Echte breezers zijn er steeds minder eigenlijk! Het zijn vooral nog de meisjes en jongetjes van 13 en 14 jaar, maar daarboven valt het allemaal wel mee.. En op SB/SD heb je natuurlijk veel van hetzelfde soort mensen, maar er zitten ook onwijs veel leuke mensen op.. Zeg nou zelf, hoeveel ECHTE breezers heb je nou in de uitzending gezien?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Tr1pl3 eM Ho3 d03 jIj D3nkUh 0vUh 4l diejjj Br33z4hs?1?
Niet liegenquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ja man wat een onzin! Ik had mijn account nog helemaal niet bevestig!
Misschien willen ze t voor je maken?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:09 schreef Canisfire het volgende:
Jongens hij heeft ons nu wel unbanned he.
Misschien een topic ban ? geen idee of het bestaat zou wel niet maar toch.
Mogen wij met een paar mensen van FOK! als sidekick samen in de uitzending komenquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:22 schreef TripleM het volgende:
Over morgen, ik vroeg het net aan m'n collega die belde, jullie mogen best in de uitzending maar niet tijdens Love Etc., dat moet wel een klein beetje serieus blijven.. Bij Totally SB of bij Do Your Thing kan dat best, das allemaal niet zo serieus
Het begon al gelijk goed met die Roxy en der Indow vriend. 2 perfecte voorbeelden van breezerquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:22 schreef TripleM het volgende:
Mijn laatste post:
[..]
Echte breezers zijn er steeds minder eigenlijk! Het zijn vooral nog de meisjes en jongetjes van 13 en 14 jaar, maar daarboven valt het allemaal wel mee.. En op SB/SD heb je natuurlijk veel van hetzelfde soort mensen, maar er zitten ook onwijs veel leuke mensen op.. Zeg nou zelf, hoeveel ECHTE breezers heb je nou in de uitzending gezien?
kerel...........quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mogen wij met een paar mensen van FOK! als sidekick samen in de uitzending komen![]()
Nee echt! Ik zou een bevestigings smsje krijgen maar hij zei dat mijn nummer al in gebruik was. Maar ik heb helemaal geen sugababes of superdudes.quote:
Da's dan toch vooral omdat je ze alleen ziet en eigenlijk maar weinig hoort zeggen. Ik was gisteren in de studio en heb heel veel met ze gepraat, en ze zijn allebei ontzettend aardig en alles behalve dom, ik vind dat geen breezer..quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het begon al gelijk goed met die Roxy en der Indow vriend. 2 perfecte voorbeelden van breezer
Je mag niet mee hoor, hoe veel je ook slijmtquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:25 schreef Stretto het volgende:
kerel...........
Ga nou niet in op het aanbod, dan is er geen fuck meer aan![]()
WTF nee manquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:25 schreef TripleM het volgende:
Een paar tegelijk? Dan wordt het een beetje een zooitje denk ikmaar als jij graag sidekick wil zijn dan ga ik kijken of ik dat kan regelen voor je hoor
Volgens mij was de helft van wat ze zei broodje aapquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:27 schreef TripleM het volgende:
[..]
Da's dan toch vooral omdat je ze alleen ziet en eigenlijk maar weinig hoort zeggen. Ik was gisteren in de studio en heb heel veel met ze gepraat, en ze zijn allebei ontzettend aardig en alles behalve dom, ik vind dat geen breezer..
Dan vind ik dat meisje van 15 daarstraks, die zei dat ze vreemdging omdat ze seks zo lekker vond en mensen in d'r omgeving dat wel wisten, wel even wat anders.. Ik zat nog te denken dat zelfs ik daar niks goeds meer van kon maken
Jaquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:31 schreef Silven het volgende:
Sorry ik heb nummertje 3 helemaal gemist, iemand een korte samenvatting? En is triple m een insider?
Ahahah we hebben een breezerquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:35 schreef THoM.As. het volgende:
wrm dissen julie SB TV? alsof julie coolr zijn, n3Rds!![]()
Weer zo'n gozer van SBquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:35 schreef THoM.As. het volgende:
Fok! Jij bent een echte! Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:35 schreef THoM.As. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |