Idem.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:57 schreef milagro het volgende:
hoeft helemaal niet.
voor mijzelf geldt dat ik liefde en sex alleen kortstondig kan scheiden.
maandenlang met een en dezelfde naar bed doe ik niet als de man in kwestie me buiten het bed totaal niet boeit, en doet hij dat dus wel, dan ga ik hoe dan ook gevoelens krijgen.
Ik zal zeker niet zeggen dat ze me koud liet (ik ben ook maar mens). Wat jij dus zegt is dat jij toch wel langzamerhand verliefd zou worden?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:57 schreef milagro het volgende:
[..]
hoeft helemaal niet.
voor mijzelf geldt dat ik liefde en sex alleen kortstondig kan scheiden.
maandenlang met een en dezelfde naar bed doe ik niet als de man in kwestie me buiten het bed totaal niet boeit, en doet hij dat dus wel, dan ga ik hoe dan ook gevoelens krijgen.
ja of iig zou gaan houden van.. soms sla ik de verliefheid over.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:02 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik zal zeker niet zeggen dat ze me koud liet (ik ben ook maar mens). Wat jij dus zegt is dat jij toch wel langzamerhand verliefd zou worden?
Er moet idd meer zijn dan puur en alleen seks. Ik moet iemand dan ook echt wel aardig vinden.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:06 schreef milagro het volgende:
ja of iig zou gaan houden van.. soms sla ik de verliefheid over.
ik zie werkelijk niet het "nut" van steeds met dezelfde sex hebben als dat het enige is dat we delen, na een aantal keren gaat me dat vervelen gewoon, die persoon gaat me vervelen dan.
Nou wij bepalen denk ik wel meteen of het iemand is met wie je het zou willen doen. Maar dat doen jullie mannen (/jongetjes in dit topicquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:55 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Vrouwen hebben bij de eerste ontmoeting toch al gelijk bepaald of het tot sex komt
Eens. Tussen het neuken en dergeloze door, is het inderdaad wel een pre als iemand ook gewoon een leuk persoon is waar je het goed mee kan vinden. Maar dat hoeft zeker niet te resullteren in verliefdheid. Ik zou het dan eerder affectie noemen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Er moet idd meer zijn dan puur en alleen seks. Ik moet iemand dan ook echt wel aardig vinden.
Ook goed, maar langere tijd seks met iemand hebben zonder enige andere gevoelens, is wmb een onmogelijkheid.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eens. Tussen het neuken en dergeloze door, is het inderdaad wel een pre als iemand ook gewoon een leuk persoon is waar je het goed mee kan vinden. Maar dat hoeft zeker niet te resullteren in verliefdheid. Ik zou het dan eerder affectie noemen.
en ik heb ook weinig behoefte om er meer (sex) partners op na te houden,dus de kans dat ik me ga hechten aan die ene is dan ook groter.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ook goed, maar langere tijd seks met iemand hebben zonder enige andere gevoelens, is wmb een onmogelijkheid.
Lust?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:06 schreef milagro het volgende:
[..]
ja of iig zou gaan houden van.. soms sla ik de verliefheid over.
ik zie werkelijk niet het "nut" van steeds met dezelfde sex hebben als dat het enige is dat we delen, na een aantal keren gaat me dat vervelen gewoon, die persoon gaat me vervelen dan.
Ja, dat is logisch naast fysieke aantrekkingskracht.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Er moet idd meer zijn dan puur en alleen seks. Ik moet iemand dan ook echt wel aardig vinden.
Als ik het zo lees zouden ze een gat in een bankstel neukenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:08 schreef zesje het volgende:
[..]
Nou wij bepalen denk ik wel meteen of het iemand is met wie je het zou willen doen. Maar dat doen jullie mannen (/jongetjes in dit topic) ook volgens mij. Maar of het dan ook gebeurt hangt af van veel factoren, het moet wederzijds zijn, de sfeer moet goed blijven, er moet gelegenheid zijn etc.
Je hoeft je niet te verantwoorden, hoorquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:17 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Lust?
Als de sex goed is en je zit beide in een periode dat je helemaal geen zin hebt in een vaste relatie, is het wmb uitstekende oplossing.
Ik ben ook een persoon die zich snel gaat vervelen bij een persoon, maar bij haar was er een goede wisselwerking vandaar dat het toch een tijdje heeft gelopen.
[..]
Er zit ook een bovengrens aan?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:42 schreef MoChe het volgende:
ik vind 43 eigenlijk geen MILF meer![]()
en dat is niet stom bedoeld naar jou toe hoor milagro![]()
kanquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:42 schreef MoChe het volgende:
milagro is de übermilfquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:42 schreef MoChe het volgende:
ik ook nietquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:52 schreef milagro het volgende:
[..]
zo vind ik een dame van onder de 30 geen milf nog.
dertig plus ja... maar hoeft niet persé een kind te hebben vind ikquote:een milf is ruim dertig plus, en heeft een kind (of meer)
eigenlijk wel maar stiekem ook weer nietquote:een 23 jarige met een kind van 3 zie ik niet als milf.
beide:quote:en ik ben een milf voor wie op me valt, he
lekker belangrijk allemaal ook
en geil!quote:wel vermakelijk, dat blijft het.
jahquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Er zit ook een bovengrens aan?
nee maar zoals ik al zei ziet een vrouw van 30 er over het algemeen leuker/aantrekkelijker uit dan een vrouw van eind 50...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:12 schreef milagro het volgende:
dat een dame van 30+ meer ervaring heeft dan een meisje van 20 , snap ik, maar de leeftijd an sich is toch niet geiler
Een dame van 25/30+ toont al veel meer initiatief van een meiske van ong. 20jaar.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:12 schreef milagro het volgende:
ik snap dat niet zo, waarom is het nu ineens geiler als iemand toevallig een stuk ouder (of jonger) is.
dat een dame van 30+ meer ervaring heeft dan een meisje van 20 , snap ik, maar de leeftijd an sich is toch niet geiler
Dat hangt natuurlijk af van je criteria. Ik kan het lichaam van een ouder iemand soms erg mooi vinden, ook al is het niet strak en rimpelloos meer...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:11 schreef MoChe het volgende:
[..]
jahna een bepaalde leeftijd lijkt me dat het gewoon "té" oud wordt... kijk een vrouw van 30 kan nog een smokin' body hebben... bij een vrouw van 50 is die kans kleiner dunkt mij
uitzonderingen daargelaten natuurlijk!
ik heb een fantastisch lijf uiteraardquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:11 schreef MoChe het volgende:
[..]
jahna een bepaalde leeftijd lijkt me dat het gewoon "té" oud wordt... kijk een vrouw van 30 kan nog een smokin' body hebben... bij een vrouw van 50 is die kans kleiner dunkt mij
uitzonderingen daargelaten natuurlijk!
Ik heb altijd het idee dat oudere vrouwen (vrouwen ouder dan ik) mij beter begrijpen dan jongere vrouwen/meisjes. Zelfbewuster, makkelijker in de omgang. Voel me er doorgaans prettiger bij.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:12 schreef milagro het volgende:
ik snap dat niet zo, waarom is het nu ineens geiler als iemand toevallig een stuk ouder (of jonger) is.
ik zat bv afgelopen vrijdag in de trein naar tilburg... in zoon coupe.. bomvol natuurlijk...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat hangt natuurlijk af van je criteria. Ik kan het lichaam van een ouder iemand soms erg mooi vinden, ook al is het niet strak en rimpelloos meer...
dat zeg ik ook, tochquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:15 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Een dame van 25/30+ toont al veel meer initiatief van een meiske van ong. 20jaar.
Ze blijven tenminste niet liggen als een zoutzak, met een houding van: 'Het moet maar'
Een oudere dame weet tenminst wat ze wil en lekker vind.
ja maar die zijn niet leukquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:26 schreef milagro het volgende:
[..]
je hebt tenslotte ook saaie oude(re) kutjes, niet waar
Dat er saaie oude(re) kutjes zijn heb ik nog niet meegemaakt.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:26 schreef milagro het volgende:
[..]
dat zeg ik ook, toch
maar er zijn hier heren volgens mij, om wie het echt om de leeftijd gaat, dát geeft een kick.
je hebt tenslotte ook saaie oude(re) kutjes, niet waar
maar dan weer niet zelfverzekerd as in arrogant... dat is zooooon afknapperquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:28 schreef Ringo het volgende:
Zelfverzekerde vrouwen zijn vrijwel zonder uitzondering sexy & aantrekkelijk.
wtf, does it matter? Of moet je na afloop een evaluatieformulier invullen waarop expliciet naar haar status wordt gevraagd?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:28 schreef Godshand het volgende:
kpe volgende week een date met een vrouw van 34. Aangezien ikzelf 30 bent, is zij toch geen MILF meer? Of is het maar net hoe ik er zelf tegen aankijk??
Dat kan wel wat leuks met zich meebrengen, een tikkeltje arrogantiequote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:30 schreef MoChe het volgende:
[..]
maar dan weer niet zelfverzekerd as in arrogant... dat is zooooon afknapper
Arrogantie mag, mits ze terecht is.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:30 schreef MoChe het volgende:
maar dan weer niet zelfverzekerd as in arrogant... dat is zooooon afknapper
ach twijfels over uiterlijk heb ik ook wel op zijn tijd, alleen niet in bed, dan boeit het ineens niet meer.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:28 schreef Ringo het volgende:
En wat seks betreft: ik vind het prettig als de vrouw tegenover me geen last heeft van meisjesachtige twijfels over zichzelf en haar lichaam, maar gewoon weet wie ze is, en daarmee tevreden.
Zelfverzekerde vrouwen zijn vrijwel zonder uitzondering sexy & aantrekkelijk.
Gaan vergelijken is toch wel het foutste wat je kunt doen imoquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:33 schreef milagro het volgende:
[..]
ach twijfels over uiterlijk heb ik ook wel op zijn tijd, alleen niet in bed, dan boeit het ineens niet meer.
zolang de persoon in kwestie me niet afzet tegen een meisje van 20 , dan is alles okay.
die heb je namelijk ook, mannen die je gaan vergelijken toch, ondanks hun keuze voor jou, met jonge meiden, qua lichaam.
al vind ik dat ik weinig te klagen heb, ik ben zeker geen 20 meer uiteraard.
Echte kunst is heel lang houdbaar.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:33 schreef milagro het volgende:
Vergelijken met ex-en is totally NOT done!!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:39 schreef MoChe het volgende:
sowieso vergelijken is not donevoor beide geslachten
of vergelijken met je ex
nee, maar er zijn er wel die zeggen te vallen op oudere dames, maar wel dan die dames die er jonger uitzien dan dat ze zijn, snap jequote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:36 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Gaan vergelijken is toch wel het foutste wat je kunt doen imo![]()
Als je voor een oudere vrouw gaat, dan kun je niet gaan vergelijken.
Ik wil gewoon milagro die eruit ziet als milagro.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:15 schreef milagro het volgende:
nee, maar er zijn er wel die zeggen te vallen op oudere dames, maar wel dan die dames die er jonger uitzien dan dat ze zijn, snap je
oftwel je mag wel 40 zijn, als je er maar uitziet als 30
quote:
Dat heb ik zelf niet. Tuurlijk het is altijd mooi meegenomen als het wel zo is. Maar op een ouder vrouw vallen is toch echt wat aan de binnenkant zit. Niet alleen de buitenkant (uiterlijk)quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:15 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, maar er zijn er wel die zeggen te vallen op oudere dames, maar wel dan die dames die er jonger uitzien dan dat ze zijn, snap je
oftwel je mag wel 40 zijn, als je er maar uitziet als 30
Twijfels?? Als dat jou foto is naast je naam.... Wanneer gaan we trouwen???quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:33 schreef milagro het volgende:
[..]
ach twijfels over uiterlijk heb ik ook wel op zijn tijd, alleen niet in bed, dan boeit het ineens niet meer.
zolang de persoon in kwestie me niet afzet tegen een meisje van 20 , dan is alles okay.
die heb je namelijk ook, mannen die je gaan vergelijken toch, ondanks hun keuze voor jou, met jonge meiden, qua lichaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |