Ik heb vooral deze post goed gelezen:quote:Op zondag 5 maart 2006 20:57 schreef iteejer het volgende:
[..]
Lees es wat er staat, lees ook zijn betreffende post eens door. Je hebt het allemaal niet goed begrepen denk ik. Geeft niks, rustig even herlezen
De oprechtheid straalt daar toch wel vanaf, ik vind het harteloos en rigide als je dat gewoon in de wind slaat.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:38 schreef Mr_Integrity het volgende:
[..]
1. Ik ben geen teamgenoot
2. Ik heb die foto's NIET gebruikt als grap.
Als ik hiermee mensen onbedoeld heb gekwetst verzoek ik je om mijn posts te verwijderen, en als mensen in de veronderstellen verkeren dat ik zo bewust heb gedaan, hef dan a.u.b. mijn account met onmiddelijke ingang op. Dit is nogmaals NOOIT de bedoeling geweest.
Mijn welgemeende excuses nogmaals als ik hiermee mensen onbedoeld gekwetst heb.
Ja goede post Nokwandaquote:Op zondag 5 maart 2006 20:58 schreef nokwanda het volgende:
Mij niet. De reacties van anderen erop boeien me echter wel.
Vooral die van hen die anderen als labiel betitelen maar zelf ongeveer uit hun vel springen.
Als je teruggaat naar mijn eerste posts, dan zul je zelfs zien dat Genverbrander en ik tegenover elkaar staan met betrekking tot de manier van bekendmaken van niet onderzochte zaken en deze te verkopen als zijnde waarheid. Als je herleest, lees dan alles door.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:57 schreef iteejer het volgende:
[..]
Lees es wat er staat, lees ook zijn betreffende post eens door. Je hebt het allemaal niet goed begrepen denk ik. Geeft niks, rustig even herlezen
quote:
Ja klopt.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:03 schreef Mr_Integrity het volgende:
[..]
Als je teruggaat naar mijn eerste posts, dan zul je zelfs zien dat Genverbrander en ik tegenover elkaar staan met betrekking tot de manier van bekendmaken van niet onderzochte zaken en deze te verkopen als zijnde waarheid. Als je herleest, lees dan alles door.
En nogmaals: hef mijn account op als je deze mening vast blijft houden.
Jouw account opheffen? Heftige reactie, kijk maar uit, straks wordt je nog als labiel beschouwdquote:Op zondag 5 maart 2006 21:03 schreef Mr_Integrity het volgende:
Als je teruggaat naar mijn eerste posts, dan zul je zelfs zien dat Genverbrander en ik tegenover elkaar staan met betrekking tot de manier van bekendmaken van niet onderzochte zaken en deze te verkopen als zijnde waarheid. Als je herleest, lees dan alles door.
En nogmaals: hef mijn account op als je deze mening vast blijft houden.
Kun je je voorstellen dat het dan niet helemaal duidelijk is?quote:Op zondag 5 maart 2006 19:16 schreef Mr_Integrity het volgende:
Netflier, respect voor jou voor deze uitleg en mij niet neer te sabelen.
Maar ik was eigenlijk beetje sarcastisch in mijn reactie....![]()
Dit soort cynische opmerkingen komen de sfeer hier op het forum niet ten goede Iteejer, kun je daar svp een beetje op letten door gewoon te posten zonder te flamen? Bvd.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:12 schreef iteejer het volgende:
[..]
Jouw account opheffen? Heftige reactie, kijk maar uit, straks wordt je nog als labiel beschouwd
Je zegt zelf dat je commentaar sarcastisch was:
[..]
Kun je je voorstellen dat het dan niet helemaal duidelijk is?
Ik heb verder geen mening, ik reageer op wat ik zie en lees. Thats all. Als jij zegt dat dat niet zo is, prima, dan zeg je dat.
Nah ik vroeg me op de 1e pagina al af waarom dit deel was geopend.........eigenlijk wacht ik nog steeds op het (geheime) nieuws over Robbert ......quote:Op zondag 5 maart 2006 21:14 schreef iteejer het volgende:
En zo hebben we weer een RvdB-deel bijna geheel vol gezet met verbale steekspelletjes. Die helaas bitter weinig inhoud hadden. Of zijn jullie tevreden met de inhoud van dit deel?
Dat was een waarschuwing, beste genverbranderquote:Op zondag 5 maart 2006 21:14 schreef Genverbrander het volgende:
Dit soort cynische opmerkingen komen de sfeer hier op het forum niet ten goede Iteejer, kun je daar svp een beetje op letten door gewoon te posten zonder te flamen? Bvd.
Vermakelijk is het zeker jaquote:Op zondag 5 maart 2006 21:17 schreef gaai het volgende:
Nah ik vroeg me op de 1e pagina al af waarom dit deel was geopend.........eigenlijk wacht ik nog steeds op het (geheime) nieuws over Robbert ......![]()
Desalniettemin vind ik het best vermakelijk allemaal......maar behoorlijk off-topic ja.......
En nu noem je het ZELF vermakelijk??????quote:Op zondag 5 maart 2006 21:20 schreef iteejer het volgende:
[..]
Vermakelijk is het zeker ja
Er waren mensen die nog behoefte hadden om over RvdB en wat er zo bij komt te kletsen, daarom kwam dit deel. We moeten in het vervolg wat meer gaan letten op offtopic reacties, om dit niet te laten ontsporen.
Wie is er nou labiel?quote:Op zondag 5 maart 2006 21:20 schreef iteejer het volgende:
[..]
Vermakelijk is het zeker ja
Er waren mensen die nog behoefte hadden om over RvdB en wat er zo bij komt te kletsen, daarom kwam dit deel. We moeten in het vervolg wat meer gaan letten op offtopic reacties, om dit niet te laten ontsporen.
Ja, klopt. Over het algemeen wel ja. Jouw bijdrage dit keer niet echt, maar daar hebben we het al over gehadquote:Op zondag 5 maart 2006 21:22 schreef Mr_Integrity het volgende:
En nu noem je het ZELF vermakelijk??????
Och Here ...zelfs een grapje, dat dan nog de waarheid inhoudt kan niet meer ....quote:Op zondag 5 maart 2006 21:18 schreef totsy het volgende:
edit iteejer: dit soort reacties helpt het dus absoluut niet.
Jij stookt de zaak nog meer op dan ieder ander hier.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:24 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ja, klopt. Over het algemeen wel ja. Jouw bijdrage dit keer niet echt, maar daar hebben we het al over gehad
Nu even wel ja. Mag ik ook eens? Dat is tijdenlang slechts vanuit één kant gebeurd, en nu komt er wat tegengas. Maar zoals gezegd, we zullen proberen met zijn allen dit voortaan anders aan te gaan pakken, op een manier waar iedereen beter tot zijn recht kan komen. Komt goedquote:Op zondag 5 maart 2006 21:27 schreef Mr_Integrity het volgende:
Jij stookt de zaak nog meer op dan ieder ander hier.
Van mij mag je, maar dan moet je niet gek opkijken dat je geloofwaardigheid aan diggelen ligt nu. Je kan beter opstappen denk ik.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:33 schreef iteejer het volgende:
[..]
Nu even wel ja. Mag ik ook eens? Dat is tijdenlang slechts vanuit één kant gebeurd, en nu komt er wat tegengas. Maar zoals gezegd, we zullen proberen met zijn allen dit voortaan anders aan te gaan pakken, op een manier waar iedereen beter tot zijn recht kan komen. Komt goed
Nounou als dit de houding is van een mod hiero, dan hou ik me hart vast voor de komende 51 delenquote:Op zondag 5 maart 2006 21:33 schreef iteejer het volgende:
[..]
Nu even wel ja. Mag ik ook eens? Dat is tijdenlang slechts vanuit één kant gebeurd, en nu komt er wat tegengas.
Als er nog 51 delen komen, dan zonder deze mod wat mij betreft...quote:Op zondag 5 maart 2006 21:36 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Nounou als dit de houding is van een mod hiero, dan hou ik me hart vast voor de komende 51 delengrote genade.
Succesquote:Op zondag 5 maart 2006 21:45 schreef Mr_Integrity het volgende:
Als er nog 51 delen komen, dan zonder deze mod wat mij betreft...
Dat snap ik jaquote:Op zondag 5 maart 2006 21:34 schreef Mr_Integrity het volgende:
Van mij mag je, maar dan moet je niet gek opkijken dat je geloofwaardigheid aan diggelen ligt nu. Je kan beter opstappen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |