Alles voor de kijkcijfers!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:10 schreef stil het volgende:
loldat gezeur, maakt het hier wel weer smeuig
![]()
Ja...jammer dat je deze 's nachts gemaakt hebt. Vreemd kleuren en veel te fel.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:15 schreef oYo het volgende:
Dit heb ik nog liggen.Is dit wat er 's nachts gebeurt?
[afbeelding]
*zucht*quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:37 schreef Robertje het volgende:
[..]
Ja...jammer dat je deze 's nachts gemaakt hebt. Vreemd kleuren en veel te fel.
Was cynisch bedoeld...blijft een slechte foto.quote:
Weet je schatquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:57 schreef Robertje het volgende:
[..]
Was cynisch bedoeld...blijft een slechte foto.
Ik vind het geen slechte foto, maar het is erg onduidelijk wat er gebeurt in het beeld. Vooral ook omdat het donker is, en je met beperkte kleuren werkt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:15 schreef oYo het volgende:
Dit heb ik nog liggen.Is dit wat er 's nachts gebeurt?
[afbeelding]
Het schijnt dat je dat niet mag zeggen!quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:23 schreef Robertje het volgende:
Saaaaaaaaaaaaaaaaai
dat mag je hier niet zeggen...quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:23 schreef Robertje het volgende:
Saaaaaaaaaaaaaaaaai
dat zal jouw vader ook wel gedacht hebben toen je net geboren wasquote:
Kan jij mij vertellen wat er slecht aan bewerkt is ? Ik zie nl een mooie foto.quote:
Eensquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:40 schreef ableton het volgende:
go mauro, 2! 2! 2! 2! 2!
niet teveel vragen he?quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:41 schreef prupke het volgende:
[..]
Kan jij mij vertellen wat er slecht aan bewerkt is ? Ik zie nl een mooie foto.
de bewerking is een kwestie van smaak, maar de bewerking is niet slecht gedaan.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:44 schreef veldmuis het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd ook niet dol op de bewerking, misschien omdat ik dit soort bewerkingen al te vaak gezien heb. Zou overigens absoluut voor 2 gaan, bij 1 lijkt het scheef over te komen, en dat vind ik niet zo mooi. Het is overigens wel recht...vertekening ofzo denk ik.
Kijken wat ie voor antwoord kan bakkenquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
niet teveel vragen he?
onderbouwen of meer dan 1 zin tiepen is heel moeilijk hoor
Inderdaad smaak, en ik vind het niet zoquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
de bewerking is een kwestie van smaak, maar de bewerking is niet slecht gedaan.
ik vind het wel wat hebben.
Niet slecht, wel lelijk. There's a difference, you know...quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:41 schreef prupke het volgende:
[..]
Kan jij mij vertellen wat er slecht aan bewerkt is ? Ik zie nl een mooie foto.
Stoer... een opmerking maken en dan snel wegrennen.quote:
Daar heb je gelijk in maar hoe bedoel je dat lelijke dan?quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Niet slecht, wel leljk. There's a difference, you know...![]()
Yah... het is je gelukt!!! Wel 1 zin als reply!quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Niet slecht, wel lelijk. There's a difference, you know...![]()
het is zoals het isquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:52 schreef fr.oosje het volgende:
zucht wat een kinderachtig gedoe zeg pfffffffffffff
OI kap is ffquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:52 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Yah... het is je gelukt!!! Wel 1 zin als reply!
En weer niet onderbouwd!
Knap!
Exact! Het nivo is hier de laatste tijd wel heel erg naar beneden gekelderd zeg. Inmiddels behoorlijk infantielquote:
Met deze foto? Of zwart/wit of kleur. Waarschijnlijk dat laatste.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:51 schreef prupke het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in maar hoe bedoel je dat lelijke dan?
Wat zou je zelf gedaan hebben?
Onderbouw jij dan maar eens waarom het een mooie foto is.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:52 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Yah... het is je gelukt!!! Wel 1 zin als reply!
En weer niet onderbouwd!
Knap!
Oke.... dat is jouw mening.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:55 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Exact! Het nivo is hier de laatste tijd wel heel erg naar beneden gekelderd zeg. Inmiddels behoorlijk infantiel
infantiel is een groot woord hoor. Soms word er een klein beetjes gepest naar elkaar. Maar er worden ook vragen gesteld door mensen die graag wat willen weten en die krijgen datn ook antwoord.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:55 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Exact! Het nivo is hier de laatste tijd wel heel erg naar beneden gekelderd zeg. Inmiddels behoorlijk infantiel
dusss?quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:55 schreef k_man het volgende:
[..]
Met deze foto? Of zwart/wit of kleur. Waarschijnlijk dat laatste.
Met deze bewerking wordt kennelijk de nadruk gelegd op het feit dat de plantjes groen zijn. Dan denk ik 'Goh hé, groene plantjes, dat is bijzonder!' Of toch niet?Het is het bewerken om het bewerken, lijkt het, want zo interessant zijn die plantjes niet.
En het is natuurlijk een soort bewerking die behoorlijk uitgemolken is. Z/w met nog een stukje kleur.
K-man zegt evenhierboven hoe hij het bedoeld.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:57 schreef Olio het volgende:
Waarom moet k_man onderbouwen wat hij lelijk vindt
Vind het zelf ook niks, wat valt er dan nog over te zeggen? De 2e foto is iets beter, maar spannend wordt het niet.
Ik heb hier in het verleden meer dan genoeg gepost om een mening te mogen hebben. Jij bent hier de schreeuwlelijk die om het minste of geringste begint te jammeren, maar zelf nog geen fatsoenlijke foto heeft gepost.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:56 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Oke.... dat is jouw mening.
Maar kom op, je zit hier om van elkaar te leren.
K-man mag het best 'niet mooi, lelijk, slecht en kut' vinden.
Maar laat hem dan vertellen waarom.
Daar heb je wat aan.
Maar 1 gil geven en verder niets daar heb je niets aan.
Zeker niet als de persoon in kwestie niets van zichzelf laat zien...
Lees nog eens.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Onderbouw jij dan maar eens waarom het een mooie foto is.![]()
het maakt de foto net iets levendiger denk ik.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:55 schreef k_man het volgende:
[..]
Met deze foto? Of zwart/wit of kleur. Waarschijnlijk dat laatste.
Met deze bewerking wordt kennelijk de nadruk gelegd op het feit dat de plantjes groen zijn. Dan denk ik 'Goh hé, groene plantjes, dat is bijzonder!' Of toch niet?Het is het bewerken om het bewerken, lijkt het, want zo interessant zijn die plantjes niet.
En het is natuurlijk een soort bewerking die behoorlijk uitgemolken is. Z/w met nog een stukje kleur.
Met lellijke bewerking was het voor mij bij de eerste post al duidelijk.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:59 schreef prupke het volgende:
[..]
Al had hij dat niet uitgelegd had ik het niet begrepen wat hij bedoelde met lelijk.
snappie?![]()
Schreeuwlelijkquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik heb hier in het verleden meer dan genoeg gepost om een mening te mogen hebben. Jij bent hier de schreeuwlelijk die om het minste of geringste begint te jammeren, maar zelf nog geen fatsoenlijke foto heeft gepost.
En je zit hier inderdaad om van elkaar te leren. Als iedereen alleen maar tegen elkaar zegt wat een mooie foto's ze nu toch weer gemaakt hebben, schiet geen hond daar wat mee op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |