daar ligt idd de clou....ik had al allemaal van dit soort foto's verwacht eerlijk gezegd. Het maakt ze niet minder mooi, maar misschien moet men even iets beter nadenken over het onderwerp. Hoe ze dat neer willen zetten zeg maar.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:07 schreef fr.oosje het volgende:
Grappig iedereen maakt foto's die 's nachts gemaakt zijn, maar ik heb nog niet een foto gezien waar de nacht het hoofdonderwerp is
Ik had wel een leuk idee.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
daar ligt idd de clou....ik had al allemaal van dit soort foto's verwacht eerlijk gezegd. Het maakt ze niet minder mooi, maar misschien moet men even iets beter nadenken over het onderwerp. Hoe ze dat neer willen zetten zeg maar.
Het wordt deze maand een wedstrijd "Wie heeft het minste ruis in zijn 1600 foto?"quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:07 schreef fr.oosje het volgende:
Grappig iedereen maakt foto's die 's nachts gemaakt zijn, maar ik heb nog niet een foto gezien waar de nacht het hoofdonderwerp is
ow dan sla ik ook maar over....ik ga maar tot 800 en heb dan ruis van hier tot Tokioquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:37 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Het wordt deze maand een wedstrijd "Wie heeft het minste ruis in zijn 1600 foto?"![]()
![]()
Aaahhhh wat zielig Puckzzz. Doe nou mee.... Al is het maar voor de 3e plek.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ow dan sla ik ook maar over....ik ga maar tot 800 en heb dan ruis van hier tot Tokio
Nee joh, hij is nu wel lekker vaag. Gewone grachtenfoto's zijn er zoveel.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:18 schreef Schanulleke het volgende:
[afbeelding]
Volgende keer met statief! Ofzo...
er zit een kapotte pixel in je camquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:55 schreef ableton het volgende:
[afbeelding]
mijn inzending, flits reflectie in een iets ding heel ver weg van waar ik sta![]()
Tja, de nacht kan nooit echt een odnerwerp zijn, toch? De nacht is alleen een aanduiding van een bepaalde periode en een periode kun je eigenlijk niet vastleggen op een momentopname.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:07 schreef fr.oosje het volgende:
Ik had wel een leuk idee in mijn hoofd maar is voor mij niet uit te voeren helaas.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:07 schreef fr.oosje het volgende:
ik vind nr 2 wel iets hebbenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:59 schreef Astridj0h het volgende:
Ja me model bewoog te snel en had het na een uur in alleen een trui lopen nogal koud
Ik denk dat iedereen nog druk aan het brainstormen is om de "nacht" vast te leggenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:32 schreef Orealo het volgende:
Hmm ik heb gisteren mijn foto ingestuurd, het viel me al op dat niemand dat nog gedaan heeft
Maar ook deze staat er nog niet bij..
een nieuw systeem?
Nat asfalt is sowieso erg mooi om op de foto te zetten als het donker is!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:36 schreef oYo het volgende:
ook eens, al had ik graag een foto 9 gezien met het been voor de lamp.
Het asfalt ziet er heel erg goed uit.
ik mis de asbakquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:13 schreef Dawnbreaker het volgende:
ff testen... k probeer nacht uit te beelden door niet alleen s'avond te fotograferen maar door ook een nachtelijks tafereel uit te beelden..
vinden jullie 't wat?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
camera stond op statief.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:16 schreef veldmuis het volgende:
Idee is zeker leuk..iig origineel. Uitvoering vind ik wat minder, camera op statief, klein diafragma en lange sluitertijd doet het DENK ik leuker.
Kleiner diafragma?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:25 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
camera stond op statief.
maar met lange sluitertijd kreeg je teveel licht en leek het bijna overdag.
Ik heb mijn idee al half uitgevoerd. En daarnet op de beurs bij de filterstand met Sub gekletst over de legaliteit van mijn ideequote:Op zondag 12 maart 2006 11:58 schreef Astridj0h het volgende:
Hoe staat het met de vorderingen van de overige deelnemers!!???
Leuk idee, ik zou het alleen wat minder statisch maken en wat mee actie in brengen. Bijvoorbeeld scene "erna", zoals wat gemorste champagne, of omgevallen glas, wat smerig onopgemaakt bed, stuk lingerie op de grond, etc.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:13 schreef Dawnbreaker het volgende:
ff testen... k probeer nacht uit te beelden door niet alleen s'avond te fotograferen maar door ook een nachtelijks tafereel uit te beelden..
vinden jullie 't wat?
Studenten weten vaak wel hoe ver ze kunnen gaan hoor!quote:Op zondag 12 maart 2006 15:45 schreef Ymke het volgende:
Ik ben inspiratieloos , heb wel wat ideeen , slapende mensen , hoeren , kotsende studenten bij het uitgaan enz enz maar ik vind het allemaal niks.![]()
dat klinkt als een goed idee...jammer zegquote:Op maandag 13 maart 2006 10:16 schreef Kleintje het volgende:
Heb antwoord op mijn idee.... niet haalbaar.
Ik wilde vanuit een vuurtoren een foto maken.
In Den Helder.
Dan heb je het grootste flitslicht wat je jezelf maar kan bedenken, en wilde het dan doen op een moment dat een marineboot richting haven zou varen...
Dus ik moet weer wat nieuws bedenken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |