allemaal JB-zaken.....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:55 schreef Svensational het volgende:
Dat komt er nou van als je de hele dag aan het FOK!ken bent, dan moeten andere mensen jouw werk doen![]()
![]()
Wat een kromme vergelijking zegquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Mensen sterven van de honger, er zijn groepsverkrachtingen in grote steden, maar meneer vindt de dvd verkoopster een stuk interessanter.
Mensen sterven van de honger, er zijn groepsverkrachtingen in grote steden, maar pb Fok!'t liever op zijn luie reet.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat een kromme vergelijking zeg.
Whehe, ik moet dan altijd denken aan die MSN-doorstuurmailtjes, van dat ze gaan stoppen enzoquote:
Well duhquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:00 schreef babette21 het volgende:
Diz je had trouwens gelijk over Proline, het geluid is nú al kut [na 2 maanden]
wat ben je toch 'n rare jongenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:59 schreef Dizer het volgende:
Fuck.. ik denk dat ik verliefd word.. van de week, dinsdag had ik een leuk gesprek met haar en vandaag ook![]()
![]()
En dan doet ze ook nog dat erbij..
Inderdaadquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Whehe, ik moet dan altijd denken aan die MSN-doorstuurmailtjes, van dat ze gaan stoppen enzo!
ergens wel logisch.... maar ja, als ik 't er niet bijzet, geloof je me helemaal nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:01 schreef Svensational het volgende:
Whehe, ik moet dan altijd denken aan die MSN-doorstuurmailtjes, van dat ze gaan stoppen enzo!
Wat ergs heb ik meegemaakt dat ik nu ergens voor inzet danquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:04 schreef pberends het volgende:
Dizer doet me altijd denken aan een topic die ik niet meer kan terugvinden. Ik dacht dat de titel luidde: "Waarom moeten mensen altijd iets ergs meemaken voordat ze zich ergens voor inzetten"
Kijk eens in de spiegel, dan snap je misschien waarom, Flapdrol.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:59 schreef Dizer het volgende:
Fuck.. ik denk dat ik verliefd word.. van de week, dinsdag had ik een leuk gesprek met haar en vandaag ook![]()
![]()
En dan doet ze ook nog dat erbij..
Ik bedoel:quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat ergs heb ik meegemaakt dat ik nu ergens voor inzet dan
quote:"Waarom moeten mensen altijd eerst iets ergs meemaken voordat ze zich ergens voor inzetten"
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Kijk eens in de spiegel, dan snap je misschien waarom, Flapdrol.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je bent stiekem verliefd op Dizer, hè?Geef het nou maar eens toe, pb.
ja voor weke knieën is niet zoveel nodig....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:05 schreef pberends het volgende:
Zou je denken? Ik weet het niet. Maar zo knap ben ik niet hoor. En ik heb geen plat buikje... er zit meer dan genoeg bier in. En zo gespierd ben ik nou ook niet. Daar vallen toch vrouwen tegenwoordig op?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Vertaling: Dizzle, pberends vindt jou best een lekker snackjequote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloersquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja voor weke knieën is niet zoveel nodig....
met 'n Dizer als klant gaat harder werken vanzelf........ want dat deed ze Diz: d'r werk!!!![]()
[]
Das algemeen bekendquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Vertaling: Dizzle, pberends vindt jou best een lekker snackje![]()
Wil je aan mijn lul zitten?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:10 schreef pberends het volgende:
Ik ben inderdaad verliefd op Dizer. Praktisch gezien is dat onmogelijk omdat ik hem nog nooit in het echt heb gezien, maarja op Fok kan alles natuurlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |