Dat kan dat jij meteen begrijpt wat hij bedoeldquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:01 schreef Olio het volgende:
[..]
Met lellijke bewerking was het voor mij bij de eerste post al duidelijk.
Nee hoor , lekker wat nieuws maken, is veel leuker en je leert er ook een hoop vanquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:09 schreef Elefes het volgende:
Tnx voor het commentaar![]()
Ik hoop dat ik nog de tijd heb om een ideetje uit te voeren, anders wordt het (heel misschien) toch archief.. Maar ik hoop het niet.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:11 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nee hoor , lekker wat nieuws maken, is veel leuker en je leert er ook een hoop van![]()
ziet er goed uit, jammer dat de vlam van de foto af gaat, had graag de punt er bij gezien.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:20 schreef An24 het volgende:
Geen inzending, maar wel nieuwsgierig of jullie hem "nachtshot-waardig" vinden![]()
[afbeelding]
idd. volgende keer met statief.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:18 schreef Schanulleke het volgende:
[afbeelding]
Volgende keer met statief! Ofzo...
ik hoop niet dat wij hetzelfde idee hebben, ik heb ook een model en lokatie nodigquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:43 schreef Re het volgende:
heb leuk idee, nu nog het juiste model er voor vinden en locatie
zou zomaar eens kunnenquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik hoop niet dat wij hetzelfde idee hebben, ik heb ook een model en lokatie nodig
maar ik heb meerdere ideetjes
Yups we hebben hetzelfde ideequote:
he-he goed planquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Yups we hebben hetzelfde idee
GMTA
nu gaan we een wedstrijdje doen wie het het eerste lukt okee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |