jij mag niet meerquote:
Mja dat is toevallig echt toeval hoorquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:09 schreef leonieke het volgende:
Elleuw qu en Astrid
Ook wel toevallig dat jullie samen toekomen...![]()
lees jij wel eens terugquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:09 schreef leonieke het volgende:
Elleuw qu en Astrid
Ook wel toevallig dat jullie samen toekomen...![]()
quote:
ehm...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nieke & Phille en winkelen?![]()
Iets anders?![]()
ik ga vanmiddag nog een keerquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, de laatste drie posts ongeveer![]()
Sorry hoor
maar voor de rest zat je dus gewoon te lurkenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:13 schreef Glacier het volgende:
[..]
nietus!
Ik postte vanmorgen al goedemorgen
quote:
ik ga m'n laatste cadeautje kopen... een riemquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:14 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik ookof ik oiets koop is altijd de vraag maar goed
die is al verrot, erger kan toch niet meerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
en dan vanavond weer zeuren over je rug zeker
wat voor genre zoek je?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Geen enkel goeie film in de cinema![]()
Oeh.. ik voel me lastig. Heb al medelijden met phille![]()
quote:
Eentje die makkelijk los te maken is?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:15 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik ga m'n laatste cadeautje kopen... een riem
ik hou denk maar ff m'n mondquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:17 schreef Glacier het volgende:
[..]
Eentje die makkelijk los te maken is?
quintetquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:17 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Foeien t klopt niet
cinqtet
of wat is 5
Je kan em ook preventief afdoen natuurlijkquote:
Verstandigquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:19 schreef Glacier het volgende:
[..]
Je kan em ook preventief afdoen natuurlijk
* Glacier houdt nu ook zijn mond verder over dit onderwerp
Oke weer wat geleerdquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:18 schreef MutZ het volgende:
[..]
quintet
Maar ik postte om te melden dat ik een kwartet gemaakt had... wist ik veel dat die er direct achter zat
Iets moois en dat spelen ze momenteel gewoon niet.quote:
Munich is echt heel mooi, tijdje geleden gezien...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Iets moois en dat spelen ze momenteel gewoon niet.
Munich eventueel nog, maar dat spreekt me ook niet zo 100% aan![]()
quote:
Munich lijkt me wel een goede filmquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Iets moois en dat spelen ze momenteel gewoon niet.
Munich eventueel nog, maar dat spreekt me ook niet zo 100% aan![]()
Maar zie je ook iets van de gijzeling of gaat het echt alleen over alles na de gijzeling? Want gijzelingen zie ik wel graagquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:21 schreef MutZ het volgende:
[..]
Munich is echt heel mooi, tijdje geleden gezien...
je ziet ook de gijzeling zelfquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar zie je ook iets van de gijzeling of gaat het echt alleen over alles na de gijzeling? Want gijzelingen zie ik wel graag![]()
beetje beidequote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:28 schreef leonieke het volgende:
[..]
Cool![]()
Is het zo'n psychologische film? Of thriller?
Toevallig heb ik die onlangs ook gezienquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:21 schreef MutZ het volgende:
Munich is echt heel mooi, tijdje geleden gezien...
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:25 schreef leonieke het volgende:
Maar zie je ook iets van de gijzeling of gaat het echt alleen over alles na de gijzeling? Want gijzelingen zie ik wel graag![]()
Goh, wat toevallig? In welke bios?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:34 schreef Glacier het volgende:
[..]
Toevallig heb ik die onlangs ook gezien
Goeie film inderdaad
dan is die film sowieso al goedgekeurdquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:37 schreef leonieke het volgende:
En brockeback mountain? Ook al lijkt dat phille helemaal niet aan te spreken, het is wel een film metHeath Ledger
![]()
Vind ik dus ook. Die is toch echt wel heel ergquote:
2 homocowboys die elkaar in het geniep ontmoeten terwijl ze allebei getrouwd zijnquote:Verder weet ik niets over de film
die dag hadden we wel problemen met de NSquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Was dat die keer niet van de NS dan?
ben ik heel toevallig vergetenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:40 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ergens in Amsterdam
Hoezo, was jij daar ook dan?
oh ja, heb daar de trailer van gezienquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vind ik dus ook. Die is toch echt wel heel erghoor
[..]
2 homocowboys die elkaar in het geniep ontmoeten terwijl ze allebei getrouwd zijn
Dat kan niet!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:41 schreef MutZ het volgende:
[..]
die dag hadden we wel problemen met de NS
Ouch..quote:Rondom schiphol reden geen treinenTerwijl we allebei over schiphol moesten reizen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |