quote:
Met wat laboratorium spullen kom je tegenwoordig ook al een heel eind hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:28 schreef SethGecko het volgende:
[..]
Nah aan je kereltjes te zien is er wel ooit iemand geil van je geworden![]()
ik ben te oud he?quote:
Is het inderdaad al even. Niet dat ik moeite heb met die ontwikkelingquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:39 schreef SethGecko het volgende:
Volgens mij is het gewoon "in", een jonge vent met een oudere vrouw, zie Ashton Kutcher en Demi Moore.
Grappig is dat dat dat niet zoveel voorkomt terwijl jongere vrouw/oudere man wel redelijk vaak voorkomt...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:07 schreef SethGecko het volgende:
Wat ik me nog afvroeg: zijn er ook heren die een serieuze relatie hebben met een oudere vrouw? Of is het alleen bedoelt als sex-opleiding/eenmalig ervaring of weet ik wat.
N.B. Ik zit hier nu niet te vissen naar vlees, is een serieuze vraag.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is het inderdaad al even. Niet dat ik moeite heb met die ontwikkeling.
1977 kan nog nèt.
Ik heb ruim een jaar een vaste, serieuze relatie gehad met een 'jongeman' die ruim acht jaar jonger was dan ik. Mijn beste vriendin heeft inmiddels al weer meer dan twee jaar een serieuze relatie met een 'jongeman' die zeven jaar jonger is dan zij.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:41 schreef erodome het volgende:
Maar andersom ken ik niet, ja wel een jaartje, 2 jaartjes verschil, maar geen echt substansieel verschil..
Ik denk persoonlijk dat dat me na een tijdje ontzettend gaat vervelen, uitzonderingen daargelaten, een vaste relatie met zo'n kuiken. Maar een (paar) keertje(s) hot steamy sex ermee wil ik toch eens proberen. Denk ik.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb ruim een jaar een vaste, serieuze relatie gehad met een 'jongeman' die ruim acht jaar jonger was dan ik. Mijn beste vriendin heeft inmiddels al weer meer dan twee jaar een serieuze relatie met een 'jongeman' die zeven jaar jonger is dan zij.
Ik hou het voorlopig even liever bij seksuele relaties.
Ik ben uit 1980quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is het inderdaad al even. Niet dat ik moeite heb met die ontwikkeling.
1977 kan nog nèt.
Mannen van midden, eind 20 zijn toch echt geen kuikens meer, hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:46 schreef SethGecko het volgende:
Ik denk persoonlijk dat dat me na een tijdje ontzettend gaat vervelen, uitzonderingen daargelaten, een vaste relatie met zo'n kuiken. Maar een (paar) keertje(s) hot steamy sex ermee wil ik toch eens proberen. Denk ik.
LOLz... zelfs daar val ik buiten...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mannen van midden, eind 20 zijn toch echt geen kuikens meer, hoor.
Nee, daar heb je een punt. Hmmm toch maar eens opletten vanaamd bij het stappenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mannen van midden, eind 20 zijn toch echt geen kuikens meer, hoor.
Oneensch.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:01 schreef erodome het volgende:
Onder de 23 jaar zijn het echt allemaal puppy's, daarna begint er een verschuiving in te komen tussen de wat langer puppy blijvende types en wat man begint te worden
Dan ik??quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:30 schreef dreeske het volgende:
hmmz wel sex met een MILF gehad, maar toch was ze nog jonger![]()
een oudere vrouw als mij helaas nog niet, toch maar eens op zoek gaan![]()
ik voel me aangevallenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:01 schreef erodome het volgende:
Onder de 23 jaar zijn het echt allemaal puppy's, daarna begint er een verschuiving in te komen tussen de wat langer puppy blijvende types en wat man begint te worden
Nog seksuele relaties nodig dan?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb ruim een jaar een vaste, serieuze relatie gehad met een 'jongeman' die ruim acht jaar jonger was dan ik. Mijn beste vriendin heeft inmiddels al weer meer dan twee jaar een serieuze relatie met een 'jongeman' die zeven jaar jonger is dan zij.
Ik hou het voorlopig even liever bij seksuele relaties.
Ik vermoed dat ze bij jou méér dan gewillig zullen zijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:04 schreef Koewam het volgende:
Hoe gewillig zijn oudere vrouwen eigenlijk?
Op dit moment wordt die post naar volle tevredenheid vervuld door een andere jongemanquote:
*Meldt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:04 schreef SethGecko het volgende:
Ik zit nu toch te wachten op ervaringen van vrouwen met jongere lovers!
Hoe oud was jij ook alweer?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze bij jou méér dan gewillig zullen zijn.

Het is in dit geval gewoon toeval, ik heb niet een specifieke voorkeur voor jongeren mannen. Aan de andere kant gedraag ik me zelf wel vrij 'jong', dus misschien past het ook beter. Veel mensen van mijn leeftijd zijn bezig met samenwonen, kinderen krijgen, carrièrequote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:08 schreef SethGecko het volgende:
Okee dan! Zeg eens, wat kan ik ongeveer verwachten? Geklungel in the sack? Wat is voor jullie de toegevoegde waarde? Of is het gewoon toeval dat ze jonger zijn...
voor ons is de toegevoegde waarde dat oudere vrouwen normaal doen over sex.... meisjes van onze leefdtijd (18-22) zijn vaak nog heel preuts en vinden alles nog heilig...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:08 schreef SethGecko het volgende:
Okee dan! Zeg eens, wat kan ik ongeveer verwachten? Geklungel in the sack? Wat is voor jullie de toegevoegde waarde? Of is het gewoon toeval dat ze jonger zijn...
En jij denkt dat geklungel in bed deze smileyquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:08 schreef SethGecko het volgende:
Barra in een notendopquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ongebreidelde enthousiasme, uithoudingsvermogen, jongensachtige charmes en geen experimenteer angsten
Ik denk dat dat idd wel scheelt. Als ik kijk naar hoe ik tien jaar geleden op dat gebied was en nu... Tien jaar terug vond ik een pik nog eng.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
voor ons is de toegevoegde waarde dat oudere vrouwen normaal doen over sex.... meisjes van onze leefdtijd (18-22) zijn vaak nog heel preuts en vinden alles nog heilig...
wij jongere mannen willen af en toe gewoon goede geile neuksex
enthousiasme.....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:08 schreef SethGecko het volgende:
Afgezien van dat kinderen krijgen (ik heb ze al) zou dit mijn profiel kunnen zijn. De vriendjes/dinnetjes van mijn dochter (14) vinden het altijd leuk om hier thuis te zijn omdat ik volgens hen een coole moeder ben. Mensen denken vaak dat mijn dochter en ik zussen zijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is in dit geval gewoon toeval, ik heb niet een specifieke voorkeur voor jongeren mannen. Aan de andere kant gedraag ik me zelf wel vrij 'jong', dus misschien past het ook beter. Veel mensen van mijn leeftijd zijn bezig met samenwonen, kinderen krijgen, carrièreopbouwen, allemaal niks voor mij.
see thats what i mean. voor mij is het nou ook anders, toen ik 18 was had ik dus een ervaren vriendin van 24 die ook een beetje chill deed over sex.. veel geleerd en geoefend. en nu moet ik mijn vriendin ineens alles aanleren die ineens een stuk minder leergierig isquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik denk dat dat idd wel scheelt. Als ik kijk naar hoe ik tien jaar geleden op dat gebied was en nu... Tien jaar terug vond ik een pik nog eng.
en daarom heb ik dus liever een vrouw die ouder is dan ik ipv leeftijdsgenootquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik denk dat dat idd wel scheelt. Als ik kijk naar hoe ik tien jaar geleden op dat gebied was en nu... Tien jaar terug vond ik een pik nog eng.
*neuriet* Stacey's mom... *neuriet*quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:14 schreef SethGecko het volgende:
[..]
Afgezien van dat kinderen krijgen (ik heb ze al) zou dit mijn profiel kunnen zijn. De vriendjes/dinnetjes van mijn dochter (14) vinden het altijd leuk om hier thuis te zijn omdat ik volgens hen een coole moeder ben. Mensen denken vaak dat mijn dochter en ik zussen zijn.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:14 schreef gaai het volgende:
[..]
enthousiasme.....![]()
Maar ik weet niet of ik recht van spreken heb: hij was 20 en ik 28.......wel toch?
Hehe, mijn moeder werd / wordt ook altijd erg leuk gevonden door vrienden en vriendinnen van me. Ze ziet er dan ook supergoed uit voor haar leeftijd (echte MILFquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:14 schreef SethGecko het volgende:
Afgezien van dat kinderen krijgen (ik heb ze al) zou dit mijn profiel kunnen zijn. De vriendjes/dinnetjes van mijn dochter (14) vinden het altijd leuk om hier thuis te zijn omdat ik volgens hen een coole moeder ben. Mensen denken vaak dat mijn dochter en ik zussen zijn.
Ja op zich lijkt het me dus ook wel spannend om eenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:12 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb eens een sexuele relatie gehad met een vrouw van 41. Toen ik 23 was. Was niet mijn eerste sexuale ervaring maar laat ik zeggen dat ik daarvoor niet echt heel veel sex had gehad. Dat wist ze ook en we hebben flink geoefend zeg maar en ze heeft me echt alle goede dingen geleerd. Waar ik haar nog steeds dankbaar voor ben. En mijn huidige vriendin is dat denk ik ook ook al weet ze dat niet.
Ze was ook getrouwd.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:17 schreef SethGecko het volgende:
[..]
Ja op zich lijkt het me dus ook wel spannend om een(hehe) het 1 en ander te "leren" op sexgebied, en een relatie zie ik dus niet zitten omdat je dan zo'n lerares/pupil verhouding dreigt te krijgen....Kan er naast zitten hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |