Er is een verschil tussen met je beste maatje een neukertje delen en met je kind een neukertje delen wat mij betrefd...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
een van mijn beste vrienden en ik zijn pussybrothers
damn daar heb ik me nooit in verdieptquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:05 schreef gaai het volgende:
[..]
Ik zie geen fotoboekje-icoontje-dingetje.......![]()
Ik herinner me een schrijnend verhaal -was het hier op fok?- van een ventje dat een erg jonge vader had.. scheelden maar 16 jaar. Dat ventje kon nooit vriendinnetjes mee naar huis nemen want die vielen altijd voor de charmes van zijn vader.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is toch ranzig joh, met je eigen dochter het bed delen, zou geen hoge pet ophebben van iemand die dat deed hoor...
Waanzinquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:18 schreef dvr het volgende:
[..]
Ik herinner me een schrijnend verhaal -was het hier op fok?- van een ventje dat een erg jonge vader had.. scheelden maar 16 jaar. Dat ventje kon nooit vriendinnetjes mee naar huis nemen want die vielen altijd voor de charmes van zijn vader.
Lachen was dat.
Amai, dat risico loop je als MILF natuurlijk ook, dat zijn pa een lekkerder ding heeft....eh..is...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:18 schreef dvr het volgende:
[..]
Ik herinner me een schrijnend verhaal -was het hier op fok?- van een ventje dat een erg jonge vader had.. scheelden maar 16 jaar. Dat ventje kon nooit vriendinnetjes mee naar huis nemen want die vielen altijd voor de charmes van zijn vader.
Lachen was dat.
He maak jij snel ook eens een fotoboek aanquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:23 schreef SethGecko het volgende:
[..]
Amai, dat risico loop je als MILF natuurlijk ook, dat zijn pa een lekkerder ding heeft....eh..is...
nou, als ik zo eens naar de reacties kijk hier van de zich hunters wanende, zou ik dan toch ook wel voor de Pa gaan, zou hij lekker zijn dan.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:23 schreef SethGecko het volgende:
[..]
Amai, dat risico loop je als MILF natuurlijk ook, dat zijn pa een lekkerder ding heeft....eh..is...
Ja ben een beetje gek, en jij dan zeker ookquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:27 schreef ShadoW17 het volgende:
[..]
He maak jij snel ook eens een fotoboek aan![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:31 schreef SethGecko het volgende:
[..]
Ja ben een beetje gek, en jij dan zeker ookdoen he,
![]()
nou, ik ben op zeker de oudste hierquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:29 schreef ShadoW17 het volgende:
Hoi milagro
Hoe oud ben je![]()
onbeschoft om te vragen maar toch het is in verband met dit topic![]()
Jij bent een man, dus geen MILFquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:31 schreef dvr het volgende:
Gezocht ter adoptie: Jongeman, 16-18, type player of milfhunter![]()
Ikke welquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:35 schreef milagro het volgende:
[..]
en een pikkie van 18 bv, ook al heeft ie een pikkie van 18, tja... nee, ik word er niet warm van.
Ja nee, de bedoeling is dat dat ventje een hoop MILFs gaat scoren en ze meesleept naar huis, waar dan zijn allercharmantste adoptiepa (moi) ze van hem kan afpikken.quote:
Beneden de nek zag moeders er beter uit dan de dochter, maar ik kijk toch graag iemand aan als ik ermee bezig benquote:
Dein gesicht ist mir egal, buck dich noch einmalquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:36 schreef dreeske het volgende:
[..]
Beneden de nek zag moeders er beter uit dan de dochter, maar ik kijk toch graag iemand aan als ik ermee bezig ben![]()
Als ze duits zou spreken inderdaad, dan krijgt ze eerst een kous in de mond geduwdquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:37 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
[..]
Dein gesicht ist mir egal, buck dich noch einmal
de puppytruk maar dan iets aangepastquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:45 schreef dvr het volgende:
[..]
Ja nee, de bedoeling is dat dat ventje een hoop MILFs gaat scoren en ze meesleept naar huis, waar dan zijn allercharmantste adoptiepa (moi) ze van hem kan afpikken.
Ik ben dan toch meer fan van de puppy truukquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
de puppytruk maar dan iets aangepast
Ik heb zomaar het idee dat jij ook nog iets te jong bent voor de aangepaste versie ......quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:49 schreef dreeske het volgende:
[..]
Ik ben dan toch meer fan van de puppy truuk![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:51 schreef gaai het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het idee dat jij ook nog iets te jong bent voor de aangepaste versie ......![]()
ik denk dat jij daarin helemaal gelijk hebt, ben pas van 1976quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:51 schreef gaai het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het idee dat jij ook nog iets te jong bent voor de aangepaste versie ......![]()
Zie je wel! Broekje......(tikte zij uit '75)quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:54 schreef dreeske het volgende:
[..]
ik denk dat jij daarin helemaal gelijk hebt, ben pas van 1976
Ik weet niet wat jij met 8 jaar jong deed, maar toen dacht ik nog niet aan meisjesquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hij kan makkelijk mijn pa zijn
hij is 8!! jaar ouder dan mij
Ik had al eens even gespiekt uit welk bouwjaar je was.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:57 schreef gaai het volgende:
[..]
Zie je wel! Broekje......(tikte zij uit '75)![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:46 schreef Jim.Beam het volgende:
Goed ik heb 2 kopstootjes op.....dus wie wil er batsen.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:15 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Jij bent echt geil deze middag nacht he....Seth maak alsjeblieft dat verrekte batsafspraakje![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:17 schreef deejaylethal het volgende:
Ernstig, dat wel...
Maar zijn hier ook écht leuke dames?
kijk eens in de fotoboeken zou ik zeggen!quote:
Dat kan inderdaad voorkomen, maar hoeft niet. Seks en liefde kunnen ook heel goed gescheiden blijven.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:25 schreef Stansfield het volgende:
Wat ik me meestal afvraag. Ik heb er zoals ik al zei één sexrelatie gehad met een oudere vrouw maar wat ik me dus afvraag is het niet lastig wanneer je allebei single bent? Bij mij was zij getrouwd dus ging het allemaal stiekum (wat het wel extra spannend maakte) maar het was dus puur en alleen op sex gericht. Is het niet vaak gebeurt dat er 1 van de 2 echt verliefd werd??
wat heeft de leeftijd daar dan mee te maken, dat geldt toch altijd wel?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:25 schreef Stansfield het volgende:
Wat ik me meestal afvraag. Ik heb er zoals ik al zei één sexrelatie gehad met een oudere vrouw maar wat ik me dus afvraag is het niet lastig wanneer je allebei single bent? Bij mij was zij getrouwd dus ging het allemaal stiekum (wat het wel extra spannend maakte) maar het was dus puur en alleen op sex gericht. Is het niet vaak gebeurt dat er 1 van de 2 echt verliefd werd??
Oudere vrouw meldt (41) Eensch met Milagroquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:35 schreef milagro het volgende:
zelf , vanuit mijn leeftijd bekeken, is onder de 25 toch echt niet aantrekkelijk, maar ja ik ben zo'n suffe doos, die niet kan geilen puur op uiterlijk alleen, er moet ook nog een beetje leuk 'levelen' op ander vlak, zeg maar
en een pikkie van 18 bv, ook al heeft ie een pikkie van 18, tja... nee, ik word er niet warm van.
Ik denk het eerlijk gezegd ook wel.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:51 schreef milagro het volgende:
[..]
wat heeft de leeftijd daar dan mee te maken, dat geldt toch altijd wel?
Vrouwen hebben bij de eerste ontmoeting toch al gelijk bepaald of het tot sex komtquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:52 schreef zesje het volgende:
[..]
Of het ooit tot sex komt, geen idee, maar vooralsnog geeft het me wel een kick.
hoeft helemaal niet.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:54 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik denk het eerlijk gezegd ook wel.
Je kan het wat dat betreft zelf zover laten gaan als je wilt. Als je verliefd wordt is dat meestal eenzijdig.
Idem.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:57 schreef milagro het volgende:
hoeft helemaal niet.
voor mijzelf geldt dat ik liefde en sex alleen kortstondig kan scheiden.
maandenlang met een en dezelfde naar bed doe ik niet als de man in kwestie me buiten het bed totaal niet boeit, en doet hij dat dus wel, dan ga ik hoe dan ook gevoelens krijgen.
Ik zal zeker niet zeggen dat ze me koud liet (ik ben ook maar mens). Wat jij dus zegt is dat jij toch wel langzamerhand verliefd zou worden?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:57 schreef milagro het volgende:
[..]
hoeft helemaal niet.
voor mijzelf geldt dat ik liefde en sex alleen kortstondig kan scheiden.
maandenlang met een en dezelfde naar bed doe ik niet als de man in kwestie me buiten het bed totaal niet boeit, en doet hij dat dus wel, dan ga ik hoe dan ook gevoelens krijgen.
ja of iig zou gaan houden van.. soms sla ik de verliefheid over.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:02 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik zal zeker niet zeggen dat ze me koud liet (ik ben ook maar mens). Wat jij dus zegt is dat jij toch wel langzamerhand verliefd zou worden?
Er moet idd meer zijn dan puur en alleen seks. Ik moet iemand dan ook echt wel aardig vinden.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:06 schreef milagro het volgende:
ja of iig zou gaan houden van.. soms sla ik de verliefheid over.
ik zie werkelijk niet het "nut" van steeds met dezelfde sex hebben als dat het enige is dat we delen, na een aantal keren gaat me dat vervelen gewoon, die persoon gaat me vervelen dan.
Nou wij bepalen denk ik wel meteen of het iemand is met wie je het zou willen doen. Maar dat doen jullie mannen (/jongetjes in dit topicquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:55 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Vrouwen hebben bij de eerste ontmoeting toch al gelijk bepaald of het tot sex komt
Eens. Tussen het neuken en dergeloze door, is het inderdaad wel een pre als iemand ook gewoon een leuk persoon is waar je het goed mee kan vinden. Maar dat hoeft zeker niet te resullteren in verliefdheid. Ik zou het dan eerder affectie noemen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Er moet idd meer zijn dan puur en alleen seks. Ik moet iemand dan ook echt wel aardig vinden.
Ook goed, maar langere tijd seks met iemand hebben zonder enige andere gevoelens, is wmb een onmogelijkheid.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eens. Tussen het neuken en dergeloze door, is het inderdaad wel een pre als iemand ook gewoon een leuk persoon is waar je het goed mee kan vinden. Maar dat hoeft zeker niet te resullteren in verliefdheid. Ik zou het dan eerder affectie noemen.
en ik heb ook weinig behoefte om er meer (sex) partners op na te houden,dus de kans dat ik me ga hechten aan die ene is dan ook groter.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ook goed, maar langere tijd seks met iemand hebben zonder enige andere gevoelens, is wmb een onmogelijkheid.
Lust?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:06 schreef milagro het volgende:
[..]
ja of iig zou gaan houden van.. soms sla ik de verliefheid over.
ik zie werkelijk niet het "nut" van steeds met dezelfde sex hebben als dat het enige is dat we delen, na een aantal keren gaat me dat vervelen gewoon, die persoon gaat me vervelen dan.
Ja, dat is logisch naast fysieke aantrekkingskracht.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Er moet idd meer zijn dan puur en alleen seks. Ik moet iemand dan ook echt wel aardig vinden.
Als ik het zo lees zouden ze een gat in een bankstel neukenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:08 schreef zesje het volgende:
[..]
Nou wij bepalen denk ik wel meteen of het iemand is met wie je het zou willen doen. Maar dat doen jullie mannen (/jongetjes in dit topic) ook volgens mij. Maar of het dan ook gebeurt hangt af van veel factoren, het moet wederzijds zijn, de sfeer moet goed blijven, er moet gelegenheid zijn etc.
Je hoeft je niet te verantwoorden, hoorquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:17 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Lust?
Als de sex goed is en je zit beide in een periode dat je helemaal geen zin hebt in een vaste relatie, is het wmb uitstekende oplossing.
Ik ben ook een persoon die zich snel gaat vervelen bij een persoon, maar bij haar was er een goede wisselwerking vandaar dat het toch een tijdje heeft gelopen.
[..]
Er zit ook een bovengrens aan?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:42 schreef MoChe het volgende:
ik vind 43 eigenlijk geen MILF meer![]()
en dat is niet stom bedoeld naar jou toe hoor milagro![]()
kanquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:42 schreef MoChe het volgende:
milagro is de übermilfquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:42 schreef MoChe het volgende:
ik ook nietquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:52 schreef milagro het volgende:
[..]
zo vind ik een dame van onder de 30 geen milf nog.
dertig plus ja... maar hoeft niet persé een kind te hebben vind ikquote:een milf is ruim dertig plus, en heeft een kind (of meer)
eigenlijk wel maar stiekem ook weer nietquote:een 23 jarige met een kind van 3 zie ik niet als milf.
beide:quote:en ik ben een milf voor wie op me valt, he
lekker belangrijk allemaal ook
en geil!quote:wel vermakelijk, dat blijft het.
jahquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Er zit ook een bovengrens aan?
nee maar zoals ik al zei ziet een vrouw van 30 er over het algemeen leuker/aantrekkelijker uit dan een vrouw van eind 50...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:12 schreef milagro het volgende:
dat een dame van 30+ meer ervaring heeft dan een meisje van 20 , snap ik, maar de leeftijd an sich is toch niet geiler
Een dame van 25/30+ toont al veel meer initiatief van een meiske van ong. 20jaar.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:12 schreef milagro het volgende:
ik snap dat niet zo, waarom is het nu ineens geiler als iemand toevallig een stuk ouder (of jonger) is.
dat een dame van 30+ meer ervaring heeft dan een meisje van 20 , snap ik, maar de leeftijd an sich is toch niet geiler
Dat hangt natuurlijk af van je criteria. Ik kan het lichaam van een ouder iemand soms erg mooi vinden, ook al is het niet strak en rimpelloos meer...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:11 schreef MoChe het volgende:
[..]
jahna een bepaalde leeftijd lijkt me dat het gewoon "té" oud wordt... kijk een vrouw van 30 kan nog een smokin' body hebben... bij een vrouw van 50 is die kans kleiner dunkt mij
uitzonderingen daargelaten natuurlijk!
ik heb een fantastisch lijf uiteraardquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:11 schreef MoChe het volgende:
[..]
jahna een bepaalde leeftijd lijkt me dat het gewoon "té" oud wordt... kijk een vrouw van 30 kan nog een smokin' body hebben... bij een vrouw van 50 is die kans kleiner dunkt mij
uitzonderingen daargelaten natuurlijk!
Ik heb altijd het idee dat oudere vrouwen (vrouwen ouder dan ik) mij beter begrijpen dan jongere vrouwen/meisjes. Zelfbewuster, makkelijker in de omgang. Voel me er doorgaans prettiger bij.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:12 schreef milagro het volgende:
ik snap dat niet zo, waarom is het nu ineens geiler als iemand toevallig een stuk ouder (of jonger) is.
ik zat bv afgelopen vrijdag in de trein naar tilburg... in zoon coupe.. bomvol natuurlijk...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat hangt natuurlijk af van je criteria. Ik kan het lichaam van een ouder iemand soms erg mooi vinden, ook al is het niet strak en rimpelloos meer...
dat zeg ik ook, tochquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:15 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Een dame van 25/30+ toont al veel meer initiatief van een meiske van ong. 20jaar.
Ze blijven tenminste niet liggen als een zoutzak, met een houding van: 'Het moet maar'
Een oudere dame weet tenminst wat ze wil en lekker vind.
ja maar die zijn niet leukquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:26 schreef milagro het volgende:
[..]
je hebt tenslotte ook saaie oude(re) kutjes, niet waar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |