorgen dat dez franchisenemer zich krantvriendelijker opstelt en zich aan onze richtlijnen vasthoudt."
Nou...dat is duidelijk!![]()
ik vind um nie zo hoorquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:38 schreef Agiath het volgende:
Omg! Die mc280 is echt goddelijk, hopelijk houden ze die in het arsortiment
Lekker dik brood, veel vlees, tomaat, ui, sinds tijden niet meer lekker gegeten bij maccie
ik ookquote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:47 schreef Johnnn het volgende:
Ik zag dat de Mac Donalds de Chili Chicken weer terug in haar assortiment heeft. Het is weer een euroknaller
Sow what zul je denken!
Helaas, ik ben op dieeet
De kilootjes vliegen eraf, en ik wil dus de komende tijd geen Chili Chickens eten.
Heeft iemand het daarom ooit geprobeerd een Mac Donalds product (terug) in te vriezen?
Ik wil namelijk wel een Chili Chicken als ik op m'n streefgewicht ben
Het is verder ook een prima motivatie als ik die burger in de vrieskist zie liggen met een papiertje erbij met de voorwaarden
Iemand die dit ooit geprobeerd heeft?
Alvast bedankt!![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 20:44 schreef HAL9000S het volgende:
Bij de Mcdonals in Zweden hebben ze dubbele QP's
Bij de McDonald`s in Nederland nietquote:Op maandag 10 april 2006 20:44 schreef HAL9000S het volgende:
Bij de Mcdonals in Zweden hebben ze dubbele QP's
Da's i-spy, he liefquote:
Zie mijn post iets verder omhoog...quote:Op maandag 10 april 2006 14:16 schreef MaxiTaxi het volgende:
Iemand al 1 van de nieuwe salades gegeten?
Ik vond hem wel lekker.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:57 schreef Stansfield het volgende:
[..]
De McKroket is de beste "burger" everquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er inderdaad uit als de McDeLuxe van een aantal jaar terug... Alleen gingen daar wat andere dinden op; vegetarische mayo, kethup, grove ui, sla, tomaat, komkommer en kaas op... (mijn god... werk er al 4 jaar niet meer en weet het nog min of meer preciesquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:07 schreef Xuavis het volgende:
Iemand al de nieuwe big mcfeast al gehad? Volgens mij is het gewoon een grote mcdeluxe junior (euroknaller een tijdje geleden).
Ziet er iig niet echt erg speciaal uit. (mosterd, ketchup, uien, augurk, sla, tomaat, ceddar kaas (2x), tasty pattie en dat allemaal op een tasty broodje).
Schiphol? Das toch de Burger King.quote:Op maandag 24 april 2006 23:28 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
http://www.mcdonalds.nl/templates/dispatcher.asp?page_id=2010
Bon voor de healthfreaks onder ons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |