abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35705844
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 11:57 schreef milagro het volgende:
hoeft helemaal niet.

voor mijzelf geldt dat ik liefde en sex alleen kortstondig kan scheiden.
maandenlang met een en dezelfde naar bed doe ik niet als de man in kwestie me buiten het bed totaal niet boeit, en doet hij dat dus wel, dan ga ik hoe dan ook gevoelens krijgen.
Idem.
pi_35705948
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 11:57 schreef milagro het volgende:

[..]

hoeft helemaal niet.

voor mijzelf geldt dat ik liefde en sex alleen kortstondig kan scheiden.
maandenlang met een en dezelfde naar bed doe ik niet als de man in kwestie me buiten het bed totaal niet boeit, en doet hij dat dus wel, dan ga ik hoe dan ook gevoelens krijgen.
Ik zal zeker niet zeggen dat ze me koud liet (ik ben ook maar mens). Wat jij dus zegt is dat jij toch wel langzamerhand verliefd zou worden?
pi_35706071
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 12:02 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Ik zal zeker niet zeggen dat ze me koud liet (ik ben ook maar mens). Wat jij dus zegt is dat jij toch wel langzamerhand verliefd zou worden?
ja of iig zou gaan houden van.. soms sla ik de verliefheid over.

ik zie werkelijk niet het "nut" van steeds met dezelfde sex hebben als dat het enige is dat we delen, na een aantal keren gaat me dat vervelen gewoon, die persoon gaat me vervelen dan.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_35706093
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 12:06 schreef milagro het volgende:

ik zie werkelijk niet het "nut" van steeds met dezelfde sex hebben als dat het enige is dat we delen, na een aantal keren gaat me dat vervelen gewoon, die persoon gaat me vervelen dan.
Er moet idd meer zijn dan puur en alleen seks. Ik moet iemand dan ook echt wel aardig vinden.
pi_35706135
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 11:55 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Vrouwen hebben bij de eerste ontmoeting toch al gelijk bepaald of het tot sex komt
Nou wij bepalen denk ik wel meteen of het iemand is met wie je het zou willen doen. Maar dat doen jullie mannen (/jongetjes in dit topic ) ook volgens mij. Maar of het dan ook gebeurt hangt af van veel factoren, het moet wederzijds zijn, de sfeer moet goed blijven, er moet gelegenheid zijn etc.
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
  zaterdag 4 maart 2006 @ 12:12:08 #206
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_35706217
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 12:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

Er moet idd meer zijn dan puur en alleen seks. Ik moet iemand dan ook echt wel aardig vinden.
Eens. Tussen het neuken en dergeloze door, is het inderdaad wel een pre als iemand ook gewoon een leuk persoon is waar je het goed mee kan vinden. Maar dat hoeft zeker niet te resullteren in verliefdheid. Ik zou het dan eerder affectie noemen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_35706258
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 12:12 schreef Copycat het volgende:

[..]

Eens. Tussen het neuken en dergeloze door, is het inderdaad wel een pre als iemand ook gewoon een leuk persoon is waar je het goed mee kan vinden. Maar dat hoeft zeker niet te resullteren in verliefdheid. Ik zou het dan eerder affectie noemen.
Ook goed, maar langere tijd seks met iemand hebben zonder enige andere gevoelens, is wmb een onmogelijkheid.
pi_35706354
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 12:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ook goed, maar langere tijd seks met iemand hebben zonder enige andere gevoelens, is wmb een onmogelijkheid.
en ik heb ook weinig behoefte om er meer (sex) partners op na te houden,dus de kans dat ik me ga hechten aan die ene is dan ook groter.

sex om de sex, als ik dat nog zou willen, is vrijwel altijd eenmalig ,hooguit 3 malig, maar goed, sex om de sex boeit me niet meer.
pi_35706355
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 12:06 schreef milagro het volgende:

[..]

Lust?

Als de sex goed is en je zit beide in een periode dat je helemaal geen zin hebt in een vaste relatie, is het wmb uitstekende oplossing.
Ik ben ook een persoon die zich snel gaat vervelen bij een persoon, maar bij haar was er een goede wisselwerking vandaar dat het toch een tijdje heeft gelopen.
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 12:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, dat is logisch naast fysieke aantrekkingskracht.
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 12:08 schreef zesje het volgende:

[..]

Nou wij bepalen denk ik wel meteen of het iemand is met wie je het zou willen doen. Maar dat doen jullie mannen (/jongetjes in dit topic ) ook volgens mij. Maar of het dan ook gebeurt hangt af van veel factoren, het moet wederzijds zijn, de sfeer moet goed blijven, er moet gelegenheid zijn etc.
Als ik het zo lees zouden ze een gat in een bankstel neuken
pi_35706516
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 12:17 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Lust?

Als de sex goed is en je zit beide in een periode dat je helemaal geen zin hebt in een vaste relatie, is het wmb uitstekende oplossing.
Ik ben ook een persoon die zich snel gaat vervelen bij een persoon, maar bij haar was er een goede wisselwerking vandaar dat het toch een tijdje heeft gelopen.
[..]
Je hoeft je niet te verantwoorden, hoor

Jij kan dat wel, ik niet, iemand gaat gewoon wat voor me betekenen, of ik dat nu wil of niet.
Lust alleen , blijft niet lang, dan liever weer een ander.
Wat sex lekker maakt, is niet de techniek alleen, iemand die de hele trukendoos opengooit, maar totaal 'zakelijk' is verder, ja, dat is me gewoon te kil.
Ben je gewoon means to an end, en hij voor mij, niet boeiend, niet geil op termijn.

Mannen kunnen vaak dat makkelijker scheiden, sommige vrouwen ook, ik niet.
Net zo makkelijk geen sex, als sex met een vent die er lekker uit ziet enkel maar die me niet boeit of die niet wakker ligt van mij, als de sex achter de rug is.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 17:42:33 #211
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_35715304
ik vind 43 eigenlijk geen MILF meer

en dat is niet stom bedoeld naar jou toe hoor milagro
пусть всегда будет солнце
pi_35715564
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 17:42 schreef MoChe het volgende:

Er zit ook een bovengrens aan?
pi_35715584
quote:

kan
ligt ms ook een beetje aan de leeftijd van de andere partij.
een knul van 16 zal een meid van 27 of zo al "onwijs oud" beschouwen.

zo vind ik een dame van onder de 30 geen milf nog.

een milf is ruim dertig plus, en heeft een kind (of meer)

een 23 jarige met een kind van 3 zie ik niet als milf.

en ik ben een milf voor wie op me valt, he
lekker belangrijk allemaal ook

wel vermakelijk, dat blijft het.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 18:05:48 #214
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_35715986
quote:

milagro is de übermilf
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 18:09:53 #215
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_35716097
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 17:52 schreef milagro het volgende:

[..]
zo vind ik een dame van onder de 30 geen milf nog.
ik ook niet
quote:
een milf is ruim dertig plus, en heeft een kind (of meer)
dertig plus ja... maar hoeft niet persé een kind te hebben vind ik
quote:
een 23 jarige met een kind van 3 zie ik niet als milf.
eigenlijk wel maar stiekem ook weer niet ... een tienermoeder is voor mij ook geen milf
quote:
en ik ben een milf voor wie op me valt, he
lekker belangrijk allemaal ook
beide:
quote:
wel vermakelijk, dat blijft het.
en geil!
  zaterdag 4 maart 2006 @ 18:11:48 #216
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_35716147
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 17:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Er zit ook een bovengrens aan?
jah na een bepaalde leeftijd lijkt me dat het gewoon "té" oud wordt... kijk een vrouw van 30 kan nog een smokin' body hebben... bij een vrouw van 50 is die kans kleiner dunkt mij uitzonderingen daargelaten natuurlijk!
pi_35716161
ik snap dat niet zo, waarom is het nu ineens geiler als iemand toevallig een stuk ouder (of jonger) is.

dat een dame van 30+ meer ervaring heeft dan een meisje van 20 , snap ik, maar de leeftijd an sich is toch niet geiler
  zaterdag 4 maart 2006 @ 18:15:10 #218
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_35716226
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 18:12 schreef milagro het volgende:
dat een dame van 30+ meer ervaring heeft dan een meisje van 20 , snap ik, maar de leeftijd an sich is toch niet geiler
nee maar zoals ik al zei ziet een vrouw van 30 er over het algemeen leuker/aantrekkelijker uit dan een vrouw van eind 50...
pi_35716244
quote:
ik snap dat niet zo, waarom is het nu ineens geiler als iemand toevallig een stuk ouder (of jonger) is.

Een dame van 25/30+ toont al veel meer initiatief van een meiske van ong. 20jaar.
Ze blijven tenminste niet liggen als een zoutzak, met een houding van: 'Het moet maar'

Een oudere dame weet tenminst wat ze wil en lekker vind.
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_35716311
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 18:11 schreef MoChe het volgende:

[..]

jah na een bepaalde leeftijd lijkt me dat het gewoon "té" oud wordt... kijk een vrouw van 30 kan nog een smokin' body hebben... bij een vrouw van 50 is die kans kleiner dunkt mij uitzonderingen daargelaten natuurlijk!
Dat hangt natuurlijk af van je criteria. Ik kan het lichaam van een ouder iemand soms erg mooi vinden, ook al is het niet strak en rimpelloos meer...
pi_35716504
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 18:11 schreef MoChe het volgende:

[..]

ik heb een fantastisch lijf uiteraard

en een goed lijf is niet perse een prerogative van de 'jeugd' natuurlijk.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 18:24:45 #222
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_35716505
quote:

Ik heb altijd het idee dat oudere vrouwen (vrouwen ouder dan ik) mij beter begrijpen dan jongere vrouwen/meisjes. Zelfbewuster, makkelijker in de omgang. Voel me er doorgaans prettiger bij.

Maar ja, het blijft een gevoel. En een generalisatie.
Heb een aantal relaties gehad waarbij de ander 1 à 2 jaar ouder was dan ik. Da's niet veel als je zelf, pakweg, 25 bent, maar ik herken wel een patroon.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 18:25:34 #223
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_35716529
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 18:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dat hangt natuurlijk af van je criteria. Ik kan het lichaam van een ouder iemand soms erg mooi vinden, ook al is het niet strak en rimpelloos meer...
ik zat bv afgelopen vrijdag in de trein naar tilburg... in zoon coupe.. bomvol natuurlijk...
tegenover me zat een wat oudere vrouw van ik schat een jaar of 35 en daarnaast zat een meisje van 22 ofzo (student) maar de vrouw van 35 zag er toch zeker leuker uit ze was leuk gekleed, cute nose, mooie ogen ... she aged very well... terwijl dat meisje van twintig ook best leuk was met dr lange blonde haren en strakke spijkerbroek mtoch... MILF
pi_35716549
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 18:15 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

Een dame van 25/30+ toont al veel meer initiatief van een meiske van ong. 20jaar.
Ze blijven tenminste niet liggen als een zoutzak, met een houding van: 'Het moet maar'

Een oudere dame weet tenminst wat ze wil en lekker vind.
dat zeg ik ook, toch

maar er zijn hier heren volgens mij, om wie het echt om de leeftijd gaat, dát geeft een kick.

je hebt tenslotte ook saaie oude(re) kutjes, niet waar
  zaterdag 4 maart 2006 @ 18:27:39 #225
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_35716590
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 18:26 schreef milagro het volgende:

[..]

ja maar die zijn niet leuk ze moet wel leuk zijn ook... anders heeft het geen nut... een vrouw van 35 die erals een zoutzak bij ligt is ooknietechtdatjezegtvanwow
pi_35716606
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 18:26 schreef milagro het volgende:

[..]

dat zeg ik ook, toch

maar er zijn hier heren volgens mij, om wie het echt om de leeftijd gaat, dát geeft een kick.

Dat er saaie oude(re) kutjes zijn heb ik nog niet meegemaakt.

Het geeft ergens een kick ja, maar niet zo zeer dat iedere vrouw ik tegen kom ouder moet zijn.. Dat dan weer niet.
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_35716620
kpe volgende week een date met een vrouw van 34. Aangezien ikzelf 30 bent, is zij toch geen MILF meer? Of is het maar net hoe ik er zelf tegen aankijk??
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 18:28:57 #228
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_35716635
En wat seks betreft: ik vind het prettig als de vrouw tegenover me geen last heeft van meisjesachtige twijfels over zichzelf en haar lichaam, maar gewoon weet wie ze is, en daarmee tevreden.
Zelfverzekerde vrouwen zijn vrijwel zonder uitzondering sexy & aantrekkelijk.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 18:30:17 #229
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_35716671
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 18:28 schreef Ringo het volgende:
maar dan weer niet zelfverzekerd as in arrogant... dat is zooooon afknapper
  zaterdag 4 maart 2006 @ 18:30:39 #230
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_35716682
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 18:28 schreef Godshand het volgende:
kpe volgende week een date met een vrouw van 34. Aangezien ikzelf 30 bent, is zij toch geen MILF meer? Of is het maar net hoe ik er zelf tegen aankijk??
wtf, does it matter? Of moet je na afloop een evaluatieformulier invullen waarop expliciet naar haar status wordt gevraagd?
pi_35716698
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 18:30 schreef MoChe het volgende:

[..]

Dat kan wel wat leuks met zich meebrengen, een tikkeltje arrogantie
  zaterdag 4 maart 2006 @ 18:31:31 #232
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_35716706
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 18:30 schreef MoChe het volgende:
Arrogantie mag, mits ze terecht is.
pi_35716740
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 18:28 schreef Ringo het volgende:
En wat seks betreft: ik vind het prettig als de vrouw tegenover me geen last heeft van meisjesachtige twijfels over zichzelf en haar lichaam, maar gewoon weet wie ze is, en daarmee tevreden.
ach twijfels over uiterlijk heb ik ook wel op zijn tijd, alleen niet in bed, dan boeit het ineens niet meer.

zolang de persoon in kwestie me niet afzet tegen een meisje van 20 , dan is alles okay.
die heb je namelijk ook, mannen die je gaan vergelijken toch, ondanks hun keuze voor jou, met jonge meiden, qua lichaam.

al vind ik dat ik weinig te klagen heb, ik ben zeker geen 20 meer uiteraard.
pi_35716833
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 18:33 schreef milagro het volgende:

[..]

ach twijfels over uiterlijk heb ik ook wel op zijn tijd, alleen niet in bed, dan boeit het ineens niet meer.

zolang de persoon in kwestie me niet afzet tegen een meisje van 20 , dan is alles okay.
die heb je namelijk ook, mannen die je gaan vergelijken toch, ondanks hun keuze voor jou, met jonge meiden, qua lichaam.

Gaan vergelijken is toch wel het foutste wat je kunt doen imo

Als je voor een oudere vrouw gaat, dan kun je niet gaan vergelijken.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 18:37:04 #235
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_35716853
quote:
Echte kunst is heel lang houdbaar.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 18:39:14 #236
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_35716911
sowieso vergelijken is not done voor beide geslachten of vergelijken met je ex
pi_35717807
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 18:39 schreef MoChe het volgende:
sowieso vergelijken is not done voor beide geslachten of vergelijken met je ex
Vergelijken met ex-en is totally NOT done!!
Het gaat bij een ouder of jonger iemand toch om die bepaalde erotische spanning die er moet zijn.
"St-Patrick's Day"
pi_35719224
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 18:36 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

Gaan vergelijken is toch wel het foutste wat je kunt doen imo

Als je voor een oudere vrouw gaat, dan kun je niet gaan vergelijken.
nee, maar er zijn er wel die zeggen te vallen op oudere dames, maar wel dan die dames die er jonger uitzien dan dat ze zijn, snap je

oftwel je mag wel 40 zijn, als je er maar uitziet als 30
  zaterdag 4 maart 2006 @ 20:18:00 #239
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_35719285
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 20:15 schreef milagro het volgende:
nee, maar er zijn er wel die zeggen te vallen op oudere dames, maar wel dan die dames die er jonger uitzien dan dat ze zijn, snap je

Ik wil gewoon milagro die eruit ziet als milagro.

(en ik weet niet eens hoe milagro eruit ziet )
  Moderator / Redactie FP zaterdag 4 maart 2006 @ 21:02:03 #240
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_35720697
Check haar avatar dan
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  zaterdag 4 maart 2006 @ 21:23:03 #241
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_35721498
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 21:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Check haar avatar dan
Ik heb mijn bril niet op.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 4 maart 2006 @ 21:29:56 #242
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_35721706
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 21:23 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ik heb mijn bril niet op.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  zaterdag 4 maart 2006 @ 21:54:09 #243
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_35722443
Lucky you??
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
pi_35722458
*Ahem*
  zaterdag 4 maart 2006 @ 22:11:23 #245
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_35722994
Be your best
pi_35726173
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 20:15 schreef milagro het volgende:

[..]

Dat heb ik zelf niet. Tuurlijk het is altijd mooi meegenomen als het wel zo is. Maar op een ouder vrouw vallen is toch echt wat aan de binnenkant zit. Niet alleen de buitenkant (uiterlijk)
  zondag 5 maart 2006 @ 03:21:55 #247
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_35731506
Nee, maar dit is ook t topic sex natuurlijk, niet liefde...
Be your best
  zondag 5 maart 2006 @ 03:45:11 #248
2783 Mr. Orange
Leicester!
pi_35731678
Das waar Dus gewoon er voor gaan
  zondag 5 maart 2006 @ 18:20:01 #249
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_35748101
We vallen een beetje stil hier...

Zijn er nog mensen met ervaringen, ideeën, etc.???
Be your best
pi_35750785
quote:

[..]

Twijfels?? Als dat jou foto is naast je naam.... Wanneer gaan we trouwen???
(__/)
(O.o )
(> < )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')