ik geef jou idd ook niet meer dan 22 ofzoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hehe, mijn moeder werd / wordt ook altijd erg leuk gevonden door vrienden en vriendinnen van me. Ze ziet er dan ook supergoed uit voor haar leeftijd (echte MILF). Ik word zelf ook altijd veel jonger geschat trouwens...
Ik hoef 'm niks te leren hoor.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:17 schreef SethGecko het volgende:
Ja op zich lijkt het me dus ook wel spannend om een(hehe) het 1 en ander te "leren" op sexgebied, en een relatie zie ik dus niet zitten omdat je dan zo'n lerares/pupil verhouding dreigt te krijgen....Kan er naast zitten hoor.
dat lijkt mij ook het leukstquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik hoef 'm niks te leren hoor.We experimenteren er gewoon samen lekker op los.
Wie heeft het over een relatie?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:17 schreef SethGecko het volgende:
[..]
Ja op zich lijkt het me dus ook wel spannend om een(hehe) het 1 en ander te "leren" op sexgebied, en een relatie zie ik dus niet zitten omdat je dan zo'n lerares/pupil verhouding dreigt te krijgen....Kan er naast zitten hoor.
Dat was het bij ons in het begin alleen een beetje. Ik was een snelle leerlingquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik hoef 'm niks te leren hoor.We experimenteren er gewoon samen lekker op los.
Ahem.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:23 schreef Koewam het volgende:
[Aangeboden]
16-jarige milfhunter
Msn in profiel
geil modjequote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ahem.Dat was dus niet de bedoeling.
Maar bel me!
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar bel me!
Ahhhhh, arm puppy, even op buikje krabbeltquote:
Moet er ook geneukt dan....?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
heerlijk fok... der word veel gelult maar neuken ho maar
Doe me je telefoonnummer maarquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar bel me!
Ik bedoel voeg me maar toe mn msn staat in mijn profielquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar bel me!
quote:
En ik maar denken dat dit een 'ervaring-uitwissel-topique' was....quote:
Was meer een reply op een eerdere opmerking van mijnquote:
Wie weet wat hieruit voort vloeit, ervaringen uitwisselen in dit topic aubquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:39 schreef gaai het volgende:
[..]
En ik maar denken dat dit een 'ervaring-uitwissel-topique' was....![]()
silly me![]()
Fijn zo.....ik hou het in de gaten !quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:45 schreef ShadoW17 het volgende:
Ja indd ik ben op zoek naar een milf, en zodra ik die geneukt heb zul je hier de ervaringen lezen
die arme jongen....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn aanbod gold alleen voor Koewam.
Tss dan niet he, ik ben maar 3 jaar ouderquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn aanbod gold alleen voor Koewam.
dat hoopte ik ook maar het was meer een wie wil met mij neuken topic aan het worden... en dan is het triest als er uiteindelijk helemaal niet geneukt word ....toch?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:39 schreef gaai het volgende:
[..]
En ik maar denken dat dit een 'ervaring-uitwissel-topique' was....![]()
silly me![]()
zullen we ervaring opdoen dan?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:40 schreef SethGecko het volgende:
[..]
Wie weet wat hieruit voort vloeit, ervaringen uitwisselen in dit topic aub![]()
*paft een sigaretje weg*quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat hoopte ik ook maar het was meer een wie wil met mij neuken topic aan het worden... en dan is het triest als er uiteindelijk helemaal niet geneukt word ....toch?
Okeej, point taken.......dan is het teleurstellend idd.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat hoopte ik ook maar het was meer een wie wil met mij neuken topic aan het worden... en dan is het triest als er uiteindelijk helemaal niet geneukt word ....toch?
IK!quote:
Dat is toch ranzig joh, met je eigen dochter het bed delen, zou geen hoge pet ophebben van iemand die dat deed hoor...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:54 schreef ShadoW17 het volgende:
Wat me ook mooi lijkt is moeder en dochter neuken \m/
dochter zo rond de 18 en moeders 35
moet moeders wel vroeg gekweekt hebben he
Om de beurt he, incest is ook weer niksquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is toch ranzig joh, met je eigen dochter het bed delen, zou geen hoge pet ophebben van iemand die dat deed hoor...
Heb jij ervaring met jongere mannen ?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik weet dat ik ook meedoe, maar laten we het allemaal weer een *beetje* serieuzer maken en het daten voortzetten in de fobo's.
Nee idd, ik zou het al ranzig vinden als we er achter komen dat we per ongeluk afzonderlijk dezelfde fuckbuddy hebben gehadquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is toch ranzig joh, met je eigen dochter het bed delen, zou geen hoge pet ophebben van iemand die dat deed hoor...
TS is wel een lekkertjequote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:00 schreef gaai het volgende:
*geen illusies heeft, maar toch een rondje fobo's maakt
![]()
ffkes gluren wat hier zoal rondhangt
een van mijn beste vrienden en ik zijn pussybrothersquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:59 schreef SethGecko het volgende:
[..]
Nee idd, ik zou het al ranzig vinden als we er achter komen dat we per ongeluk afzonderlijk dezelfde fuckbuddy hebben gehad![]()
Kom maar op ik verander jouw geiligheid in vochtquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:00 schreef gaai het volgende:
*geen illusies heeft, maar toch een rondje fobo's maakt
![]()
ffkes gluren wat hier zoal rondhangt
Hmm ja is toch ietsje anders vind je niet? Een dude delen met mijn beste vriendin, tis niet ideaal maar kan ook spannend zijn juistquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
een van mijn beste vrienden en ik zijn pussybrothers
Ik zie geen fotoboekje-icoontje-dingetje.......quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:04 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
[..]
Kom maar op ik verander jouw geiligheid in vocht
Bij mij welquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:05 schreef gaai het volgende:
[..]
Ik zie geen fotoboekje-icoontje-dingetje.......![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |