Maar ondertussen slikt ze je zaad gratis.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers![]()
Ze gaf me een blad waar een ander klant gewoon 10 euro voor moet betalen
Niet aan, maar erop. Anders gaat het feest niet door.quote:
But you've got that whole "potential terrorist searching for redemption"-thing going on. The ladies love that!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zou je denken? Ik weet het niet. Maar zo knap ben ik niet hoor. En ik heb geen plat buikje... er zit meer dan genoeg bier in. En zo gespierd ben ik nou ook niet. Daar vallen toch vrouwen tegenwoordig op?
betraptquote:
ik kreeg laatst ook van alles gratis in de bcc... mag toch hopen dat die freggle niks van me wildequote:Ze gaf me een blad waar een ander klant gewoon 10 euro voor moet betalen![]()
Hmz.. dat gaat me nog even te ver... ik heb vandaag nog toegegeven dat ik homo's wel lief vind (met uitzondering van CDP) maar om ze nou gelijk op mijn lul te laten zitten...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Niet aan, maar erop. Anders gaat het feest niet door.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Das algemeen bekendEn het ergste van allemaal is... het schijnt dat CDP mij ook een lekker ding te vinden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Idd, zelfs tolerantie kent zijn grenzen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hmz.. dat gaat me nog even te ver... ik heb vandaag nog toegegeven dat ik homo's wel lief vind (met uitzondering van CDP) maar om ze nou gelijk op mijn lul te laten zitten...![]()
Damn.. I got a hard-on from thatquote:
Oeh...quote:ik kreeg laatst ook van alles gratis in de bcc... mag toch hopen dat die freggle niks van me wilde
maar goed, als jij zo snel verliefd kan worden van mooie ogen, praatjes over dvd's en cadeautjes,
dan moeten we maar snel eens gaan daten meeten
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]Had ik CDP dan niet jouw tel.nr. moeten geven?
![]()
Dat was niet erg hoor, nu heb ik een nieuwe gimp erbij.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Had ik Orginial dan niet jouw tel.nr moeten geven?
gimp?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat was niet erg hoor, nu heb ik een nieuwe gimp erbij.![]()
![]()
Die binnenkort volgt. Datum, tijdstip en plaats is nog niet bekendquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:12 schreef Zhenar het volgende:
But you've got that whole "potential terrorist searching for redemption"-thing going on. The ladies love that!![]()
![]()
quote:
je weet hoe ik over meets denk....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:20 schreef Dizer het volgende:
Die binnenkort volgt. Datum, tijdstip en plaats is nog niet bekend
Ja maar je bent er ook bijna nooitquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:31 schreef Dada het volgende:
[..]Dissepis
![]()
Heb maar weer eens gepost in die andere SC, voel nog geen binding
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |