* qu63 is qu63quote:
raar mannetjequote:
nooit van gehoordquote:
ik dacht dat jij me een raar mannetje ging gevenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ach, zolang je maar geluykkig bent, da's het belangrijkste
sorry, die heb ik geenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik dacht dat jij me een raar mannetje ging geven
linkje?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:31 schreef WEST het volgende:
wat hebben die modjes vandaag... te weinig sex gehad ofzo![]()
Msnquote:
wil geen ban hebbenquote:
mailen mag ookquote:
daar kom ik nooit eigenlijk.. ff kijkenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:37 schreef WEST het volgende:
maar reken maar deze heeft te weinig sex gehad..., is een mod van VBL
als je mod bent van VBL heb je sowieso te weinig zex gehadquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:37 schreef WEST het volgende:
maar reken maar deze heeft te weinig sex gehad..., is een mod van VBL
dat is Fokquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:40 schreef WEST het volgende:
maar ach tis toch alleen maar vriendjespolitiek binnen fok![]()
jaquote:
MBN... moet ik wee rgaan zoeken..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:44 schreef WEST het volgende:
[..]
javooral die likkers zoals MBN die zich omhoog likt
![]()
waarom die likt zichzelf alleen maar omhoogquote:
maar ik wil weten wie het isquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:48 schreef WEST het volgende:
[..]
waarom die likt zichzelf alleen maar omhoog![]()
wie wat is?quote:
dat is die MBNquote:
Vaduz die zit op msn een beetje sjaggie te doen.quote:
en MBN is de hielenlikker?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:51 schreef WEST het volgende:
[..]
Vaduz die zit op msn een beetje sjaggie te doen.
en MBN is een anaalridder
thanks!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/17261
jaquote:
ik ben ook vrijgezelquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:57 schreef WEST het volgende:
nou is vaduz de lulligste niet hoor, maar die mbn welvolgens mij is dat zo'n typische vrijgezel
ja ik ook, maar dat boeit nietquote:
generalisatie is okquote:
hier? of een ander toipic?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:07 schreef WEST het volgende:
gelukkig dat er geen mod in de buurt is want anders had ik allang een gehad![]()
hierquote:
hier komen toch nooit blauwenquote:
nee, maar ik probeer wel een autosport subforum er door te krijgen. Want als die er niet door komt. dan kunnen ze gelijk wel een hoop andere subforums schrappen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
hier komen toch nooit blauwen
en voor het schelden op mods krijg je toch geen ban
ik denk niet dat het er door komt hoorquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:19 schreef WEST het volgende:
[..]
nee, maar ik probeer wel een autosport subforum er door te krijgen. Want als die er niet door komt. dan kunnen ze gelijk wel een hoop andere subforums schrappen.
nee dankzij die anaalridders je kunt het op z'n minst proberen.quote:
nou ja.. suc6 dan maarquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:26 schreef WEST het volgende:
[..]
nee dankzij die anaalridders je kunt het op z'n minst proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |