quote:
quote:Toch zit er voorlopig nog wel enige onzekerheid aan de verwachting voor woensdag. We schatten de kans dat het tot een Weeralarmsituatie voor sneeuw of mogelijk zelfs IJZEL zou kunnen komen vanaf laat vannacht, op zo'n 50%. In de loop van vandaag moet daarover meer zekerheid komen.
dinsdag 07 maart 2006 13.03 uur
Nog even wachten, ik moet eerst nog even van Apeldoorn naar Oosterhout rijden.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:53 schreef _Flea_ het volgende:
ik wil weer sneeuw!!!!
Mooie foto'squote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:31 schreef -CRASH- het volgende:
Ik tref het weer vandaag....
Vanmiddag een zonne Halo en nu een maan Halo![]()
Klik op de foto voor de maan Halo met de passerende ISS
[[url=http://www.mijnalbum.nl/Foto=R6TTFVKZ]afbeelding][/url]
Mooie foto's, ik kon het hier ook goed zienquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
Maan HALO te zien hier
Belichting: 30 sec
[afbeelding]
Belichting: 50,5 sec
[afbeelding]
En voor de lolBelichting: 120,9 sec
[afbeelding]
Vooral op de laaste foto zie je welke afstand de aarde in 120 sec draaid
Dan heb jij tenminste nu ook nog plezier aan de (na)winterquote:Op woensdag 8 maart 2006 07:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Yep, maar nu houd het inmiddels op, zo op radar te zien was dit een klein bandje. Kleine 1cm gevallen
in Amsterdam lijkt het niet eens op sneeuwquote:Op woensdag 8 maart 2006 08:57 schreef clauwheee het volgende:
Het sneeuwt in Groningen.
Hoelaat heb je de foto's gemaaktquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
Maan HALO te zien hier
Belichting: 30 sec
[afbeelding]
Belichting: 50,5 sec
[afbeelding]
En voor de lolBelichting: 120,9 sec
[afbeelding]
Vooral op de laaste foto zie je welke afstand de aarde in 120 sec draaid
Rond 22:00quote:
Hier aan de rand van Zwolle zie ik nog een gesloten sneeuwdekquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:26 schreef _Flea_ het volgende:
Is de sneeuw dan definitief verdwenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |