ik ga slapenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:40 schreef PrintScreen het volgende:
Ik word gewoon naar bed geschopt hier
Trusten dan ququote:
Het is dan ook al ver na kinderbedtijdquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:40 schreef PrintScreen het volgende:
Ik word gewoon naar bed geschopt hier
Das niet eerlijkquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:46 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het is dan ook al ver na kinderbedtijd
Zelfs mijn leven liegt tegen mijquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:50 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee, het leven is nu eenmaal niet eerlijk
U spreekt in raadselen. Of ik ben niet helemaal helder meerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zelfs mijn leven liegt tegen mij
of de drank is opquote:
of hij was opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
of hij was opof hij doet een opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen slecht idee trouwens
of misschien gaat ie wel opquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
of hij doet een op
geen slecht idee trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
eetze
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
kan je niet even van de rust genieten en er straks extra hard tegen aan gaan?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:19 schreef es70 het volgende:
Ik zou eigenlijk nuttige dingen moeten doen... Heb er alleen geen zin in.
Ik zit moed te verzamelen om boodschappen te gaan doenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
kan je niet even van de rust genieten en er straks extra hard tegen aan gaan?
en is de keuken al af?
aanrommelen is okquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zit moed te verzamelen om boodschappen te gaan doen. 'T wordt gewoon een dagje 'aanrommelen' denk ik
.
jij "dorpt" wel vaak zegquote:
qu!quote:
aanrommel zequote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zit moed te verzamelen om boodschappen te gaan doen. 'T wordt gewoon een dagje 'aanrommelen' denk ik
.
mogguh dollequote:
ik moet spulletjes halen omdat ik vanmiddag naar vriendinnetje gaquote:
ahquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik moet spulletjes halen omdat ik vanmiddag naar vriendinnetje ga
't was niet zoveel wat ik nog nodig had, maar toch moet 't gebeuren (vooral omdat ik nu overdag helemaal geen tijd meer heb ivm werk).
ik begin nu al melig & irritant te wordenquote:
koopavondquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik moet spulletjes halen omdat ik vanmiddag naar vriendinnetje ga
't was niet zoveel wat ik nog nodig had, maar toch moet 't gebeuren (vooral omdat ik nu overdag helemaal geen tijd meer heb ivm werk).
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik begin nu al melig & irritant te worden
vind je dat leuk?quote:
meestal kan je daarna verder met iets andersquote:
wat voor opknapbeurd?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:00 schreef dolle_hond het volgende:
ik ben wel weer vrolijk
mijn pc heeft een fikse opknappert gehad
mogguh gizquote:
ben pas om half 7/7uur thuisquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
ah
je kan toch ook meteen na je werk wat halen?
doe eens een voorstel?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
meestal kan je daarna verder met iets anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |