ziet er goed uit, jammer dat de vlam van de foto af gaat, had graag de punt er bij gezien.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:20 schreef An24 het volgende:
Geen inzending, maar wel nieuwsgierig of jullie hem "nachtshot-waardig" vinden![]()
[afbeelding]
idd. volgende keer met statief.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:18 schreef Schanulleke het volgende:
[afbeelding]
Volgende keer met statief! Ofzo...
ik hoop niet dat wij hetzelfde idee hebben, ik heb ook een model en lokatie nodigquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:43 schreef Re het volgende:
heb leuk idee, nu nog het juiste model er voor vinden en locatie
zou zomaar eens kunnenquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik hoop niet dat wij hetzelfde idee hebben, ik heb ook een model en lokatie nodig
maar ik heb meerdere ideetjes
Yups we hebben hetzelfde ideequote:
he-he goed planquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Yups we hebben hetzelfde idee
GMTA
nu gaan we een wedstrijdje doen wie het het eerste lukt okee?
daar ligt idd de clou....ik had al allemaal van dit soort foto's verwacht eerlijk gezegd. Het maakt ze niet minder mooi, maar misschien moet men even iets beter nadenken over het onderwerp. Hoe ze dat neer willen zetten zeg maar.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:07 schreef fr.oosje het volgende:
Grappig iedereen maakt foto's die 's nachts gemaakt zijn, maar ik heb nog niet een foto gezien waar de nacht het hoofdonderwerp is
Ik had wel een leuk idee.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
daar ligt idd de clou....ik had al allemaal van dit soort foto's verwacht eerlijk gezegd. Het maakt ze niet minder mooi, maar misschien moet men even iets beter nadenken over het onderwerp. Hoe ze dat neer willen zetten zeg maar.
Het wordt deze maand een wedstrijd "Wie heeft het minste ruis in zijn 1600 foto?"quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:07 schreef fr.oosje het volgende:
Grappig iedereen maakt foto's die 's nachts gemaakt zijn, maar ik heb nog niet een foto gezien waar de nacht het hoofdonderwerp is
ow dan sla ik ook maar over....ik ga maar tot 800 en heb dan ruis van hier tot Tokioquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:37 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Het wordt deze maand een wedstrijd "Wie heeft het minste ruis in zijn 1600 foto?"![]()
![]()
Aaahhhh wat zielig Puckzzz. Doe nou mee.... Al is het maar voor de 3e plek.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ow dan sla ik ook maar over....ik ga maar tot 800 en heb dan ruis van hier tot Tokio
Nee joh, hij is nu wel lekker vaag. Gewone grachtenfoto's zijn er zoveel.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:18 schreef Schanulleke het volgende:
[afbeelding]
Volgende keer met statief! Ofzo...
er zit een kapotte pixel in je camquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:55 schreef ableton het volgende:
[afbeelding]
mijn inzending, flits reflectie in een iets ding heel ver weg van waar ik sta![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |