Ga huilenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:26 schreef TripleM het volgende:
Ik weet niet wie er zo heel braaf die foto's van SB heeft geknutseld, maar dat is niet de bedoeling natuurlijk.. Screenies van SBTV zijn geen probleem, maar belachelijke teksten zet je maar op je eigen foto's ofzo
"Ik spaar iets"... Watje!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:24 schreef Loesj het volgende:
GVD ik zat erin wilde net de groeten doen aan FOK! en toen klikte ze me weg
Iemand opgenomen? Wil het wel eens terug zien....
Als je dat nou eerder had gezegd, had het vast gemogen.. In plaats daarvan ga je op zoek naar je breezer-flesjequote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:28 schreef Loesj het volgende:
Waarom mag ik nou niet alleen ff de groeten aan FOK! doen![]()
Die vol was en nu bijna leeg isquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:29 schreef TripleM het volgende:
[..]
Als je dat nou eerder had gezegd, had het vast gemogen.. In plaats daarvan ga je op zoek naar je breezer-flesje
Ik ben Dirk-Kuijt, maar ik ben gebanned. Zit ff op het account van mijn vriendin. (Nee die heeft geen sugababes, wel gehadquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:29 schreef sw78 het volgende:
@Loesj, ik heb het als het goed is opgenomen (met beeld). Als het goed is gegaan edit ik deze post wel met een link naar de video.
Er zijn allemaal mensen van insidegamer ingekomenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:35 schreef Loesj het volgende:
Zijn er nog meer mensen hier in de uitzending geweest? Dan zet ik ze ff in de FOK's Hall of SugaFame !
Heb je mij niet gerecord met mijn breezer spaar gedoe?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:38 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Er zijn allemaal mensen van insidegamer ingekomen
Hier allemaal terug te vinden: http://partyflock.clan-ip.com/Sugababe_TV_rotzooi_HILARISCH/
nee ik was te laat sorryquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:40 schreef Loesj het volgende:
[..]
Heb je mij niet gerecord met mijn breezer spaar gedoe?
TNXquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:29 schreef sw78 het volgende:
@Loesj, ik heb het als het goed is opgenomen (met beeld). Als het goed is gegaan edit ik deze post wel met een link naar de video.
edit:
Hier is ie dan:
http://www.zippyvideos.com/8805162174086266/leukehobby/
Enjoy![]()
Waar zou dat nou aan liggen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:50 schreef Notorious het volgende:
[..]
Overal waar jij komt wordt je gebanned.![]()
![]()
Jammer dat je hem niet helemaal hebt opgenomen....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:44 schreef sw78 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:44 schreef sw78 het volgende:
[..]
Kwam er nog iets achteraan dan? Anders is het inderdaad jammer want ik heb helaas niet de hele uitzending opgenomen (hardeschijf zit bijna vol dus ik kan alleen maar kleine stukjes opnemenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:00 schreef Loesj het volgende:
[..]
Jammer dat je hem niet helemaal hebt opgenomen....
Je kent Spellen Nerds he! Totaal geen social lifequote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:16 schreef TripleM het volgende:
Hmm ik vind FOK!kers meestal wel lief, maar wat zijn die Insidegamer lui lomp zeg.. Is dat altijd al zo'n kansloze site geweest?
Dat mag je vragen. Dat gaat niet gebeurenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:22 schreef Loesj het volgende:
TripleM mag ik vragen hoe lang het gaat duren voordat je ook moet gaan betalen via een smsje voordat je met je cam in beeld mag?
Ik vind het anders maar saai tot nu toequote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:34 schreef chiren het volgende:
Uitgemaakt via internet
Het kansloze gedoe begint nu alweer
Inderdaadquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:32 schreef Canisfire het volgende:
Oke ik voelde me kut maar dat ding op dat mens haar hoofd maakt mij al weer aan het lachen![]()
Niet mijn schuld he, ik zit weekend te vieren!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:40 schreef Canisfire het volgende:
Ik word er weer eens niet ingelaten
\quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:42 schreef TripleM het volgende:
[..]
Niet mijn schuld he, ik zit weekend te vieren!
dude kom nou eerst in de uitzending man !quote:
En dat vind je raar?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:45 schreef Canisfire het volgende:
Nee ik bedoel als ik nou een andere keer serieus mijn menning wil geven.
dan zien ze de naam Canisfire en denken ze die laten we er niet in.
Ja ik ben soms wel serieusquote:
No way je zag duidelijk mn aarsquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:50 schreef TripleM het volgende:
[..]
Mietje, je liet de achterkant van je t-shirt zien op de cam
Jij gelooft mensen die vierkante oogjes hebben van t gamen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:51 schreef Afwazig het volgende:
No way je zag duidelijk mn aars
Vraag maar aan de mensen op IRC
Kuijt heeft banquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:46 schreef Canisfire het volgende:
Waar zijn Kuijt en de rest?
Jij verveelt je!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:51 schreef Afwazig het volgende:
[..]
No way je zag duidelijk mn aars
Vraag maar aan de mensen op IRC
Joh moraalridder, we zitten hier allen om te lachen om die trieste kinderen en het kutprogramma zelf, en als er dan mensen zijn die het verstieren moet ik daar hartelijk om lachen ja, dus fuck nou eens off en ga je geraniums water gevenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:08 schreef TripleM het volgende:
[..]
En dat vind jij grappig? Wat ben jij voor kansloze lul?
TripleM werk voor Sugababesquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:11 schreef chiren het volgende:
[..]
Joh moraalridder, we zitten hier allen om te lachen om die trieste kinderen en het kutprogramma zelf, en als er dan mensen zijn die het verstieren moet ik daar hartelijk om lachen ja, dus fuck nou eens off en ga je geraniums water geven![]()
HAHAHAHA meen je dat nouquote:
Vraag liever je ouders of ze nog wat extra tijd hebben om je op te voedenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:14 schreef chiren het volgende:
HAHAHAHA meen je dat nou![]()
Oh mijn God!
Nou dan weet ik genoeg, dan verspil ik nieteens meer moeite aan zo'n iemand![]()
Ace !!~! Tijd niet gezien op IGquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:19 schreef Afwazig het volgende:
Mijn aarsfilmpje word ook bij IG gerekend terwijl ik daar al gebanned ben
Omgquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:24 schreef Afwazig het volgende:
Yea !
TVP AAN![]()
http://partyflock.clan-ip.com/Sugababe_TV_rotzooi_HILARISCH/
Jaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:14 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Omg![]()
![]()
Wat gebeurde er nou precies bij die stoeipoes.asf? Ze werd gekickt omdat ze 'raar zat te praten'?
Dit is wat er een paar seconden ervoor gebeurde:quote:
Ze flashde haar tieten, vlak nadat ik met mn blote reet in de uitzending zatquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:14 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Omg![]()
![]()
Wat gebeurde er nou precies bij die stoeipoes.asf? Ze werd gekickt omdat ze 'raar zat te praten'?
Wie ben jijquote:
ik ben er in gekomenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:35 schreef Loesj het volgende:
Zijn er nog meer mensen hier in de uitzending geweest? Dan zet ik ze ff in de FOK's Hall of SugaFame !
haha prachtig ;Dquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:53 schreef Afwazig het volgende:
Ik moet er ook in! Ik zat met mn witte aars in de uitzending
http://www.zippyvideos.com/6624234834088206/aceinsbtv/
Ahh grasshopper, ja ik denk dat ik binnekort maar eens een unban aanvraagquote:
Want? Hij is namelijk wel keihard aan het werk voor een van Nederlands grootste internet communities, en ondanks dat het 99% breezers zijn en je het allemaal allemaal wel lachen en hilarisch vind is er niks triests aan om daar achter de schermen te werken. Hij verdient er namelijk gewoon zijn brood mee en vermaakt ook nog eens een ontzettend grote doelgroep die er veel plezier aan beleefd.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:14 schreef chiren het volgende:
[..]
HAHAHAHA meen je dat nou![]()
Oh mijn God!
Nou dan weet ik genoeg, dan verspil ik nieteens meer moeite aan zo'n iemand![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:53 schreef Afwazig het volgende:
Ik moet er ook in! Ik zat met mn witte aars in de uitzending
http://www.zippyvideos.com/6624234834088206/aceinsbtv/
Ja, idd.. Ik wilde de uitzending van gister zien, maar ze zenden die van eergister uit, die ik al ken.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:38 schreef Loesj het volgende:
Ze zenden nu een herhaling van een herhaling uit![]()
Als je nou gewoon de uitzendingen van gisteren herhalen... Nee ze herhalen nog een keer de herhaling van gister![]()
Ik ga binnenkort een headset kopen denk ikquote:Op zondag 5 maart 2006 23:31 schreef Afwazig het volgende:
Jij dan?
Nee... dan roept zon gozer vet hard "KRIJG DE KANKER" haha dat was ect grof ja... ik heb die helaas ook nietquote:Op zondag 5 maart 2006 23:37 schreef Canisfire het volgende:
heb jij trouwens ook ergens die stukjes dat ze kanker kanker roepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |