Ik ookquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb in FB wat over die afk tags gepost qu
ik heb niet terug gelezen hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:05 schreef es70 het volgende:
Ik ben zeker de enige die teruggelezen heeft en er geen zak van snapt.
Jij was erbijquote:
oh jaquote:
1 |
bug heet datquote:
weet ik veel, zal mij het ook jeukenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
bug heet dat
dev is niet toegankelijk voor ons
okquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
weet ik veel, zal mij het ook jeuken
quote:
Statlerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die
Hoe heten die gasten ook weer? Waldorf en?
massaal flimpjes aan het kijkenquote:
schaatsen zeker?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:nou ik niet hoor
ik ga straks weer studio sport kijken
temp files?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
godverdegodver hoere kanker microsoft
net 2 uur lang een .wmv tje van iemand zitten binnenhalen, ineens gejank van SP2 over mogelijk onveilig etc, en ineens, WEG. Gewoon foetsie. Hoerehufterige tering truttezooi
Ook maar geen mp3's versturen danquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
godverdegodver hoere kanker microsoft
net 2 uur lang een .wmv tje van iemand zitten binnenhalen, ineens gejank van SP2 over mogelijk onveilig etc, en ineens, WEG. Gewoon foetsie. Hoerehufterige tering truttezooi
ja dan ben ik er welquote:
ja tuurlijk maar ik zie hier verder niemandquote:
iedereen lurktquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:17 schreef WEST het volgende:
[..]
ja tuurlijk maar ik zie hier verder niemand![]()
ik post gewoon meequote:
ow jij bent ?quote:
* qu63 is qu63quote:
raar mannetjequote:
nooit van gehoordquote:
ik dacht dat jij me een raar mannetje ging gevenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ach, zolang je maar geluykkig bent, da's het belangrijkste
sorry, die heb ik geenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik dacht dat jij me een raar mannetje ging geven
linkje?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:31 schreef WEST het volgende:
wat hebben die modjes vandaag... te weinig sex gehad ofzo![]()
Msnquote:
wil geen ban hebbenquote:
mailen mag ookquote:
daar kom ik nooit eigenlijk.. ff kijkenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:37 schreef WEST het volgende:
maar reken maar deze heeft te weinig sex gehad..., is een mod van VBL
als je mod bent van VBL heb je sowieso te weinig zex gehadquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:37 schreef WEST het volgende:
maar reken maar deze heeft te weinig sex gehad..., is een mod van VBL
dat is Fokquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:40 schreef WEST het volgende:
maar ach tis toch alleen maar vriendjespolitiek binnen fok![]()
jaquote:
MBN... moet ik wee rgaan zoeken..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:44 schreef WEST het volgende:
[..]
javooral die likkers zoals MBN die zich omhoog likt
![]()
waarom die likt zichzelf alleen maar omhoogquote:
maar ik wil weten wie het isquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:48 schreef WEST het volgende:
[..]
waarom die likt zichzelf alleen maar omhoog![]()
wie wat is?quote:
dat is die MBNquote:
Vaduz die zit op msn een beetje sjaggie te doen.quote:
en MBN is de hielenlikker?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:51 schreef WEST het volgende:
[..]
Vaduz die zit op msn een beetje sjaggie te doen.
en MBN is een anaalridder
thanks!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/17261
jaquote:
ik ben ook vrijgezelquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:57 schreef WEST het volgende:
nou is vaduz de lulligste niet hoor, maar die mbn welvolgens mij is dat zo'n typische vrijgezel
ja ik ook, maar dat boeit nietquote:
generalisatie is okquote:
hier? of een ander toipic?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:07 schreef WEST het volgende:
gelukkig dat er geen mod in de buurt is want anders had ik allang een gehad![]()
hierquote:
hier komen toch nooit blauwenquote:
nee, maar ik probeer wel een autosport subforum er door te krijgen. Want als die er niet door komt. dan kunnen ze gelijk wel een hoop andere subforums schrappen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
hier komen toch nooit blauwen
en voor het schelden op mods krijg je toch geen ban
ik denk niet dat het er door komt hoorquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:19 schreef WEST het volgende:
[..]
nee, maar ik probeer wel een autosport subforum er door te krijgen. Want als die er niet door komt. dan kunnen ze gelijk wel een hoop andere subforums schrappen.
nee dankzij die anaalridders je kunt het op z'n minst proberen.quote:
nou ja.. suc6 dan maarquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:26 schreef WEST het volgende:
[..]
nee dankzij die anaalridders je kunt het op z'n minst proberen.
ik volg die F1 eigenlijk helemaal nietquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:29 schreef WEST het volgende:
1 ding weet ik wel zeker, ik doe geen F1 voorbeschouwingen meer en ook geen andere voorbeschouwingen, die anaalridders houden er toch niet van.
ik heb geen idee hoe dat moetquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:31 schreef WEST het volgende:
en ik zoek die script van het aantal post je per dag maakt etc.
zoals arcee en bruce dat dat doen, alleen die laten geen flikker los
ik ook niet maar er schijnt een progie voor te zijnquote:
maf zequote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:40 schreef WEST het volgende:
[..]
ik ook niet maar er schijnt een progie voor te zijn
maar ik ga maffen![]()
Lekkerquote:
geen koffie voor mijquote:
Neuhquote:
Bluezz!quote:
jupquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:09 schreef Fransie het volgende:
Gezellige boel hiero..
Is weer eens wat anders dan met lettertjes spelenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:09 schreef Fransie het volgende:
Gezellige boel hiero..
Oe... baco is ook wel erg lekkerquote:
haha, houd je scherp..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan met lettertjes spelen
ja, ik heb er genoeg achter de kiezen geloof ikquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Oe... baco is ook wel erg lekker
maak net een biertje open, iemand anders nog?quote:
* Slijpen doetquote:
ja lekkerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:13 schreef Fransie het volgende:
[..]
maak net een biertje open, iemand anders nog?
Ja maar...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:12 schreef Re het volgende:
[..]
jah ook weer zo saai joh
dat geluidje is toch lekker
quote:
* PrintScreen koffie opzij zet en biertje neemtquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:13 schreef Fransie het volgende:
[..]
maak net een biertje open, iemand anders nog?
* proost!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen koffie opzij zet en biertje neemt![]()
Goed maak er voor jou ook eentje open.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen koffie opzij zet en biertje neemt![]()
quote:
Thanks en proostquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:16 schreef Fransie het volgende:
[..]
Goed maak er voor jou ook eentje open.
Ben net geweestquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ja maar...
Ik vind senseo niet lekker
Ik heb nou eenmaal niets met gebruikte padjes of vrouwenquote:
ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb nou eenmaal niets met gebruikte padjes of vrouwen![]()
dan ga ik morgen ochetnd pas plassenquote:
Zijn niet lekker hé?quote:
Wil je me weg hebben?quote:
Kikkers daarentegenquote:
Ik word gewoon naar bed geschopt hierquote:
ik ga slapenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:40 schreef PrintScreen het volgende:
Ik word gewoon naar bed geschopt hier
Trusten dan ququote:
Het is dan ook al ver na kinderbedtijdquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:40 schreef PrintScreen het volgende:
Ik word gewoon naar bed geschopt hier
Das niet eerlijkquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:46 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het is dan ook al ver na kinderbedtijd
Zelfs mijn leven liegt tegen mijquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:50 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee, het leven is nu eenmaal niet eerlijk
U spreekt in raadselen. Of ik ben niet helemaal helder meerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zelfs mijn leven liegt tegen mij
of de drank is opquote:
of hij was opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
of hij was opof hij doet een opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen slecht idee trouwens
of misschien gaat ie wel opquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
of hij doet een op
geen slecht idee trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
eetze
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
kan je niet even van de rust genieten en er straks extra hard tegen aan gaan?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:19 schreef es70 het volgende:
Ik zou eigenlijk nuttige dingen moeten doen... Heb er alleen geen zin in.
Ik zit moed te verzamelen om boodschappen te gaan doenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
kan je niet even van de rust genieten en er straks extra hard tegen aan gaan?
en is de keuken al af?
aanrommelen is okquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zit moed te verzamelen om boodschappen te gaan doen. 'T wordt gewoon een dagje 'aanrommelen' denk ik
.
jij "dorpt" wel vaak zegquote:
qu!quote:
aanrommel zequote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zit moed te verzamelen om boodschappen te gaan doen. 'T wordt gewoon een dagje 'aanrommelen' denk ik
.
mogguh dollequote:
ik moet spulletjes halen omdat ik vanmiddag naar vriendinnetje gaquote:
ahquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik moet spulletjes halen omdat ik vanmiddag naar vriendinnetje ga
't was niet zoveel wat ik nog nodig had, maar toch moet 't gebeuren (vooral omdat ik nu overdag helemaal geen tijd meer heb ivm werk).
ik begin nu al melig & irritant te wordenquote:
koopavondquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik moet spulletjes halen omdat ik vanmiddag naar vriendinnetje ga
't was niet zoveel wat ik nog nodig had, maar toch moet 't gebeuren (vooral omdat ik nu overdag helemaal geen tijd meer heb ivm werk).
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik begin nu al melig & irritant te worden
vind je dat leuk?quote:
meestal kan je daarna verder met iets andersquote:
wat voor opknapbeurd?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:00 schreef dolle_hond het volgende:
ik ben wel weer vrolijk
mijn pc heeft een fikse opknappert gehad
mogguh gizquote:
ben pas om half 7/7uur thuisquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
ah
je kan toch ook meteen na je werk wat halen?
doe eens een voorstel?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
meestal kan je daarna verder met iets anders
ja en?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dat is maar 1x per week he(en donderdags)
ik was om kwart voor 6 wakkerquote:
upgrades zijn altijd goedquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:07 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
laten we zeggen:
mijn moederbord was kapot en ik heb enkele upgrades gedaan
Whehe, das ook balenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:08 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik was om kwart voor 6 wakker
(wekker van m'n zusje liep af omdat ze moest werken)
ik slaap er soms doorheen, maar meestal niet... 1x in de 8 weken wel ofzoquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Whehe, das ook balenGelukkig slaap ik meestal wel door de wekker van mn broertje heen als die kranten moet lopen om half 6, maar dat was vannacht niet zo'n probleem
![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:10 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik slaap er soms doorheen, maar meestal niet... 1x in de 8 weken wel ofzo
iig tot minimaal 9 uur blijven liggenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]Nou ja, heb je tenminste wel nog de hele dag om te doen wat je van plan was he
dan wel, of ik vergeet 't, en moet ik 't op zaterdag halenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:05 schreef MutZ het volgende:
[..]
ja en?
dan weet je toch al wat je nodig heb?
voorstel goedgekeurdquote:
Leuke upgrades dusquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:07 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
laten we zeggen:
mijn moederbord was kapot en ik heb enkele upgrades gedaan
gewoon blond dus.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dan wel, of ik vergeet 't, en moet ik 't op zaterdag halen
niekequote:
*Glacier gaat bellenquote:
Ik eigenlijk ook niet, maar ik moet nog wel van alles doenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:13 schreef MutZ het volgende:
[..]
iig tot minimaal 9 uur blijven liggen
Maar ik had geen plannen voor vandaag
ik moet ook nog van alles doen, maar ik heb er echt geen zin inquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, maar ik moet nog wel van alles doenZal wel weer niet veel van komen
De supermarkt is toch tot 21.00 openquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ben pas om half 7/7uur thuis, en de locatie ligt buiten de stad amsterdam
supermarkt is geen probleem, ma-woe tot 20, do&vr tot 21u, maar 't zijn die andere zaakjes waar je in een gewone winkel moet zijnquote:
quote:
Neequote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Praat er niemand tegen je verder?
Hoi nieke![]()
Ge zijt ook een toffenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja ik ben ook zo weer weg hoor
Schaatsen kijken, vuilnis wegbrengen, naar de winkel en vooral veel studeren vandaag
bewijsquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:37 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee(maar ik was ook wel niet meer echt aan het volgen
)
Helleuw![]()
quote:
middag flesquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Praat er niemand tegen je verder?
Hoi nieke![]()
suc6quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben bezig met belangrijkere dingen dan fok
middag WESTquote:
middagquote:
winkelenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ge zijt ook een toffen![]()
Succes met het studeren
Ik wil iets leuks doen, maar ik weet niet wat. Iemand een idee?
quote:
jij mag niet meerquote:
Mja dat is toevallig echt toeval hoorquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:09 schreef leonieke het volgende:
Elleuw qu en Astrid
Ook wel toevallig dat jullie samen toekomen...![]()
lees jij wel eens terugquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:09 schreef leonieke het volgende:
Elleuw qu en Astrid
Ook wel toevallig dat jullie samen toekomen...![]()
quote:
ehm...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nieke & Phille en winkelen?![]()
Iets anders?![]()
ik ga vanmiddag nog een keerquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, de laatste drie posts ongeveer![]()
Sorry hoor
maar voor de rest zat je dus gewoon te lurkenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:13 schreef Glacier het volgende:
[..]
nietus!
Ik postte vanmorgen al goedemorgen
quote:
ik ga m'n laatste cadeautje kopen... een riemquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:14 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik ookof ik oiets koop is altijd de vraag maar goed
die is al verrot, erger kan toch niet meerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
en dan vanavond weer zeuren over je rug zeker
wat voor genre zoek je?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Geen enkel goeie film in de cinema![]()
Oeh.. ik voel me lastig. Heb al medelijden met phille![]()
quote:
Eentje die makkelijk los te maken is?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:15 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik ga m'n laatste cadeautje kopen... een riem
ik hou denk maar ff m'n mondquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:17 schreef Glacier het volgende:
[..]
Eentje die makkelijk los te maken is?
quintetquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:17 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Foeien t klopt niet
cinqtet
of wat is 5
Je kan em ook preventief afdoen natuurlijkquote:
Verstandigquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:19 schreef Glacier het volgende:
[..]
Je kan em ook preventief afdoen natuurlijk
* Glacier houdt nu ook zijn mond verder over dit onderwerp
Oke weer wat geleerdquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:18 schreef MutZ het volgende:
[..]
quintet
Maar ik postte om te melden dat ik een kwartet gemaakt had... wist ik veel dat die er direct achter zat
Iets moois en dat spelen ze momenteel gewoon niet.quote:
Munich is echt heel mooi, tijdje geleden gezien...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Iets moois en dat spelen ze momenteel gewoon niet.
Munich eventueel nog, maar dat spreekt me ook niet zo 100% aan![]()
quote:
Munich lijkt me wel een goede filmquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Iets moois en dat spelen ze momenteel gewoon niet.
Munich eventueel nog, maar dat spreekt me ook niet zo 100% aan![]()
Maar zie je ook iets van de gijzeling of gaat het echt alleen over alles na de gijzeling? Want gijzelingen zie ik wel graagquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:21 schreef MutZ het volgende:
[..]
Munich is echt heel mooi, tijdje geleden gezien...
je ziet ook de gijzeling zelfquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar zie je ook iets van de gijzeling of gaat het echt alleen over alles na de gijzeling? Want gijzelingen zie ik wel graag![]()
beetje beidequote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:28 schreef leonieke het volgende:
[..]
Cool![]()
Is het zo'n psychologische film? Of thriller?
Toevallig heb ik die onlangs ook gezienquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:21 schreef MutZ het volgende:
Munich is echt heel mooi, tijdje geleden gezien...
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:25 schreef leonieke het volgende:
Maar zie je ook iets van de gijzeling of gaat het echt alleen over alles na de gijzeling? Want gijzelingen zie ik wel graag![]()
Goh, wat toevallig? In welke bios?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:34 schreef Glacier het volgende:
[..]
Toevallig heb ik die onlangs ook gezien
Goeie film inderdaad
dan is die film sowieso al goedgekeurdquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:37 schreef leonieke het volgende:
En brockeback mountain? Ook al lijkt dat phille helemaal niet aan te spreken, het is wel een film metHeath Ledger
![]()
Vind ik dus ook. Die is toch echt wel heel ergquote:
2 homocowboys die elkaar in het geniep ontmoeten terwijl ze allebei getrouwd zijnquote:Verder weet ik niets over de film
die dag hadden we wel problemen met de NSquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Was dat die keer niet van de NS dan?
ben ik heel toevallig vergetenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:40 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ergens in Amsterdam
Hoezo, was jij daar ook dan?
oh ja, heb daar de trailer van gezienquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vind ik dus ook. Die is toch echt wel heel erghoor
[..]
2 homocowboys die elkaar in het geniep ontmoeten terwijl ze allebei getrouwd zijn
Dat kan niet!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:41 schreef MutZ het volgende:
[..]
die dag hadden we wel problemen met de NS
Ouch..quote:Rondom schiphol reden geen treinenTerwijl we allebei over schiphol moesten reizen
Dat was toch met die homosexuele cowboys?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:39 schreef MutZ het volgende:
[..]
dan is die film sowieso al goedgekeurd
Verder weet ik niets over de film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |