Ga huilenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:26 schreef TripleM het volgende:
Ik weet niet wie er zo heel braaf die foto's van SB heeft geknutseld, maar dat is niet de bedoeling natuurlijk.. Screenies van SBTV zijn geen probleem, maar belachelijke teksten zet je maar op je eigen foto's ofzo
"Ik spaar iets"... Watje!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:24 schreef Loesj het volgende:
GVD ik zat erin wilde net de groeten doen aan FOK! en toen klikte ze me weg
Iemand opgenomen? Wil het wel eens terug zien....
Als je dat nou eerder had gezegd, had het vast gemogen.. In plaats daarvan ga je op zoek naar je breezer-flesjequote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:28 schreef Loesj het volgende:
Waarom mag ik nou niet alleen ff de groeten aan FOK! doen![]()
Die vol was en nu bijna leeg isquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:29 schreef TripleM het volgende:
[..]
Als je dat nou eerder had gezegd, had het vast gemogen.. In plaats daarvan ga je op zoek naar je breezer-flesje
Ik ben Dirk-Kuijt, maar ik ben gebanned. Zit ff op het account van mijn vriendin. (Nee die heeft geen sugababes, wel gehadquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:29 schreef sw78 het volgende:
@Loesj, ik heb het als het goed is opgenomen (met beeld). Als het goed is gegaan edit ik deze post wel met een link naar de video.
Er zijn allemaal mensen van insidegamer ingekomenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:35 schreef Loesj het volgende:
Zijn er nog meer mensen hier in de uitzending geweest? Dan zet ik ze ff in de FOK's Hall of SugaFame !
Heb je mij niet gerecord met mijn breezer spaar gedoe?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:38 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Er zijn allemaal mensen van insidegamer ingekomen
Hier allemaal terug te vinden: http://partyflock.clan-ip.com/Sugababe_TV_rotzooi_HILARISCH/
nee ik was te laat sorryquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:40 schreef Loesj het volgende:
[..]
Heb je mij niet gerecord met mijn breezer spaar gedoe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |